בלונים ליום הולדת

בלונים ליום הולדת

בלונים הם חלק בלתי נפרד מאירוע יום ההולדת. בין אם מדובר ביום הולדת ראשון לתינוק, יום הולדת בבית, בחוץ או באירוע מיוחד למבוגרים, הבלונים מוסיפים צבע וריגוש לכל חגיגה. מזרי בלונים פשוטים ועד לפסלי בלונים משוכללים וקשתות, יש אינספור אפשרויות לשילוב של הבלונים כחלק משמעותי בקישוט לקראת המסיבה.

מקשטים בבלוני יום הולדת

בכל הנוגע לקישוט עם בלונים ליום הולדת, אפשר לראות כי האפשרויות העיצוביות בלתי מוגבלות. ניתן ליצור מגוון רחב של עיצובים, ליצור נושא יום הולדת, להכין זרים, שרשראות ועוד כיד הדמיון. הבלונים יכולים להיות מרכיב מרכזי בעיצוב כשאי אפשר יהיה להתעלם מהם. בעזרת היצירתיות אפשר ליצור זר בלונים, קשת לכניסה, ליצור חיות ותמונות של ממש.

בלונים יכולים להיות מרכיב מרכזי בעיצוב אך הם יכולים לשמש כחלק מהמרחב בצורות שונות. למשל, אם באירוע מתוכנן להיות תא צילום אפשר להניח בחלק האחורי שלו בלונים וליצור קיר שייתן רקע מיוחד. אפשר גם ליצור קשת של בלונים, זר יחיד או ליצור ״ענני״ בלונים.

גם אותיות ומספרים הם קישוט פופולארי לימי הולדת. מדובר על בלונים גדולים המעוצבים בצורת אותיות או מספרים ואיתם אפשר לאיית את שם חוגג יום ההולדת או הגיל שלו. אפשר להשתמש בבלונים לבד או לשלב אותם בתצוגה גדולה יותר. אפשרות נוספת היא לבחור בבלונים שתואמים את הנושא המרכזי של יום ההולדת ולקשט באמצעותם.

חמישה דברים שאפשר להשיג דרך בלונים ליום הולדת

בלונים ליום הולדת יכולים לשדרג כל אירוע בכל סדר גודל. גם קטנים וגם גדולים מתחברים לבלונים ואם חשבנו שכל שאפשר לעשות איתם הוא ניפוח ותלייה מהתקרה, האפשרויות הרבה יותר גדולות. הנה חמישה דברים שאפשר להשיג דרך שימוש בבלונים:

יצירת אווירה חגיגית ביום הולדת

ישנה השפה שאנחנו מדברים ביום יום וישנה שפה בינלאומית שלא דורשת בכלל מילים. כולנו מזהים את הבלונים עם שמחה ואין כל ספק כי בלונים ליום הולדת היא דרך נהדרת ליצור אווירה חגיגית, בדיוק כפי שאנחנו רוצים. בין אם מדובר במפגש קטן וצנוע ובין אם מדובר במסיבת יומולדת גדולה, זו דרך מצוינת להפוך את החדר ולהכניס בו שמחה. קל מאד למצוא שלל צבעים וצורות של בלונים שיהפכו את האזור לחגיגי הרבה יותר ולמסביר פנים.

הוספת עניין ויזואלי עם הבלונים

כל חדר משעמם יכול להפוך לחלל בלתי נשכח באמצעות הבלונים הנכונים. הבלונים הם אמצעי לקישוט רב תכליתי והם יכולים להתאים לכל נושא ולכל ערכת נושא שנבחר ליום ההולדת. שימוש בצבעים וגדלים שונים של בלונים כמו גם בעיצוב שלהם (כמו זרים, קשתות ורעיונות נוספים כיד הדמיון הטובה) מאפשר ליצור תצוגה מעניינת ודינמית שתמשוך את תשומת הלב ותיזכר עוד שנים רבות.

העלאת הוויראליות

היום חלק בלתי נפרד מהאירוע הוא הצילום שלו ולכל אחד ואחת מאיתנו יש מצלמה בהישג יד (במכשיר הנייד כמובן). בעזרת בלונים ליום הולדת אפשר ליצור אזורי צילום מושלמים. קיר בלונים הוא אחד הרעיונות שיכול למשוך את האורחים להצטלם ולשתף את החוויה שלהם ברשתות החברתיות. כך גם קשתות שיכולות להיות בכניסה לחלל או בתוכו, קיר בלונים שמחלק את החלל כאשר כדאי לחשוב על הצבעוניות לצד הצורניות.

