הדפסה על בלונים

חדש!
מחירון ההדפסות שלנו* לנוחיותכם.

*המחירון מתייחס להדפסה בצבע אחד על צד אחד של הבלון. 
המחירים כוללים מע"מ

צרו עמנו קשר לאפשרויות נוספות ומבצעים מיוחדים: 

 

אתם מחפשים את הדרך הכי טובה שיש להפוך את יום ההולדת של החברה הכי טובה לעוד יותר מרגש? כדאי שתדעו: על בלונים מודפסים לא כדאי לוותר. הדפסה על בלונים הפכו ללהיט גדול בשנים האחרונות, כי האמת היא, שזה משדרג כל בלון וכל אירוע. חשבתם לרגע שבלונים עם הדפסות יכולים להתאים רק לאירועים פרטיים? זה כלל לא מדויק. בפועל אנחנו רואים שבלונים מודפסים יכולים להתאים גם לאירועים עסקיים. לכן, אם יש לכם אירוע שאתם עושים לחברה שלכם או לעסק שאתם מנהלים, כדאי יהיה לחשוב על שילוב של בלונים מודפסים.

תוכן עניינים

הדפסה על בלונים בהצעת נישואין

אחד השימושים הכי גדולים בבלונים הם להצעות נישואין. בחור מתכנן להציע הצעת נישואין לחברתו. הם הכירו בחוף הים, אז מה המקום הכי מתאים להציע לה אם לא שם.

אפשר לקשט שטח גדול בים עם בלונים צבעוניים ואת ההצעה אפשר לעשות באמצעות הדפסה על בלונים "האם תינשאי לי".

אם הבחור מתכנן להציע לה כשהוא לוקח אותה לסיבוב במטוס פרטי מעל שמי הארץ, יחכה לה הבלון עם הצעת הנישואין למטה כשהם ינחתו או שהיא תראה אותו מתנפנף ממטוס אחר לידם ואז היא תבין שהטיסה בכלל לא תמימה ושהיא תיכף הולכת להיות מאורסת. אחרי מאמץ כזה היא בטח תגיד כן.

בדרך כלל נבחר מיקום הצעת הנישואין בהקשר של היכרות בני הזוג חוויה משותפת ועוד.

מסיבת הפתעה בטבע

בני ובנות זוג נוהגים להפתיע מעת לעת את בני זוגם ובעיקר כמובן לרגל יום הולדת. בלונים הם חלק מהתפאורה שתחכה להם בין העצים, שרשראות של בלונים צבעוניים תלויים, ועם הדלקת האור וצעקות "היום יום הולדת" ייחשפו גם הבלונים שעברו הדפסה על בלונים עם משפטים שהזמין מארגן המסיבה. זה יכול להיות "את הפרח שלי", "את הטבע שלי" ועוד משפטים שמתאימים למסיבת יום הולדת בטבע.

בלונים בעיצובים מיוחדים

על בלונים אפשר להדפיס הכל. החל משם וגיל, וכלה בברכות ואיחולים. הבלון סובל הכל. תוכלו לבחור בבלונים בצבעים שהחוגגת הכי אוהבת ואם היא אוהבת ירוק כי ובגלל זה כל המסיבה הזו בטבע, תוכלו להזמין לה רק בלונים ירוקים.

את המשפט שרוצים על הדפסה על בלונים צריכים להתאים לאירוע עצמו ולבעל השמחה כמובן. אלה יכולות להיות מחמאות, מילים יפות וטובות שנותנות לצד השני הרגשה טובה. זה יכול להיות "אימא אוהבים אותך" במסיבת יום הולדת של אימא או "לסבא היקר שלנו" אם חוגגים יום הולדת שמונים לסבא משה. אנשים בכל גיל אוהבים בלונים ואוהבים לראות את שמם עליהם. זה משמח, זה חגיגי וזה עושה להם טוב בלב.

בלונים מודפסים

אתם מחפשים את הדרך הכי טובה שיש להפוך את יום ההולדת של החברה הכי טובה לעוד יותר מרגש? כדאי שתדעו: על בלונים מודפסים לא כדאי לוותר. בלונים מודפסים לא במקרה הפכו ללהיט גדול בשנים האחרונות, כי האמת היא, שזה משדרג כל בלון וכל אירוע. חשבתם לרגע שבלונים עם הדפסה על בלונים יכולים להתאים רק לאירועים פרטיים? זה כלל לא מדויק. בפועל אנחנו רואים שבלונים מודפסים יכולים להתאים גם לאירועים עסקיים. לכן, אם יש לכם אירוע שאתם עושים לחברה שלכם או לעסק שאתם מנהלים, כדאי יהיה לחשוב על שילוב של בלונים מודפסים.

הדפסה על בלונים כיום: 

הדפסה על בלונים זה לא רעיון חדש, ככל שעובר הזמן בלונים מודפסים צוברים פופולריות רבה בשנים האחרונות. תהליך ההדפסה על בלונים דומה לאופן שבו הייתם מדפיסים על נייר עם דיו ונייר. תהליך זה יכול לשמש למטרות שונות, כמו עיצוב חדר, עיצוב אירועים ועוד. 

בלונים מודפסים באיכות מובילה

חושבים על שילוב של הדפסה על בלונים באירוע הקרוב שלכם? רוצים לעשות כל מה שתוכלו כדי להבטיח שהבלונים יענו על הדרישות ועל הציפיות שלכם? כדאי לקחת בחשבון את העובדה שהיום ניתן להזמין בלונים מודפסים מחברות שונות. יחד עם זאת, לא בכל מקום תמצאו בלונים מאיכות מספיק טובה. לכן, אם אתם כבר מזמינים בלונים מודפסים, ולא משנה לאיזה אירוע זה, כדאי יהיה להשקיע ולבחור את הבלונים הכי איכותיים שקיימים. בלונים איכותיים מחזיקים מעמד להרבה יותר זמן וזה אומר שלכל אורך שעות האירוע – הם ייראו ממש כמו ברגע הראשון. לכן כדאי שתדעו: אצלנו בחברה מחכים לכם הבלונים הכי טובים שיש, אז למה שלא תמלאו את סל הקניות הווירטואלי שלכם באתר שלנו כבר ברגעים אלו ממש?

שאלות נפוצות על הדפסה על בלונים

בוודאי! כל עיצוב שרק תבחרו אנו נבצע בעבורכם.

בין אם זה להצעת נישואין או מסיבת הפתעה, הדפסה על בלונים יכולה להיות אופציה מושלמת בעבורכם.

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button