בלון הליום קטן

בלון הליום קטן
בלון הליום קטן

בלונים הפכו זה מכבר לאמצעי האיכותי והנוח ביותר לעיצוב אירועים, מסיבות קטנות וגדולות, מסיבות גן וסתם מפגשים חברתיים. אחד מסוגי הבלונים היותר פופולאריים ונפוצים הוא בלון הליום קטן ואיכותי, שניתן לעשות בו מגוון שימושים. מה זה בכלל בלון הליום ולמה מדובר בכלי עיצובי ממדרגה ראשונה? אילו סוגים נוספים של בלונים קיימים? היכן ניתן להשיג בלונים איכותיים, כמו גם זרי בלונים בהתאמה לצרכים ולהעדפות של מעצבים ובעלים של אירועים? להלן כל התשובות.

מה זה בלון הליום

בלון הליום, כשמו כן הוא, הינו בלון ממולא בגז הליום. בגלל שההליום הוא קל באופן משמעותי מהאוויר, הרי שבלון שממולא בגז הליום מתרומם כלפי מעלה ולא נוחת על הקרקע. ככל שהבלון קשור בצורה טובה יותר ונמנעת יציאת ההליום ממנו החוצה, כך הבלון יוסיף לרחף. בלון הליום קטן הוא בלון קטן ממולא בהליום. בלון כזה יכול להיות עשוי מחומרים שונים, כך שניתן לעשות בו שימוש למגוון רחב של עיצובים. הבלונים העשויים מגומי עשויים לשמש תפאורה נפלאה במסיבות, כאשר הם מעופפים להם בשלווה בחלקים העליונים של האולם או מתחם האירועים. בלון הליום אלומיניום עשוי להיות שימושי, אם מי שהזמינו את האירוע או המעצבים שלו מעוניינים לייצר אשליה שרק בלוני ההליום מאלומיניום יכולים למלא. למשל – משהו שנראה כמו קיר לבנים, ועשוי למעשה מבלוני הליום קטנים שיוצרים את האשליה הרצויה. בלוני מילר קטנים גם הם בלוני הליום, שהעיצוב המיוחד שלהם גורם להם להיראות כמו כוכבים קטנים המרחפים באולם האירועים.

אילו סוגים נוספים של בלונים קיימים

למעשה, בניגוד למצב ששרר עד לא מכבר, יש היום מגוון רחב של סוגי בלונים, שמהם נין להרכיב זרי בלונים, קשתות בלונים ולייצר אשליה של עולם ומלואו. את בלוני הגומי הישנים והטובים כולנו מכירים, וכל אחד ניפח פעם בלון, העיף בלון כזה או קיבל בלון מתנה. הבלונים מגומי מגיעים כיום במגוון רחב של צבעים וגוונים, שבאמצעותם ניתן לצבוע את החלל שבו נערך האירוע. הסוג הבא של בלונים הוא בלוני אלומיניום – בלונים עשויים מאלומיניום דק, שאותם אפשר לעצב באופנים שונים על מנת להגיע לעיצוב הרצוה. בלון הליום קטן יכול להיות גם מגומי וגם מאלומיניום, כאשר בכל מקרה האפקט שלו הוא מעניין והופך כל אירוע למשמח יותר.

היכן ניתן להשיג מגוון רחב של בלונים איכותיים

מי שמארגן אירוע, או מי שהוא ממונה על העיצוב של האירוע, צריך לדעת בראש וראשונה מהו העיצוב שאליו האירוע הזה מכוון. הכוונה היא לקונספט, למראה ולצבעים שישלטו באירוע. מגוון הסוגים של בלונים שקיים הוא כל כך רחב, עד שאפשר לייצר באמצעותו כמעט כל אשליה אפשרית. מעצבים אירוע? אתם במקום הנכון. צרו קשר כעת והמקצוענים של בולי בלון יסייעו לכם להשיג את המראה הנדרש.

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button