איך לתכנן ולקשט מסיבת הפתעה במרפסת

הרעיון של מסיבת הפתעה על המרפסת הוא בהחלט רעיון נהדר. עם זאת, זה יכול להיות קשה לתכנון ודי מאתגר, במיוחד אם מעורבים בהפתעה אנשים רבים. מאמר זה יספק לך כמה טיפים שיעזרו לך לתכנן ולקשט את המסיבה הבאה שלכם.

טיפ ראשון, תכננו את המסיבה מראש: עדיף לתכנן את מסיבת ההפתעה לפני שהאורחים שלכם מגיעים, כדי שלא יהיו שינויים של הרגע האחרון שיכולים להרוס את ההפתעה. כמו כן, תהיו יצירתיים עם האוכל. אתם יכולים להשתמש בכל סוג של מזון כקישוט כולל ממתקים, פירות או אפילו קרח! ואם תרצו, תוכלו גם להעמיד גריל גז עם מטעמים לא מהעולם הזה.

חשוב לתכנן את קישוטי ההפתעה

אם אתם מתכננים מסיבת הפתעה במרפסת, חשוב לחשוב איך תקשטו את החלל. כמה רעיונות כוללים שימוש בנרות ופנסים, הגשת משקאות בכוסות יין והשמעת מוזיקה. אתה יכול גם להשתמש במקרן כדי להקרין את הסרט או התוכנית האהובים עליך.

תרצו לוודא שהאורחים שלכם מרגישים בנוח, כדי שלא יתקשו למצוא את המקומות שלהם או להתערבב אחד עם השני. אם יש גריל גז שמפיץ ריחות של בישולים, תוכלו לסמוך על הגריל שיהווה אטרקציה לכל דבר. אנשים נוהגים להתגודד סביב הגריל ולדבר על האוכל, ככה שזה אחלהICE BREAKER (נושא לשיחה ששובר קרח בין אנשים).

מה אם אין זמן לתכנן מראש את ההפתעה?

אם אתם לא רוצים להקדיש זמן לתכנון מראש, תמיד תוכלו לשכור מתכנן אירועים שיוכל לעזור לכם בחלק הזה של המסיבה. תכנון מסיבת הפתעה על המרפסת אינו קל כמו שזה נראה. יש הרבה גורמים שצריך לקחת בחשבון, כולל מזג האוויר, השעה ביום והאורחים.

הדרך הטובה ביותר לתכנן מסיבת הפתעה על המרפסת היא, לזכור את כל הגורמים הללו ולהיות יצירתיים עם אפשרויות העיצוב שלכם. ואם תכננתם להעמיד גריל גז לצליית אוכל טעים, תקפידו על רכישת חומרי גלם איכותיים וטעימים.

צרו נושא למסיבת ההפתעה שלכם

בסופו של דבר, מסיבות הפתעה הן הדרך הטובה ביותר לחגוג את האירוע המיוחד שלכם. טיפ מאיתנו, צרו נושא למסיבה, למשל, פיקניק או ברביקיו בחוץ עם גריל גז שלא מפסיק להוציא מנות בקצב.

כמו כן, אם המרפסת לבסוף לא תהיה זמינה, מצאו מקום מעניין למסיבה שלכם, כגון גן על הגג שלכם. אתם יכולים לערוך את מסיבת ההפתעה במוצאי שבת, מכיוון שאנשים נוטים יותר לצאת החוצה בסופי שבוע. עדיף גם להתחיל להתכונן למסיבה מוקדם, כדי שתוכלו לבלות עם המשפחה והחברים ולהתמקד בבישולים מאוחר יותר. זכרו, אתם צריכים להכין אוכל שאנשים אוהבים, כמו גם חטיפים ומשקאות שקל להעביר מאדם לאדם (זה יוצר אינטראקציה בין אנשים). כדאי גם לוודא שיש מספיק כיסאות, שולחנות וצלחות כדי שכולם יוכלו ליהנות מבלי לדאוג.

עקבו אחר הטיפים האלו, ושתהיה הפתעה נעימה!

 

מחפשים קישוט בלונים או קשת בלונים? פנו אלינו עכשיו>>

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button