בלון הליום גדול

בלון הליום גדול
בלון הליום גדול

קישוט ועיצוב של אירוע היה מאז ומעולם מלאכה לא פשוטה, שבה הושקעה מחשבה רבה. ואירועים, תודה לאל, לא היו חסרים אף פעם. עם זאת, עד לפני שנים ספורות בלבד, הקישוט והעיצוב של אירוע היו כרוכים בהרבה מאד מחשבה, אבל גם הרבה מאד לוגיסטיקה. זאת הסיבה שעם הזמן התפתחו אולמות האירועים או מתחמי האירועים, ששם היו בהישג יד הפריטים הנחוצים לעצב כל אירוע על פי ההעדפות והדרישות של מי שמזמינים אותו. עיצוב אירועים באמצעות בלון הליום גדול או קטן, כמו גם שימוש במגוון רחב של בלונים להשגת המטרה היא להשיג את המראה והאווירה המושלמים לאירוע. איך קרה שהבלונים הפכו לאמצעי הנפוץ והמקובל ביותר לעיצוב אירועים? אילו סוגים של בלונים אפשר להשיג? מתי כדאי וצריך להשתמש בבלונים לקישוט אירועים ובכלל? להלן כל התשובות.

איך קרה שהבלונים הפכו לאמצעי הנפוץ ביותר לעיצוב אירועים

כאמור, עיצוב אירועים דרש בעבר הרבה דמיון, אבל גם הרבה מאמץ. אבל בשנים האחרונות התפתח עולם הבלונים בצורה משמעותית כל כך, עד שהם הפכו לכלי מעולה לעיצוב אירועים, תוך הפחתה משמעותית של המאמץ.

  • צבעים: בראש וראשונה, נוסף מגוון רחב של צבעים לעולם הבלונים. לא עוד בלון צהוב, ירוק, אדום, כחול ולבן, אלא מגוון צבעים וגווני ביניים.
  • חומרים: אם בעבר היו רק בלוני הגומי, הרי שכיום ניתן למצוא בלון הליום גדול או קטן, בלונים בצורות ובצבעים שונים, הן מגומי והן מאלומיניום דק. היתרון של האלומיניום הדק טמון בעובדה שהא ידידותי לסביבה. בנוסף, עיצב נכון של הבלון מאפשר לייצר אשליה של ממש.
  • הדפסים: נכון להיום, יש בלונים במגוון רחב של הדפסים. זאת ועוד – ההדפסים לא חייבים להיות גנריים, כמו שהיו עד לא מכבר, אלא אשר להדפיס על גבי כל בלון כיתוב ייחודי, על פי דרישה.

המגוון הרחב של בלונים, שהאמור לעיל מפרט רק חלק ממנו, מאפשר למעצבי אירועים או למי שמתכננים אירוע, לעצב אותו בקלות וביעילות ולהפוך את החלל שבו האירוע יערך למשהו לא מהעולם הזה. אפשר לעצב את החלל בצורת אולם ריקודים, קזינו, ארמון ועוד – כיד הדמיון הטובה על המעצבים. מצד שני, מלאכת העיצוב היא קלה ופשוטה יותר משום שהיא לא כרוכה, מעבר לניפוח הבלונים, בעבודה פיזית או מאמץ של ממש.

מתי כדאי וצריך להשתמש בבלונים לקישוט ועיצוב

באופן עקרוני, אין מניעה לעשות שימוש בבלונים בכל סוג של אירוע. באירועים משפחתיים, העיצוב צריך להיות שמח ומרנין לב, כאשר בלון הליום גדול מהווה חלק אינטגרלי מהקישוט. באירועים חברתיים אחרים, הבלונים יסייעו לבנות את הקונספט הדרוש, וכך גם באירועים עסקיים. אם יש לך עניין לקשת את האירוע שלך באמצעות בלונים, זה בדיוק המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כעת והמומחים של בולי בלון יסייעו לך להשיג את העיצוב האיכותי והמתאים ביותר.

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button