המלצות לפעילויות לימי הולדת לילדים – 4 אופציות לפעילויות מגניבות

המלצות לפעילויות לימי הולדת לילדים היא בקשתם של הורים רבים מחבריהם שגם הם הורים לילדים וגם מדוקטור אחד ומיוחד – דוקטור גוגל.

המלצות לפעילויות לימי הולדת לילדים יכולות להיות מאוד טריקיות – הורים רבים ימליצו על פעילויות שהם כבר עשו לילדים שלהם והדוקטור ממליץ על אפשרויות כה רבות שאתם עלולים ללכת לאיבוד בקלות יתרה.

אז אם יום ההולדת של הילד שלכם מתקרב ואתם מחפשים בנרות המלצות לפעילויות לימי הולדת לילדים, קבלו 4 המלצות לפעילויות מהנות עבור גילאים שונים.

 

לגיל הרך – כוכבי ילדים

אם הילדים שלכם עדיין קטנים (גן-גילאי כיתות א-ב), הם בטח אוהבים את כוכבי הילדים השונים. בשעות אחר הצהריים בטח ניתן למצוא אותם דבוקים לטלוויזיה כשכוכבי הילדים מופיעים על המסך והם כל היום מבקשים מכם לראות סרטונים שלהם ביוטיוב. הם מדקלמים את השירים ויודעים את התנועות לכל הריקודים. ככה זה ילדים קטנים בימינו.

כשאנו מדברים על להביא ליום ההולדת של הילדים שלכם את כוכבי הילדים, אנו לא מתכוונים לגדולים שבהם כמו מיכל הקטנה או מני ממטרה. כיום, שוק כוכבי הילדים עמוס במיוחד וניתן למצוא מגוון רחב של כוכבי ילדים העושים פעילויות דומות וגם שונות האחד מהשני כך שכל מה שאתם צריכים לעשות הוא למצוא את האחד המתאים גם מבחינת הפעילות שהוא מעביר כדי שלילדים יהיה כיף וגם מבחינת המחיר שהוא מבקש כדי לא לפגוע יותר מדי בכיס שלכם. באתר הזה תוכלו למצוא לא מעט רעיונות. מומלץ.

לילדים הגדולים יותר – קוסם

כל ילד בגיל מסוים מבקש קוסם בתור האטרקציה של יום ההולדת שלו והאמת היא שבצדק.

קוסם למסיבת יום הולדת של ילדים הוא אחת האטרקציות הפופולריות גם בזמנים המתקדמים של היום וזאת כיוון שהילדים נהנים מהאשליה שהוא יוצר והם רואים לנגד עיניהם.

קוסם מכניס את הילדים לעולם קסום ומופלא שמעניין אותם והם יושבים מהופנטים גם אם הוא לא עושה היפנוזה בכלל.

השילוב של ילד יום ההולדת יהפוך את האטרקציה לכיפית עוד יותר מבחינתו וילדים אוהבים את תשומת הלב הזו כשכל העיניים של חבריהם לכיתה נמצאים עליהם, גם אם זה רק לכמה דקות בודדות.

האופציה המעניינת – פינת ליטוף ניידת

כשמחפשים המלצות לפעילויות לימי הולדת לילדים ככל הנראה לא תמצאו המון תוצאות חיפוש שבהן יציעו לכם לשכור פינת ליטוף ניידת לילדים אך במידה והילדים אוהבים בעלי חיים, זוהי אופציה מעולה ומעניינת.

המפעיל של פינת הליטוף מגיע עד אליכם עם בעלי החיים השונים ומציע לילדים מידע מעניין על החיות ולבסוף, אפשרות ללטף אותן. החיות הן בדרך כלל חיות מחמד מעט יותר "אקזוטיות" מאשר הכלב והחתול המוכרים לנו וכוללות את הארנבת, צב, שקרנים ולפעמים נחשים לא מסוכנים.

אופציה זו היא ייחודית ולא תמצאו הרבה הורים ששוכרים את שירותיה של פינת ליטוף ניידת ליום ההולדת של הילדים שלהם. כך, תוכלו לספק לילדים חוויה ייחודית ומיוחדת שכולם ידברו עליה בשבועות הקרובים.

האופציה הספורטיבית – חפש את המטמון

חפש את המטמון מהווה פעילות נהדרת ביום הולדת לילדים. בפעילות זו, הילדים ירוצו ממקום למקום כדי למצוא את הרמז הבא במטרה להגיע אל היעד – המטמון.

המטמון יכול להיות חטיפים וממתקים ולא משהו רציני מדי, הם יאהבו את זה מאוד. אין צורך לעשות זאת בתור תחרות אלא בתור פעילות מגבשת של כולם כדי שהקבוצה המפסידה לא תרגיש קיפוח ויהיה בלגן ובכי.

המסלולים יכולים לעבור ברחבי הבית/הגינה השכונתית והחידות יורכבו מחידות היגיון פשוטות ואפילו חידות מתמטיות אם הילדים בגיל המתאים.

במאמר זה קיבלתם 4 המלצות לפעילויות לימי הולדת לילדים שאפשר לעשות בכל יום הולדת ובכל מקום. בחרו את האופציה המתאימה ביותר לילדים שלכם ולגיל שלהם והתחילו ליהנות ולשיר שירי יום הולדת.

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button