איך לעצב בלונים ליום הולדת?

חוגגים יום הולדת? קודם כל מזל טוב. בשנת 2023, לעומת השנים הקודמות, חגיגות יום ההולדת השתנו מקצה לקצה. כיום, כבר לא מספיק לבחור מקום ולהביא כמה ספקים. כיום, חגיגות יום ההולדת חייבות להיות מרשימות, ייחודיות, וללא ספק – מושקעות ככל הניתן. הכירו את השירות שיעצב את חלל יום ההולדת בצורה הכי טובה שאפשר – בלונים ליום הולדת, זה השירות המבוקש.

מה כדאי לעשות עם בלונים לימי הולדת?

בלונים לימי הולדת הם בלונים מיוחדים אשר תורמים לפן העיצובי, לחוויה, ומשדרגים את המקום. רוצים שהמקום יהיה נוצץ? מעוצב ומיוחד במינו? שירות עיצוב בלונים זה הפתרון המושלם.

שירות זה, מתומחר לפי סוג הבלון והגודל הרצוי. את הבלונים תוכלו לפזר בחלל, לצד הבמה הגדולה, לצד השולחנות והכיסאות של האורחים, ואפילו לצד עמדת המוזיקה. אין כאן חוקים, אם זאת, הפיזור והסידור של הבלונים חייבים להתבצע על ידי גורם מקצועי, חברה לסידור בלונים.

כמו כן, הימנעו מסידור של יותר מדי בלונים בחלל יום ההולדת, זוהי הטעות הנפוצה ביותר. בנוסף, אם מדובר באולם עם גן, כדאי ומומלץ לעצב גם את שטח החוץ של האולם, את הכניסה, ואת שאר המקומות הנדרשים. ומהצד השני, שילוב של מספר סוגי בלונים יכולה להיות בחירה מעניינת.

איך בוחרים את הצבעים הנכונים ביותר?

בחירת הצבעים הם החלק הכי קשה במשימה, ישנם הרבה התלבטויות, מבחר גדול, וההחלטה קשה מתמיד. שימו לב: בחירת הצבעים דורשת ניסיון מסוים, הבנה עיצובית, ושליטה בצבעים. אז איך בעצם בוחרים את הצבעים הנכונים ביותר לבלונים? הנה כמה פרמטרים חשובים שכדאי ליישם:

  1. הצבעים הדומיננטיים בסביבה – לאחר שאתם יודעים היכן חגיגות יום ההולדת יתרחשו, יש להבין מהם הצבעים הדומיננטיים בסביבה הקיימת. האם מדובר בצבעים בהירים או כהים? כלל חשוב בבחירת הצבעים היא לבחור את צבעי הבלונים אשר יתאימו לסביבה.
  2. ריהוט ואביזרים נלווים – הריהוט, האביזרים, ושאר התפאורה תופסת צבע מסוים. לכן, כאשר אתם נדרשים לבחור את הצבע של הבלונים, קחו בחשבון את הצבעים של הריהוט והאביזרים אשר מצויים בסביבה. צבעי הבלונים חייבים להתאים גם לריהוט הנלווה.
  3. אל תנסו להמציא דברים חדשים – הרבה צרכנים ניסו לעשות זאת וטעו בגדול. אי אפשר להמציא את הגלגל מחדש, ישנם חוקים ומתודולוגיה שחייבת להילקח בחשבון. הימנעו מטעות זאת ואל תנסו להמציא דברים חדשים, סגנונות, או מחשבות. כדאי ומומלץ להיעזר בשירותיהם של מעצבי פנים, אומן בלונים או חברה, ואפילו חבר או שכן עם ידע אמיתי.

מסובך מדי? נראה לכם שזה גדול עליכם? אין בעיה! קיימת חברה שתעשה זאת במיוחד עבורכם, חברה להפקת יום הולדת או חברה המתמחה בעיצוב וסידור בלונים לימי הולדת. להזמנת עיצובי בלונים או סידור בלונים בקרו באתר בלון בלון. לחלופין, ניתן לפנות אלינו בכל שאלה וסוגייה.

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button