הפתעת יום הולדת עם בלונים בלתי נשכחת

טוב, ברור כי בלונים יכולים לקשט את החלל בו תתקיים מסיבת יום ההולדת אך אפשר להשיג איתם הרבה יותר מכך. אם לא מתוכננת מסיבה מיוחדת או אם היא מתוכננת ולמרות זאת יש רצון קצת לשדרג את האירוע, בלונים יוכלו לעשות את העבודה. אפשר לקשט את המכונית של חוגג יום ההולדת, את עמדת העבודה שלו ואפילו להסתיר אותם בארון שהוא פותח ביום יום וכל זאת כדי להגיד ״יום הולדת שמח״ בצורה בלתי נשכחת.

מתנה לסיום האירוע

מתנה אשר ניתנת לחוגגים בסיום אירוע יום ההולדת יכולה להיות מהנה במיוחד ואין כמו בלונים ליום הולדת כדי ליצור מתנה פשוטה ומשמחת. הבלונים יכולים להיות מלאי הליום ולהחזיק אצל החוגגים מספר ימים, הם יכולים להיות מצורות שונות והם יכולים להיות כולם בצבע אחיד. כך כשמשתתפי החגיגה ילכו לבתיהם, הם יראו את כולם עם בלונים והחגיגה תמשיך כל הדרך הביתה.

כל מה שמעניין על בלונים ליום הולדת

בלוני יום הולדת עשויים בדרך כלל מחומר בשם לטקס, חומר טבעי אשר המקור שלו בעצי הגומי. היום ישנם אנשים שמחפשים חלופות מחומרים אחרים ויש לכך מספר פתרונות. אפשר למצוא בלונים מחומרים מתכלים ופשוט יותר לבצע פינוי מתאים, כמו לכל הקישוטים והחומרים שמשמשים את מסיבת יום ההולדת. אלו אשר רוצים לשמור על הסביבה לא צריכים להימנע מחגיגה אלא פשוט לחשוב על פינוי מתאים של הפסולת בסיומה.

בלונים ליום הולדת יכולים להיות תוספת נפלאה. הם יכולים להיות מעוצבים בצורות שונות, יכולים להיות תלויים מהתקרה ופשוט להיות מפוזרים בחלל. מבחינת הניפוח, אפשר לנפח אותם באופן עצמי בנשיפה, אך כשמדובר על כמות גדולה העבודה תהיה מאומצת מאד. ישנם כלי ניפוח פשוטים וכמובן, אפשר להשתמש בהליום אשר ״מחזיק״ את הבלונים כשאלו עומדים (אך כמובן שהם יהיו קלים מהאוויר ויש לשים משקולת שתמשוך אותם למטה).

מבחינת הזמן בו בלונים ליום הולדת יכולים להחזיק מעמד, הדבר תלוי במספר גורמים והשניים העיקריים יהיו איכות הבלון ותנאי האחסון. רוב הבלונים העשויים לטקס יחזיקו מעמד בין 12 שעות לבין 24 שעות. בלוני כסף נוטים להחזיק מעמד הרבה יותר זמן ובלונים המלאים בהליום יחזיקו מעמד יותר זמן לעומת אלו המלאים באוויר. ברגע שכל האוויר יוצא מהבלונים, במכוון או שלא במכוון, אפשר להעביר את הפסולת למקום המתאים.

מה עוד צריך לדעת על בלונים ליום הולדת

חגיגת יום ההולדת תהיה הרבה יותר מהנה כשהחלל יהיה מעוצב בצורה יוצאת דופן עם בלונים. למרות זאת, אף אחד לא רוצה לפגוע בסביבה ביום ההולדת שלו וכאן חשוב לדעת איך אפשר ליהנות מכל העולמות. גם לקשט את החלל בצורה יפיפייה וגם לפנות את הפסולת בצורה המיטבית. לכל אלו שחשוב להם לשמור על הסביבה למען הדורות הבאים, הנה מספר טיפים לסילוק אחראי של הפסולת:

  • לסלק את הבלונים רק לפח – לפני שנים חלק בחגיגה היה לשחרר את בלוני ההליום לאוויר. היום ברור לכולנו שהבלונים הללו יכולים להגיע ליעדים לא רצויים ושחרור שלהם לאוויר הוא לכלוך לכל דבר ולכן יש להקפיד להשליך את כל הבלונים לפח המיועד לכך ולהימנע משחרור בטבע (כמו כל פסולת כמובן).
  • ריקון ומחזור בלוני כסף – שלא כמו בלוני לטקס אשר הולכים לפח הרגיל, בלוני כסף יכולים ללכת למחזור כשכל שיש לעשות הוא להוריד מהם את האוויר (או לחכות שירד בעצמו כמובן) ולאחר מכן פשוט לשים אותם בפח המיועד לחומרי כסף. פשוט, קל והכי ידידותי.
  • תרומת הבלונים – בלונים ליום הולדת יכולים להיות שימושיים גם לאחר המסיבה. במיוחד אם מדובר על זרי יום הולדת, קשתות, קירות מעוצבים ודומיהם. ישנם מקורות שונים ולעתים חוגגים נוספים בסביבה שישמחו לאסוף את הבלונים (בהנחה שהם במצב טוב) ולהשתמש בהם.

