קבלו רעיונות מגניבים לקישוטים לימי הולדת!

הרעיון של קישוטי בלונים ליום הולדת 18 קוסם לכם?

אחד הרעיונות המושלמים שתוכלו למצוא, לכבוד יום הולדת 18 שאתם מתכוונים לחגוג – זה לקשט את האירוע כולו עם בלונים! הרעיון של קישוטי בלונים ליום הולדת 18 נשמע אולי מעט יוצא דופן – רובנו רגילים לחשוב על הקשר בין בלונים לימי הולדת, ככזה שמוביל בעיקר לימי הולדת של ילדים – אך כיום, לא מעט נערים ונערות שחוגגים יום הולדת 18, מבקשים דווקא את הבלונים. הם כמובן מבינים שלבלונים יש פוטנציאל ענק והם יכולים להפוך כל מסיבה לאירוע נהדר ובלתי נשכח. אז אילו דוגמאות של קישוטי בלונים ליום הולדת 18 תוכלו למצוא?

הנה דוגמאות לקישוטים מהממים:

*כתיבת הספרות מבלונים – אתם אולי הכרתם עד היום שיש בלוני הליום שונים בצורת ספרות – אבל אנחנו מדברים על משהו אחר לחלוטין. במקרה של קישוטי בלונים ליום הולדת 18, אפשר לפנות לאמן בלונים ולהזמין ממנו עיצוב מיוחד של בלונים, אשר ביחד יוכלו ליצור את הספרות 1 ו8. כך בעצם, עשרות בלונים ירכיבו את הספרות הללו – וברור שהדבר הרבה יותר מרשים, ויוצר באמת כניסה מיוחדת מאד לכבוד החגיגה. אפשר לבחור אף בהרכבים שונים של צבעים כדי שהמספר 18 יהיה בולט במיוחד.

*בלוני הלבבות – רעיון זה מתאים בעיקר למי שמחפש קישוטי בלונים ליום הולדת 18 עבור נערות. הרעיון הוא להזמין כמות גדולה מאד של בלונים שהם בצורת לבבות, או לחילופין להרכיב צורה של לב רומנטי אך ורק מבלונים, כמובן בצבעים כמו אדום, ורוד ולבן. הדבר יוצר מחווה מרגשת במיוחד, לצד קישוט מרשים מאד שאי אפשר להתעלם ממנו – וכמובן שכלת השמחה מאד תתרגש מהמחווה.

יום הולדת שאף אחד לא ישכח

אז למה אתם עוד ממתינים? אתם רואים כעת כיצד הרעיון של קישוטי הבלונים יכול באמת לשדרג את יום ההולדת. יש לא מעט רעיונות של קישוטי בלונים ליום הולדת 18, ויש כמובן אמני בלונים שישמחו לסייע לכם לקבל את העיצוב שאתם מחפשים.

 

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button