בלונים לברית

סידור בלונים לברית - כל מה שצריך לדעת

הברית הוא אחד האירועים המיוחדים והחשובים לאחר לידת הבן. זה הרגע בו כולם מגיעים לחגוג את הולדת הבן ואת מצוות הברית. הרגע משמח במיוחד ומאחד חברים ובני משפחה בחוויה משמחת וכדי להפוך את האירוע לעוד יותר מיוחד כדאי לחשוב על הסביבה ואיך לשדרג אותה. בלונים לברית הם דרך מעולה ומהנה להוסיף צבע וחיים לאווירה.

בלונים מתאימים לשלל מסיבות, אפשר להשתמש בהם בדרכים שונות כדי לקשט את כל חלל והם מתאימים לנושאים שונים ולכל תקציב. בין אם הברית עומדת להיות בבית בחגיגה מצומצמת ובין אם היא מתוכננת להיות באולם עם מוזמנים רבים, הבלונים הם התוספת המושלמת ליצירת אווירה כיפית וחגיגית לברית.

בלונים לברית כמרכיב מרכזי בעיצוב

בלונים הם קישוט מרכזי בכל מסיבה ויש להם תפקיד מכריע במסיבת הברית. בלונים לברית מוסיפים צבע, ריגוש ולאלו שרוצים להתמקד עם נושא ספציפי, הם בהחלט יכולים להתאים. הבלונים מסמלים שמחה וחגיגה ולכן הם מושלמים כדי לציין את בואו של התינוק החדש אל העולם וכניסתו בברית אברהם אבינו.

הבלונים מגוונים מאד וניתן להשתמש במגוון דרכים כדי ליצור אווירה כבר מהצעד הראשון במקום. מקשתות בלונים ועד זרים, מספרים ואותיות, ישנן אינספור אפשרויות לשילוב שלהם במסיבה. כמו כן זוהי דרך מעולה לקישוט בכל תקציב וזו עוד סיבה לכך שהם פופולאריים כל כך בכל מסיבה, של קטנים וגדולים. במקרה של ברית, בלונים יכולים להוסיף קצת שובבות, לעצב את המתחם ולהפוך את האירוע לבלתי נשכח.

בלונים לברית כמרכיב מרכזי בעיצוב

בלונים הם קישוט מרכזי בכל מסיבה ויש להם תפקיד מכריע במסיבת הברית. בלונים לברית מוסיפים צבע, ריגוש ולאלו שרוצים להתמקד עם נושא ספציפי, הם בהחלט יכולים להתאים. הבלונים מסמלים שמחה וחגיגה ולכן הם מושלמים כדי לציין את בואו של התינוק החדש אל העולם וכניסתו בברית אברהם אבינו.

הבלונים מגוונים מאד וניתן להשתמש במגוון דרכים כדי ליצור אווירה כבר מהצעד הראשון במקום. מקשתות בלונים ועד זרים, מספרים ואותיות, ישנן אינספור אפשרויות לשילוב שלהם במסיבה. כמו כן זוהי דרך מעולה לקישוט בכל תקציב וזו עוד סיבה לכך שהם פופולאריים כל כך בכל מסיבה, של קטנים וגדולים. במקרה של ברית, בלונים יכולים להוסיף קצת שובבות, לעצב את המתחם ולהפוך את האירוע לבלתי נשכח.

רעיונות לעיצוב עם בלונים לברית

הבלונים מגוונים, מגיעים בשלל גדלים, צורות וצבעים. תודות לכך אפשר ליצור באמצעותם עיצובים שונים כשאלו חלק מהרעיונות שתוכלו להשתמש בהם:

קשת בלונים כחולים לברית

חשבו על הכניסה לאירוע. כבר בצעד הראשון תיקבע האווירה ואין כמו קשת של בלונים (לרוב כחולים) כדי להגיד שכאן נחגגת הברית של התינוק שהגיע לעולם. אם אתם לא רוצים ליצור קשת, תוכלו ליצוא פס של בלונים כחולים שיהיו תלויים מהתקרה או שני עמודים בצדדים של הכניסה למקום.

