מיכל הליום רב פעמי

מיכל הליום רב פעמי
מיכל הליום רב פעמי

הכנת תפאורה לאירוע באמצעות בלונים היא בהחלט מלאכה שדורשת מידה רבה של מקצוענות. מצד אחד, נכון שהמלאכה הזאת יכולה להתבצע על ידי צוות מצומצם, אם יש בידין כל הציוד הנדרש. מצד שני, קישוט החלל שבו נערך האירוע דורש מידה רבה של דמיון ויכולת להפיק מהבלונים את המיטב ולגרום לתפאורה להיות מקורית, מעניינת ובעיקר מתאימה לקונספט שנקבע על ידי מי שהזמינו את האירוע. אחד פריטים החשובים ביותר, ואולי החשוב מכולם, הוא הכנה של מיכל הליום רב פעמי אחד או יותר שיספיק להכנת התפאורה ולניפוח כלל הבלונים. מהם פריטי הציוד החשובים שיש לקחת בחשבון? כמה בלונים ואילו סוגי בלונים צריך על מנת לקשט את האירוע? כמה מכלי הליום צריך להביא? ביכן אפשר להשיג את כל פריטי הציוד לקישוט המסיבה באמצעות בלונים במקום אחד? להלן כל התשובות.

מה הם פריטי הציוד שצריך לקחת בחשבון לקישוט ותפאורה של המסיבה

לכאורה, קישוט אירוע באמצעות בלונים הוא דבר פשוט. אם בעבר הכנת התפאורה דרשה שינוע של ציוד כבד וחפצים שלא היה אפשר לשנע אותם באופן עצמאי, הרי שכיום כל מה שנדרש הם בלונים המתאימים לקישוט, מיכל הליום רב פעמי אחד או יותר למילוי הבלונים וכן פריטי ציוד נלווים, כפי שיפורט בהמשך. אם בעבר נדרש צוות שלם רק על מנת לסייע בהצבת הציוד והחפצים השונים, הרי שכיום כל מה שדרוש הוא צוות מצומצם. גם אופי הצוות השתנה, וכיום הוא כולל בעיקר אנשי מקצוע האמונים באופן ישיר על הקישוט. מדובר במעצבי אירועים מקצועיים, מומחים לשזירת זרי בלונים וכן מי שאמור לפקח על העבודה ולוודא שהתוצאה הסופית היא אכן זהה למה שהלקוח הזמין מלכתחילה. להלן רשימת פריטים נדרשים לצורך הקישוט:

  1. בלונים בהתאם לסוג התפאורה: כיום ניתן למצוא מגוון רחב של בלונים, המאפשר למעצבים מקצועיים לייצר בקלות כל מראה ואווירה רצויים.
  2. מיכל הליום רב פעמי איכותי: מיכל כזה אמור להספיק לפחות למאה או מאתיים בלונים, בהתאם לגודל הבלון, סוג הבלון ואופי התפאורה הנדרשת. באירועים גדולים עשויים להידרש שניים, שלושה מכלים ואפילו יותר.
  3. ציוד נלווה: עם הציוד הנלווה אפשר למנות חוטים לקשירת הבלונים, מוטות ומקלות ייחודיים, בסיס לבניית קשתות בלונים ועוד מרכיבים שביחד מייצרים את הקומפוזיציה הרצויה.

כמה בלונים וכמה יחידות של מיכל הליום רב פעמי נדרשים

חישוב כמות הבלונים צריך להתאים הן לגודל החלל שאותו יש לעצב והן לאופי העיצוב הנדרש.  ככלל, מדובר בדרך כלל בכמה מאות בלונים בגודל סטנדרטי. אם מיכל הליום רב פעמי אחד נדרש על מנת לנפח 200 – 300 בלונים, בהתאם לגודל המיכל וגודל הבלונים, הרי שיידרשו שניים או אפילו שלושה מכלים כאלה. אם יש לכם עניין בקישור והכנת תפאורה לאירוע מבלונים, זה המקום הנכון עבורכם. צרו קשר כעת והמומחים של בולי בלון יסייעו לכם להוציא את התוכנית אל הפועל.

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button