יום ההולדת יכול להיות אחד האירועים הבלתי נשכחים ואין זה משנה האם מדובר באירוע גדול או קטן. בלונים הם חלק מהשמחה, הם מקשטים את האזור, יכולים לשמש כהפתעה ואפשרויות העיצוב באמצעותן בלתי מוגבלות. כל שנותר הוא לצאת מהקופסה, להעלות רעיונות מעוצבים ולהפוך את החלום למציאות.

שאלות נפוצות על בלונים ליום הולדת

המחיר משתנה בהתאם לכמות בלונים שאתם צריכים, ואיזה עיצוב שתרצו. לפרטים נוספים צרו קשר עכשיו.

יש בלונים בצורה של מכוניות ומטוסים המיועדים לימי הולדת של ילדים, ויש בלונים של פו הדב, הלו קיטי, פוקימון, מלך האריות. בלון מיני מאוס, מטוסי העל דוני. אולף לשבור את הקרח, מאשה והדב, ספינת פיראטים, היפהפייה הנרדמת, בלון עם דוגמת בוב ספוג, צבי הנינג'ה, אנה ואלזה, שילגיה וסינדרלה.

איזה סוגי בלונים יש ליום הולדת?

יש בלונים בצורה של מכוניות ומטוסים המיועדים לימי הולדת של ילדים, ויש בלונים של פו הדב, הלו קיטי, פוקימון, מלך האריות. בלון מיני מאוס, מטוסי העל דוני. אולף לשבור את הקרח, מאשה והדב, ספינת פיראטים, היפהפייה הנרדמת, בלון עם דוגמת בוב ספוג, צבי הנינג'ה, אנה ואלזה, שילגיה וסינדרלה.

אין ילד אחד שלא חולם שכל הדמויות האהובות עליו יגיעו להשתתף ביום ההולדת שלו וזה בדיוק מה שקורה. הם שם עם בלונים לכבודו, ורק זה כבר משמח אותו עד השמיים. הוא מרגיש עטוף באהבה ע"י המשפחה, החברים ובעיקר יחד עם גיבורי העל שלו שבאו לאחל לו מזל טוב

מסיבת יום ההולדת היא נקודת השיא השנתית של כל אדם. אף שכל אחד בוחר לחגוג את יום ההולדת שלו באופן אחר, הדבר המשותף לכלל החוגגים הוא האהבה והרצון להכרה במזל הטוב שהביא אותם עד הלום.

כמו כן, כל אחד אוהב לקבל מתנות לרגל היום החגיגי. ככל שיום ההולדת הוא עגול, או בתאריך משמעותי, החגיגה היא אפילו משמחת יותר. אחד המרכיבים היותר משמעותיים המסייעים להצלחת החגיגה של יום ההולדת, הוא האופן שבו היום נחגג והאופי של התשורות והמתנות שמקבלים חתן או כלת השמחה.

למה בלונים ליום הולדת איכותיים הם פתרון מושלם

הקישוטים מבלונים ליום הולדת מאפשרים למארגני המסיבה להשיג את האווירה המושלמת לאירוע בצורה מיטבית ובהשקעה לא משמעותית של ממון. זאת לעומת ההשקעה המשמעותית בתפאורה, שאפיינה תקופות קודמות. מצד שני, קישוטי בלונים ליום הולדת מסייעים להשגת תוצאות מצוינות ואווירה אותנטית באירוע. ניתן לעשות שימוש בקישוטים כאמור במגוון צורות ואופנים ולשנות את האווירה בהתאם לאופי האירוע.

  • צבעים: הבלונים מגיעים, כאמור, במגוון רחב של צבעים, שבחירה נכונה שלהם יוצר את התוצאה הרצויה.
  • צורה ומרקם: החידושים של השנים האחרונות מאפשרים להציב במסיבות בלונים במבחר גדול של צורות ומרקמים, מה שנותן כלי חשוב בידיו של מי שאמון על עיצוב האירוע.

מסיבת יום ההולדת היא נקודת השיא השנתית של כל אדם. אף שכל אחד בוחר לחגוג את יום ההולדת שלו באופן אחר, הדבר המשותף לכלל החוגגים הוא האהבה והרצון להכרה במזל הטוב שהביא אותם עד הלום.

כמו כן, כל אחד אוהב לקבל מתנות לרגל היום החגיגי. ככל שיום ההולדת הוא עגול, או בתאריך משמעותי, החגיגה היא אפילו משמחת יותר. אחד המרכיבים היותר משמעותיים המסייעים להצלחת החגיגה של יום ההולדת, הוא האופן שבו היום נחגג והאופי של התשורות והמתנות שמקבלים חתן או כלת השמחה.

