לא רק בלונים – קישוטים ממותגים לאירועים עסקיים שכדאי להכיר

רוב המותגים מבינים את החשיבות של מיתוג, אך כיום, יותר ויותר מתכנני אירועים, מעצבים ומפיקים, מוצאים דרכים יותר יצירתיות ופחות שגרתיות, להעביר את המסר ולקשט את המתחם של האירוע, מלבד שילוט. קישוטים ממותגים לאירועים יכולים להוסיף המון, ולשדרג את החוויה של האורחים. הם יכולים להפוך את העיצוב למלוטש, להשתלב בצורה חלקה ואפילו להיות ראויים לתמונה ולשיתוף ברשת החברתית.

לפניכם כמה דוגמאות ורעיונות למיתוג מיוחד ומקורי שכדאי להכיר.

תוכן עניינים

נתחיל עם בלונים

עסקים מכל הגדלים והסוגים מחפשים דרכים חדשניות למשוך תשומת לב, ומשתמשים בבלונים כדי לקשט את האירוע שלהם ולהעביר את המסר. בלונים מציעים דרך מהנה וצבעונית עם המון יתרונות נלווים: הם חסכוניים, ניתן לעצב אותם בדרכים מקוריות ויצירתיות כמו למשל בכניסה לאירוע או כקישוט מרכזי לשולחנות. הם לוכדים את תשומת הלב, ניתן להתאים את עיצובם באופן אישי וגם להדפיס עליהם מסר או את לוגו העסק שלכם.

נעבור לשרשראות דגלים

גם עם שרשראות דגלים ממותגות אתם גם יכולים להעביר מסר שיווקי בצורה מקורית. שרשראות דגלים מאפשרות חשיפה ממושכת למותג, ניתן להדפיס אותן בהתאמה אישית לצרכי השיווק והקישוט שלכם והן נחשבות למאוד מבוקשות מהמון סיבות, לרבות הסיבות הבאות: מחיר משתלם בהחלט, ניצול טוב של המרחב – הן לא תופסות שטח רצפה, השימוש בהן קל ונוח, פשוט לתלות אותן ולהוריד בסוף השימוש. מה גם שהן ניידות וקלות כך שתוכלו לעשות בהן שימוש חוזר ולקחת אותן אתכם לכל אירוע שתארחו.

תשתו משהו? ליין ממותג של בקבוקי שתייה

כאשר אתם עורכים אירוע המטרה היא להגדיל את המודעות למותג. לכן עליכם לחשוב על כל הפרטים הקטנים, קל וחומר על המקומות הכי מאוישים של האירוע כדי למתג, אחד מהמקומות הללו הוא כמובן הבר. כל המשתתפים יגיעו לשתות בשלב כזה או אחר, וכאשר ישנה אפשרות למתג בקבוקים, אין שום סיבה שלא תעשו זאת באירוע שלכם. יש המון דרכים לעשות זאת, הפשוטה מכולן היא על ידי עיצוב והדפסת מדבקות ממותגות שאותן אפשר להדביק על בקבוקי השתייה. השנייה היא להזמין בקבוקי שתייה ממותגים.

כשהמיתוג מגיע לשולחנות

האורחים שלכם יושבים לשולחן עם האוכל והשתייה ולכן חשוב שהשולחן יהיה מעוצב יפה ויכלול פריטים ממותגים, שישמרו על אחידות ויחזקו את המיתוג ואת היוקרה. יש לכם המון אפשרויות גם בגזרה הזאת, אך אחת הדרכים המעולות היא לקשט את השולחן עם עציצים ממותגים, מפיות, מעמדים מיוחדים. ובמציאות של היום, אפשר גם לחלק לאורחים מסכות ממותגות בכניסה לאירוע או להניח אותן על הצלחות.

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button