כיצד בוחרים בלונים לברית?

בעוד שחתונות אפשר לקשט בפרחים, ברית הרבה יותר מקובל לקשט באמצעות בלונים לברית. אך מכיוון שניתן למצוא אין ספור סגנונות, צבעים ואפילו בלוני צורות מיוחדים, כדאי להשקיע קצת מחשבה בבחירה. כללי העזר יעזרו לכם לבחור בצורה מוצלחת ולהפוך את האולם או הבית שלכם, לחינניים במיוחד ביום הגדול והמרגש.

תוכן עניינים

קודם כל – הערכת כמות

הדבר הראשון שיעזור לכם לבחור הוא להעריך את הכמות הנדרשת. לא צריכים להיות מהנדסים כדי להבין את הכלל הבא, כאשר בוחרים מקום קטן, אי אפשר לדחוס לתוכו כמות גדולה מדי. אם בוחרים מקום לברית שהוא גדול יותר, אפשר לקשט אותו עם יותר בלונים. במידה ויש לכם ספק או תהייה, שוחחו עם ספק הבלונים והוא יוכל לעזור לכם להחליט כמה להזמין, על פי גודל המקום.

בלוני קישוט לקבלת הפנים החגיגית

אם אתם רוצים לתת את המקום הראוי לקבלת הפנים בברית, כדאי לבחור בלונים שישיגו את התוצאה. לכניסה אין צורך להזמין בלונים בודדים אלא כדאי לבחור זרים גדולים מבלונים או להזמין עיצובי קשתות. קשתות בלונים יפות ניתן לבחור בכל מיני גדלים וצבעים. את גודל הקשת וגובהה תוכלו לבחור לפי החוויה שתרצו לקבל. קשת ענקית תתאים מאוד לאירוע גדול או לכזה שמתקיים באולם עם כניסה מפוארת. עם זאת, אפילו בברית ביתית ניתן לבחור קשת, אך היא תהיה בינונית בגודלה ועדיין תעורר רושם מרהיב.

בלוני ברכות ואיחולים במילים

מלבד היופי משובב הנפש של בלונים נאים, בברית כדאי לבחור בלונים עם ערך מוסף מילולי. הכוונה היא שאפשר ליצור ברכות עם בלונים, על פי הסגנון שרצוי. ברכות ואיחולים לרך הנולד, לחיים מאושרים, לבריאות וכל טוב – כל זאת ניתן להפיק בעזרת בלוני אותיות או על ידי בלונים מודפסים.

זה הצבע שמדבר אליכם

מאוד מקובל לבחור בלונים לברית בצבעים עדינים ורגועים. הצבעים יכולים לסמל ברכה ושפע, אך הם גם מלבישים את המקום כולו בצורה חגיגית (ולא מנקרת עיניים). צבעים קלאסיים יכולים להיות למשל כחול, לבן, לעיתים צבעי הירוק או הוורוד. אולם, אם רוצים להוסיף נגיעות של צבע, ניתן לשלב פה ושם בלונים צבעוניים עם אנרגיות טובות. בגדול, לא חייבים להיות חוקים קשיחים מפני שזה האירוע שלכם. אפשר לשבת עם טבלת צבעים וללכת על גוון או גוונים שנותנים את ההרמוניה הרצויה לכם באירוע.

כמה בלונים חמודים, כמה טוב ונעים

לסיום, כדאי לתת את הטאץ' הנחמד, על ידי שילוב של כמה בלונים חמודים. אם נאה בעינכם תוכלו לבחור בלונים בצורות של דובונים חמודים או בעלי חיים חביבים אחרים. ישנם כאלה שאוהבים להזמין בלוני צורות בסגנונות קלאסיים כגון בלוני מוצצים לפעוטות או בלונים עם הדפסים מלבבים אחרים, שמסמלים את הטוהר והשלמות של התינוק החדש שהצטרף למשפחה.

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button