זר פרחים מבלונים

זר פרחים מבלונים
זר פרחים מבלונים

קישוט לאירוע משפחתי, חברתי או פרטי, הוא מרכיב בעל חשיבות מיוחדת התורמת להצלחת האירוע, לפיכך כשמארגנים אירוע, חשוב לחשוב מחוץ לקופסה ולמצוא את הקונספט הנכון עבורו. כשבונים את התפאורה, זר פרחים מבלונים עשוי לקחת חלק משמעותי בעיצוב התפאורה לאירוע הספציפי המדובר. בשורות להלן נרחיב מעט את היריעה באשר לאמצעי הייחודי הזה שמרים תרומה משמעותית להצלחת כל אירוע. מה זה בעצם זר פרחים מבלונים? איך זר כזה עשוי לתרום להצלחה של כל אירוע? באילו הזדמנויות אחרות, זר בלונים כאמור יכול להיות גורם משמעותי להנאה ולהצלחת האירוע?

איך כדאי לבנות אירוע ייחודי

כשזוג שמתחתן, או הורים מאושרים שחוגגים בר מצווה לילד, הולכים לבחור את המקום בו ייערך האירוע, הם יכולים להחליט במקום מה הקונספט הרצוי של האירוע. בהתאם להחלטה שלהם, אפשר לארגן את החלל שבו נערך האירוע ולהפוך אותו לכמה שעות למה שההורים רוצים. אירוע באווירה מלכותית? אין בעיה. כל מה שצריך הוא ארגון נכון של המזון, וארגון תפאורה ייחודית ואיכותית שתייצר אצל האורחים, לפחות לכמה שעות, את הרושם של ארמון פאר. אירוע באווירה כפרית? גם כאן, יש לבלונים הרבה מה לומר ומה לתרום לאירוע. בנוסף, ייתכן שיהיה צורך להוסיף כמה צמחים, ואפילו אולי קצת חול. בנוסף, גם האוכל באירוע צריך להתאים לאווירה. אי אפשר לחגוג אירוע בנוסח המערב הפרוע, ולהגיש לאורחים שניצלים. זה פשוט לא הולך ביחד. אבל בכל מקרה, זר פרחים מבלונים על כל שולחן, וזר איכותי של בלונים לחתן או לכלת האירוע, יכול לשנות את הרושם הכללי ולהפוך גם אירוע שגרתי לאירוע יוצא דופן.

מה זה זר פרחים מבלונים?

זר פרחים מבלונים הוא זר, בדיוק כמו זר פרחים. ההבדל הוא שזר הבלונים מורכב רובו ככולו מבלונים.

ישנם כמה סוגים של זר פרחים מבלונים:

  • זר שכולו בלונים: הזר הראשון הוא זר שכולו בלונים, ללא אף פרח אחד טבעי וריחני. מצד אחד, קל מאד יחסית לעצב זרי בלונים מהסוג האמור. מבחר הבלונים הגדול שעומד לרשות היצרנים, ביחד עם מגוון הצבעים והחומרים הענק שקיים היום, יכול להפוך בת בחירת הבלונים לזר למשמעותית.
  • זר בלונים מעורב עם פרחים: אוהבי הפרחים לא יוותרו עליהם בשום מקרה. ואכן, באירועים רבים, כמו גם בהזדמנויות אחרות, ניתן לראות אדם אוחז הבלונים, שמעורבים ביניהם גם פרחים איכותיים וריחניים.

העירוב הזה נותן את אותותיו והופך את הזר המדובר לאיכותי ומרגיע הרבה יותר מאשר סתם זר, או סידור בלונים סתמי. זר פרחים מבלונים יכול, כמובן, להיות גם חלק מתפאורה כוללת, כאשר העיצוב של הזר עצמו מותאם לעיצוב הכללי של האירוע. אם יש לך עניין וצורך ברכישת זר מבלונים, או בקישוט איכותי של אירוע פרטי, משפחתי או חברתי, זה בהחלט המקום בשבילך. כדאי ליצור קשר כעת והמומחים של בולי בלון יהפכו את חלל הבית שלך למקום קסום ומדהים.

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button