זרי בלונים לברית

זרי בלונים לברית הם דרך מצוינת לקשט את השולחנות. כל שולחן יכול לקבל זר משלו כשהצבע המוביל יכול להיות כחול אך יכולים להתווסף צבעים נוספים כמו כסף, לבן ולמעשה כל צבע שתרצו בו. תערובת הבלונים תיקשר בסרט ותהיה מעוגנת לאגרטל או באמצעות משקולת.

אותיות וצורות בבלונים לברית

אלו אשר מרגישים בנוח לחשוף את שם התינוק כבר בכניסה לאולם (או אלו שמקיימים את הברית בנפרד ולאחר מכן חוגגים במסיבה) יכולים להכין את השם מבלוני אותיות. אפשר להשתמש ברצועות של קישוטים. אלו שמעדיפים לא לחשוף מיד את השם יכולים פשוט לבחור בשלל צורות כמו מוצץ ובקבוק כדי לקשט את החלל.

תא צילום

באירועים בהם מתוכנן להיות תא צילום אפשר להביא בלונים לברית ולקשט אותו. הבלונים יכולים להיות תלויים, מונחים בצדדים כמו עמודים והם יכולים לשמש כרקע. אלו שלא רוצים להביא תא צילום אך כן רוצים ליצור אזור צילומים יוכלו לעשות זאת על ידי יצירת קיר בלונים שיהיה מושלם לסלפי.

נושא ברית

בלונים לברית יכולים ליצור אירוע בלתי נשכח כאשר אם הבחירה היא בנושא מרכזי הם יוכלו להשלים אותו מצוין. למשל, אם ישנה כוונה להכניס את האורחים לאווירה של עולם החי אפשר לעשות זאת עם בלונים מעוצבים של מגוון בעלי חיים וכך כל אחד יכול להתחבר לנושא וליהנות מאווירה חד פעמית.

תמונות מבלונים לברית שעשינו

בלונים לברית של בולי בלון

אין ספק שאחת מהשאלות הכי חשובות שיש שאיתן צריך להתמודד כאשר רוצים להפיק אירוע מיוחד ומרגש כמו ברית, זו שאלת הקישוטים. אתם מזמינים בוודאי לא מעט אורחים, רוצים להרשים אותם ורוצים לעשות הכול כדי שהחגיגה תהיה משהו שאפשר לזכור לאורך שנים. אל הרגע הזה תחזרו בכל פעם כשהבן שלכם יעבור עוד שלב חשוב בחיים: סיום גן החובה, סיום בית הספר היסודי, סיום התיכון וסיום הצבא. בכל אחד מהרגעים האלה בוודאי תחזרו אחורה ותשמחו לראות תמונות מהברית המרגשת, מה שמעורר את השאלה: איך נקשט אירועים כאלה? אם גם אתם, כמו כל הורה טרי, מחפשים את השילוב בין משהו שיוכל לשמח את האורחים ובין משהו שיהיה יפה ומקורי, כדאי שתדעו: בלונים לברית מהווים את הפתרון הטוב ביותר שקיים.

שימו לב לאיכות הבלונים לברית

אם תעשו חיפוש מהיר אתם תראו שלא מעט חברות ואנשי מקצוע יוכלו למכור לכם בלונים לברית. למעשה, הם ימכרו לכם בלונים בכל גודל שתרצו ויש אפילו אמני בלונים שמבטיחים לעצב לכם, בעזרת הבלונים, כל צורה שתרצו. הבעיה היא שלא בכל מקום האיכות של הבלונים מספיק טובה, וזה משהו שבהחלט כדאי לעצור ולתת עליו את הדעת. מה פתאום שתשלבו בחגיגה הקרובה בלונים מאיכות ירודה? העניין הוא שאת הבלונים מנפחים ותולים כמה שעות טובות לפני האירוע, כי זה הרי לא משהו שאפשר לעשות ברגע האחרון. משמעות הדברים היא שעד שהאורחים יגיעו ויוכלו להתרשם מעיצוב הבלונים, יעבור קצת זמן ולכן איכות החומר חשובה. האם אתם רוצים לקחת סיכון ולהגיע למצב שבו כאשר הברית כבר תתחיל הבלונים ייראו עייפים ולא מספיק מעוצבים ויפים? התשובה היא כמובן לא. לכן, אם אפשר לבחור מראש חברה מקצועית שעושה שימוש, אך ורק, בבלונים הכי איכותיים שיש, זה כמובן כדאי.

