חשיבות עיצוב בלונים לחתונה או חינה

מחפשים רעיון מיוחד ומקורי, לאירוע שלכם? בין אם מדובר בחינה ובין אם מדובר בחתונה שמתקרבת, קבלו רעיון – עיצובי בלונים. נסביר איך זה ישפר את האירוע ומהי החשיבות של עיצוב בלונים בצורה מיוחדת, צבעונית ובלתי שגרתית.

קבלת פנים עם אפקט "וואו"!

באמצעות עיצובי בלונים מקצועיים, ניתן לייצר קבלת פנים אגדית. דמיינו לדוגמא את הכניסה לאולם או את אזור קבלת הפנים, מקושט עם המוני המונים של בלונים מרחפים. חשבו למשל על עיצובי קשתות ענק, שכל אחד מהאורחים חולף מלמטה כמו בכניסה לארץ חדשה וקסומה. קבלת פנים כזאת משרה תחושה של וואו, שלא חווים בכל יום. ניתן לקשט כניסה נהדרת בכל לוקיישן שרוצים. זה יתאים לחתונות בוטיק קטנות או לחתונות מרובות משתתפים. זה יתאים לחתונת יער, לחתונה טבע. חושבים על מצפה טל חתונה, חינה ביקב או חתונה בחוף? בלונים מעוצבים תמיד מתאימים.

אווירה עליזה ואפקטים עיצוביים

במידה ותרצו לארגן אירוע חינה או חתונה, בסגנון קרנבל, עם אופי עליז ואפקטים עיצובים מרהיבים, ניתן להשיג את כל זה בעזרת עיצובי בלונים מקצועיים. מלבד האפשרות להקים קשתות בלונים בכניסה או בשביל המוליך את הזוג המאושר אל החופה, יש עוד המון אפשרויות. ניתן לפסל עם בלונים המון צורות. ניתן לפזר אשכולות של בלונים, למלא את המתחחם עם בלונים מודפסים. ניתן ליצור סגנון צבעוני במופגן, עם מגוון רחב של בלונים צבעוניים, או לבחור שניים או שלושה צבעים נבחרים. את קישוטי הבלונים אפשר ללוות עם מוזיקה עליזה, דוכני קרנבל קסומים, חלוקת ממתקים בשקיות צבעוניות וכל דבר אחר שמרומם את מצב הרוח. בלונים יכולים להשתלב כקישוטים באזור רחבת הריקודים, בשילוב אפקטים של לייזר, ערפל או אורות מרצדים. בסגנון כזה, כל האורחים חוגגים וכולם מאוד נהנים.

אווירה ייחודית, לחתונה מיוחדת

האמת היא שבאמצעות בלונים שמעוצבים בכל מיני דרכים, ניתן ליצור את הדבר הכי חשוב. אם אתם מרגישים שהחתונה שלכם (או החינה שלכם) לא יכולה להיות שגרתית ורגילה, זו הדרך לארגן ולעצב חתונה באמת מיוחדת. בלונים יכולים להיות הרבה יותר מאשר שעשוע לילדים. הקסם של בלונים מנופחים, צבעוניים, עם צורות שונות או בצורת אשכולות או זרים, מביא המון שמחה ללב. אז אם אתם רוצים טוויסט באירוע, כך תוכלו להגשים את החלום!

כמה טיפים שיעזרו לכם בדרך לחתונה מעוצבת ומיוחדת יותר, עם שלל בלונים בסידור מלהיב:

  1. החליטו תחילה מהו הקונספט הרצוי לחתונה שלכם.
  2. בחרו חברה המתמחה באספקת בלוני ועיצובי קישוטים מבלונים.
  3. הגדירו מהו התקציב שאתם רוצים ויכולים להשקיע בכל ההכנות לחתונה. הקדישו חלק מהתקציב לקישוט האולם או המתחם, עם בלונים מרהיבים.
  4. וודאו כי אתם אוהבים את הסגנון של מעצבי הבלונים, על סמך המלצות, חוות דעת או צילומי בלונים מאירועים קודמים.

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button