טיפים לארגון יום הולדת לאישה

לאישה של הבית יש יום הולדת ואתם רוצים לארגן לה חגיגה שלא תשכח ותזכיר לה כמה היא אמא, רעיה, אחות ובת אהובה ומוערכת. מאיפה מתחילים ואיך הופכים את החגיגה לבלתי נשכחת?

בחירת נושא מרכזי

ביום הולדת עגול או סביב אירוע מיוחד, נרצה להשקיע במיוחד בחגיגות יום ההולדת לאישה היקרה כל כך ללבנו. מה שהופך בדרך כלל חגיגות לבלתי נשכחות זו תשומת הלב לפרטים הקטנים- מיתוג או אפילו בחירת פלטת צבעים החוזרת על עצמה בכל פרט ופרט הופכים את האירוע לחגיגי ומרשים במאמץ קטן יחסית. לאחר בחירת הלוגו או פלטת הצבעים ניתן לבחור אביזרים משלימים התואמים, כמו למשל חולצות  או בלונים ליום הולדת בהדפסה אישית. בחנויות המתמחות במתנות ליום ההולדת ניתן להדפיס על בלונים תמונות משפחתיות, תמונות של כלת האירוע או את לוגו האירוע במקרה שבחרתם במיתוג. במקרה כזה יש להיערך ולהזמין את הבלונים המודפסים מראש.

 

אופי האירוע

בתור התחלה יש להחליט מה מספר המוזמנים לאירוע, אילו מעגלים מתכוונים להזמין, מה יהיה סגנון הכיבוד ומה התפריט, אילו פעילויות תוכן יהיו באירוע וכו'. לאחר גיבוש אופי האירוע יש לחלק את המטלות ולוחות הזמנים בין מארגני האירוע (ילדים, חברים, בן זוג וכו'), לקבוע תאריך ולהרכיב רשימת קניות. ברשימת הקניות יופיעו גם אביזרי קישוט כדוגמת הבלונים המוזכרים לעיל, כלים חד פעמיים, מצרכים לבישולים ולקינוחים וכו'. זה גם הזמן להחליט על נושא מרכזי כמו לוגו או פלטת צבעים על מנת לבנות רשימת קניות מדויקת ומיטבית. ניתן גם לקבוע לוחות זמנים על מנת לא לפספס שום חלק ולהכניס גם מטלות הדורשות הערכות מראש, כמו במקרה הבלונים המודפסים אישית.

 

מתנה

ישנו מבחר רחב בשוק של מתנות לאישה אך על מנת להביע אהבה והערכה לכלת יום ההולדת רצוי למצוא דרך להפתיע אותה. מתנות מקוריות לאישה צריכות להיבחר מתוך מחשבה על הצרכים שלה יחד עם תחומי העניין שלה. לאישה האוהבת את משפחתה ניתן לקנות מסגרת דיגיטלית המקרינה תמונות משפחתיות מתחלפות, לאישה האוהבת מוזיקה ניתן לקנות חפצי נוי או כלי בית עם עיטורי תווים ומפתחות סול ולאישה שאוהבת ללמוד ניתן לרכוש סדנה או קורס קצר. ישנן חנויות המתמחות במוצרים ייחודיים ואפשר לחפש באתרי האינטרנט שלהם מתנות בוטיק מיוחדות, מפתיעות ומשמחות.

 

 

תוכן

לאחר הזמנת המעגלים החברתיים שתכננתם, הפקת התפאורה וקנית המתנה, ניתן להתפנות לתוכן האירוע. תוכן האירוע יכול להיות ברכה מיוחדת המוצגת בצורה אמנותית (הצגה או שיר) מקרוביה של כלת יום ההולדת, חידון על חייה, אוסף ברכות ושירים שתרמו משתתפי יום ההולדת, הקשורים לחוגגת באיזושהי דרך, סרטון כזה או אחר וכו'. תוכן יום ההולדת הוא הנגיעה האחרונה בדרך להפיכת יום ההולדת לבלתי נשכח וכדאי לחשוב על תוכן המתאים לחוגגת וישמח אותה. ניתן למצוא רעיונות ליום ההולדת במרחבי הרשת או בהתייעצות עם חבריה הקרובים של החוגגת, המכירים אותה ויודעים מה ישמח וירגש אותה.

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button