שימוש בבלונים בסוף הברית

כל אירוע יוצר כמובן פסולת ואותה יש לפנות בצורה מסודרת ואחראית. בכל הנוגע אל בלונים לברית דבר אחד שחשוב להקפיד עליו הוא הימנעות משחרור שלהם לאוויר. גם אם הבלונים מנופחים בהליום, יש להימנע משחרור מכוון שלהם כדי לא לפגוע בבעלי החיים ולא ללכלך את הטבע. בלוני אלומיניום יכולים להחזיק מעמד זמן רב ולכן חלוקה שלהם בסוף האירוע יכולה לשמח את הילדים שמגיעים אליו.

את הבלונים יש לרוקן ופשוט לזרוק לפח כשאת בלוני האלומיניום ניתן לפנות למחזור. רוב בלוני הלטקס יחזיקו מעמד בין 12 ל-24 שעות ולכן ישנה אפשרות להציע את הבלונים כתרומה לילד שחוגג יום הולדת ביום שלמחרת, למרכז רפואי וגורמים אחרים שיכולים לעשות בהם שימוש חוזר ביום שלמחרת.

עיצוב בלונים לברית בבית

אם החלטתם לערוך את הברית בבית, תוכלו להזמין ספק בלונים לביתכם ולרכוש אם תרצו מיכל הליום ולארגן את העיצוב בעצמכם או שתזמינו איש מקצוע מומחה לעיצוב שיוכל להציע לכם כל מיני רעיונות לעיצוב בתוך הבית. אם זה בסלון או בכניסה כדי לשוות לאירוע את הרושם החגיגי שאתם רוצים ואת האווירה השמחה. עיצוב בלונים לברית דורש כישרון ויצירתיות.

בלונים צבעוניים בברית גורמים להתרגשות ולשמחה גם להורי הילדים המגיעים לברית וגם לילדים עצמם והרבה פעמים הילדים המשתתפים בברית פשוט יוצאים ממנה עם בלון ביד.

סוגים של בלונים לברית

לברית שמחה במיוחד אפשר להזמין בלונים בדוגמא של בעלי חיים, נסיכות, לבבות, בוב ספוג,  צבי הנינג'ה, שלגיה, סינדרלה, דוגמאות של מכוניות, או בלונים צבעוניים מסרטים ידועים. אומנם מדובר על תינוק שרק נולד והוא עוד לא יודע מי זה סמי הכבאי אבל הדגש צריך להיות על בלונים לברית שהם מאוד שמחים וצבעוניים כי היום זו שמחה גדולה תינוק חדש בא לעולם ברוך הבא.

שאלות נפוצות על בלונים לברית

אפשר להזמין בלונים בדוגמא של בעלי חיים, נסיכות, לבבות, בוב ספוג,  צבי הנינג'ה, שלגיה, סינדרלה, דוגמאות של מכוניות, או בלונים צבעוניים מסרטים ידועים.

בוודאי! חוץ ממה שזה יעשה את האירוע עם עיצוב מדהים ואווירה רגועה, אנשים יוכלו לקחת אחר כך את הבלונים למזכרת מהברית.

עוד סוגי בלונים שלנו

למה זה מיועד?

מה המחיר?

בלונים ליום הולדתמיועד לימי הולדתבמחיר הכי זול שיש
בלונים לבריתמיועד לבריתבמחיר הכי זול שיש
קשת בלוניםמיועד למה שרוציםבמחיר הכי זול שיש
קישוט בלוניםמיועד למה שרוציםבמחיר הכי זול שיש

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button