מדבקות אותיות ומספרים לבלונים

מדבקות אותיות ומספרים לבלונים
מדבקות אותיות ומספרים לבלונים

אחת המטרות של בלונים, היא להעצים את השמחה ואת ההנאה של המוזמנים למסיבות ולחגיגות שונות. עם זאת, המזמינים של האירוע והבעלים שלו מפיקים גם הנאה רבה, כאשר על הבלונים עצמם כתובה או מוטבעת המטרה של ההתכנסות החגיגית. עד לא מכבר, כתיבה של כיתובים שונים על הבלונים, למעט כתיבה בכתב יד שאיננה אסתטית ולוקחת זמן רב, היתה בלתי אפשרית למעשה.

ואולם בשנים האחרונות נכנסו לשימוש מדבקות אותיות ומספרים לבלונים אשר מאפשרות לציין במהירות וביעילות את המטרה שלשמה התכנסו החוגגים. כשמדובר בחגיגת יום נישואים או יום הולדת, יש כמובן אפשרות לציין את מספר השנים באמצעות בלוני מספרים. ועדיין, המדבקות הופכות את החגיגה למשהו אחר, יפה ואישי יותר. מהן בעצם מדבקות אותיות ומספרים לבלונים ואיך הן עובדות? מה היתרונות של מדבקות כאלה ואין הם באים לידי ביטוי? מה חשוב לדעת כאשר מתכננים מה יהיה כתוב על גבי המדבקות? להלן כל התשובות.

מהן מדבקות אותיות ומספרים לבלונים

מדבקות אותיות ומספרים לבלונים הן מדבקות שבאמצעותן אפשר לציין על גבי בלונים מספרים, או לכתוב משפטים קצרים ותמציתיים על מטרות החגיגה וההתכנסות. אמנם מדובר בעבודה ממש לא פשוטה, שאורכת לא מעט זמן, אבל התוצאות מדברות בעד עצמן. בדרך כלל, בעלי האירוע מעוניינים לציין על גבי הבלונים את הדברים החשובים ביותר: מה מטרת המסיבה, או מה הגיל של חתן או כלת השמחה, או את מס' שנות הנישואים. כמו כן, אפשר לכתוב על גבי הבלונים כיתובים אישיים קצרים, עם מסרים ברורים שידברו אל ליבם של כלל המשתתפים באירוע.

  • מטרת המסיבה: אמנם ברור שכשאורחים מגיעים למסיבה, הם יודעים בדיוק לאיזו מסיבה הם הגיעו. למרות זאת, כיתוב שנכתב באמצעות מדבקות אותיות ומספרים לבלונים מרחיב את הלב, ומשמח את חתן או כלת המשחה ואת המוזמנים כאחד.
  • כיתובים עם מסר ברור: לפעמים, המטרה של הכיתובים עשויה להיות שונה מהמקובל. למשל – מסיבת יום הולדת שאורגנה על ידי בן זוג, ובמהלכה הוא מציע נישואין באמצעות כיתוב על גבי הבלונים.
  • מסר של אהבה: בן או בת זוג עשויים להשתמש בבלונים כאמצעי לאמירה שהם לא תמיד מעזים או יכולים לומר בגלוי. משפט כמו "אני אוהב אותך" נשמע פשוט, אבל בזמן אמת, פשוט קשה להגות אותו. מדבקות אותיות ומספרים לבלונים מסייעים להשיג את המטרה.

איך מדבקות אותיות ומספרים לבלונים עובדות

בדרך כלל, המקום על גבי המדבקות הוא מוגבל. לכן, בראש וראשונה יש צורך לשלוח למי שמכין את זרי הבלונים את נוסח הכיתוב. אחרי שנוסח הכיתוב הועבר למדבקה, אפשר להדביק אותו על גבי הבלונים שנבחרו לכך. רוצים לדעת עוד? אתם במקום הנכון. צרו קשר כעת והנציגים של בולי בלון ישמחו לעשות את המיטב כדי שהזרים שלכם יהיו הטובים והמתאימים ביותר עבורכם.

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button