מרכיב חשוב ביותר להצלחת החגיגה הוא הענקת בלונים ליום הולדת שמדגישים את היום המיוחד הזה. אילו מתנות אפשר לקבל ליום ההולדת, ואיך הבלונים משתלבים כחלק מהחגיגה? אילו סוגים של בלונים עשויים לנעלות את רף השמחה ולהפוך את המסיבה להצלחה של ממש? היכן אפשר להשיג בלונים איכותיים, בצורות ובצבעים וגם במרקמים שונים, שיתרמו להצלחת האירוע.

בעלך חוגג יום הולדת חמישים ואת רוצה לעשות לו הפתעה? אשתך חוגגת יום הולדת עגול ואתה מתכנן לה מסיבה? האמת היא, שלכל אחד מאתנו יש מספר אירועים משמחים וחשובים בחייו. מה שמשותף לכל האירועים האלה, זה הרצון שלנו לשמוח עם האנשים היקרים לנו. בדרך כלל אנחנו חוגגים עם אוכל טוב, עם חברת האנשים האהובים עלינו ובמקום כמה שיותר יפה. זה נשמע לכם מוכר וגם אתם תוהים איך לקחת כמה צעדים קדימה את יום ההולדת שאתם מפיקים? אם כך, כדאי שתדעו: על הזמנת בלונים ליום הולדת לא כדאי לוותר.

הזמנת בלונים ליום הולדת שמתאימים לכל גיל

חשבתם שכאשר מדברים על הזמנת בלונים ליום הולדת מדברים על משהו שיכול להתאים רק לילדים קטנים? או רק לאירועים כמו בר מצווה ובת מצווה? האמת היא, שזה לא כך. היום, כאשר מדברים על הזמנת בלונים ליום הולדת מדברים גם על בלונים שיוכלו להתאים לכל גיל אחר. לכן חשוב לקחת זאת בחשבון. בנוסף, אם אתם תוהים מדוע בלונים זה משהו שכדאי להשקיע בו, חשוב להבין שניתן ליצור מהם כל דבר שתרצו. למשל, אם אתם רוצים ליצור מהבלונים קשת בכניסה לאירוע יום ההולדת שאתם מפיקים, זה אפשרי! ואם אתם רוצים ליצור מהם כיתוב כלשהו, אין עם זה בעיה.

רוצים לשלב אפילו את הלוגו של החברה של מי שאתם עושים לו יום הולדת? הכול אפשרי. עם בלונים איכותיים שתוכלו להזמין ליום הולדת תוכלו ליצור כל דבר שתרצו. מה שכן, אנחנו ממליצים לכם לבדוק שאתם באמת משקיעים בבלונים כמה שיותר איכותיים. בלונים שלא יהיו איכותיים לא יחזיקו מעמד ולא באמת ייראו טוב. לכן, אם כבר משקיעים בנושא של הזמנת בלונים ליום הולדת, מה פתאום שתתפשרו על פחות מהכי טוב שקיים היום בשוק?

כמה צריך לשלם על הזמנת בלונים ליום הולדת?

חושבים על הזמנת בלונים ליום הולדת אבל לא יודעים כמה הגיוני לשלם? אתם גם ככה מוציאים על הפקת אירוע יום ההולדת הון עתק ומעדיפים לחסוך לפחות על הזמנת הבלונים? כמובן שאפשר להבין ללבכם. בישראל רוב הדברים שנרצה לעשות ולשלם עליהם יעלו לנו לא מעט, אז למה שנשלם הרבה מידי גם על הבלונים? מצד שני, להזמין בלונים מאיכות ירודה זה גם לא משהו שבא בחשבון. לכן כדאי שתכירו את חברת בולי בלון.

בחברה זו תוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות. בין אם אתם רוצים לבצע הזמנת בלונים ליום הולדת ובין אם תרצו להזמין בלונים לכל אירוע אחר, כאן תמצאו את מבוקשכם.

לא רק שתמצאו כאן מגוון רחב של בלונים, אלא גם תוכלו ליהנות ממחירים חסרי תקדים. אין שום סיבה להתפשר על האיכות או על המחיר, אז למה אתם מחכים? צרו קשר עם נציגי החברה וקבלו הצעת מחיר מנצחת.

עוד סוגי בלונים שלנו

למה זה מיועד?

מה המחיר?

בלונים ליום הולדתמיועד לימי הולדתבמחיר הכי זול שיש
בלונים לבריתמיועד לבריתבמחיר הכי זול שיש
קשת בלוניםמיועד למה שרוציםבמחיר הכי זול שיש
קישוט בלוניםמיועד למה שרוציםבמחיר הכי זול שיש

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button