הרבה אוויר והרבה אקשן

עד לפני שנים לא רבות היו הפרחים ה-דבר פאר את האירועים מכל הסוגים. הפרחים הם אלו שהוסיפו את הצבע ואת הנופך לכל אירוע מכל סוג שהוא והם אלו שהכניסו את האווירה ואת פריחה למקום. עם השנים, הפרחים החלו לאבד אט אט ממקומם היציב והבטוח כאשר נכנסו שחקנים נוספים לתחום. לא רק הפרחים הם אלו שמסוגלים להשתלט על אירועים מהבחינה העיצובית שלהם אלא שיש לנו כבר עוד מתחרים רציניים על המשבצת הזו. אפשר לומר שיותר מכל – אלו הבלונים.

בלונים – לא סתם אוויר

אז האמת היא שהבלונים הראשונים שהיו בעולם לא היוו כל אטרקציה מהבחינה העיצובית. הם היו לכל היותר משחק משעשע עבור ילדים. הבלונים הללו צעדו כברת דרך ועשו עם עצמם שינויים מפליגים עד שהיום יש לנו עולם שלם של בלונים, עולם אדיר של עיצובים וקשת רחבה מאוד של אפשרויות המעניקות לנו את המענה בכל התחום הזה של עיצוב בבלונים.

עם הבלונים אפשר להגיע לעיצובים יפהפיים לכל סוג של אירוע כמו גם לכל מטרה רצויה. כך למשל אפשר ליצור שערים גדולים מבלונים שיהפכו לשערי כניסה לאירועים. יש מי שעדיין לא מכיר אותם? ניתן ליצור דמויות שונות של חתן וכלה, של תינוק שנולד, של חתן בר מצווה ולמעשה האפשרויות הן לגמרי פתוחות בלי כל הגבלה.

הבלונים גם יכולים להיות מרכזי שולחן מרשימים שיעשו את האירוע לצבעוני, למוקפד, ליוקרתי מצד אחד אך לקליל ונעים מצד שני.

מתנה ליולדת – עיצוב בלונים

כאשר אנחנו הולכים לבקר את היולדת הנרגשת אנחנו רוצים להביא אתנו משהו. אנחנו חפצים לשמח את ליבה ולהעניק לה משהו שיגרום לה אושר. אז יש כאלה שתמיד יביאו פרחים. אלו יכולים להיות פרחים חיים והם יכולים גם להיות עציצים לבית. לא נזלזל במתנה הזו כי היא בהחלט עושה את העבודה. אין כמו זר פרחים שמגיע אל היולדת ומפיח בה הרבה שמחה, חיים ורעננות. עם זאת לא נוכל להתעלם מהעובדה כי מדובר במחווה נדושה. מחווה שכבר קיימת בעולם שנים על גבי שנים מה שמוביל לכך שכל יולדת מקבלת לעיתים אינספור זרים והרבה מאוד פרחים עד שאלו עשויים להפוך לזרא. במיוחד שהפרחים הללו דורשים תחזוקה ולא תמיד יש לה ליולדת את הזמן ואת היכולת להשקיע בפרחים הללו.

עוברים לבלונים

הבלונים לעומת הפרחים אינם דורשים דבר. כאשר אתם מעניקים עיצוב בלונים ליולדת היא לא צריכה למצוא להם מקום מתאים עם שמש ועם צל כמו הפרחים, היא לא צריכה להשקות אותם, היא גם לא צריכה לדאוג שמא המים יישפכו, העלים ינשרו והבית יתלכלך. הבלונים היא המתנה הנקייה ביותר וגם הצבעונית ביותר. אין כמו זר בלונים השזור במומחיות ובטוב טעם כדי לשמח בו את היולדת ולא רק.

 

מחפשים בלונים ליום הולדת או בלונים לאירועים? פנו אלינו עכשיו>>

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button