סידור בלונים לאירועים

סידור בלונים לאירועים
סידור בלונים לאירועים

סידור התפאורה לאירוע הוא אחד החלקים היותר מהנים, אבל גם היותר חשובים האירוע. אן עד לא מכבר, הסידורים של הבלונים היו מוגבלים, הרי שהיום ניתן להתאים את הבלונים כמעט לכל אירוע, לכל מצב ולכל חגיגה. מה כל כך השתנה, שמאפשר להתאים סידור בלונים לאירועים בצורה מושלמת? אילו סוגים של סידורי בלונים אפשר למצוא עבור אירועים? היכן אפשר להשיג את הבלונים האיכותיים ביותר, ואת סידורי הבלונים המקצועיים ביותר עבור האירוע שלך? בשורות להלן נשיב על השאלות בללו בצורה מקצועית.

מהם השינויים שאפשרו להתאים סידור בלונים לכל אירוע

כבר בתחילת המאה העשרים, הגיעו אלינו בסערה הבלונים. ואולם עד לפני כעשור או אולי קצת יותר, המבחר של הבלונים היה קטן ודל למדיי. הבלונים היו שקופים בדרך כלל וצבועים בצבעים אחידים, פחות או יותר. ואולם בשנים האחרונות התחולל שינוי משמעותי בתחום:

  • בלונים בצורות: נכון להיום, הטכנולוגיה המודרנית מאפשרת לייצר בלונים במגוון רחב של צורות, כולל בלונים של דמויות מפורסמות מסדרות לילדים ובכלל.
  • בלונים בצבעים שונים: נוסף על האפשרות לייצר בלונים בצורות שונות, גם מגוון הצבעים של הבלונים גדל מאד. לא עוד בלון ירוק, אדום או לבן, אלא אמור מעתה בלונים במגוון רחב של צבעים.
  • בלונים בצורת אותיות ומספרים: נכון להיום ניתן למצוא בלונים במגוון רחב של צורות, כולל בלונים בצורת אותיות ובלונים בצורת מספרים. כך, סידור בלונים לאירועים יכול לכלול בדיוק את הבלונים המתאימים ביותר לאירוע הספציפי – יום הולדת, יום נישואין או כל אירוע אחר.
  • בלון מילר: בלון מילר עשוי מאלומיניום דק מאד, שכאשר הוא מתמלא בהליום, הוא עשוי להיראות בדיוק כמו לבנה, כרית או כל פריט אחר. בעזרת בלונים מהסוג הזה אפשר ליצור אשליה של חלל מלא בפריטים ומרכיבים שונים, כאשר כל הפריטים עשויים למעשה מבלונים.

אבל מה שיפה באמת הוא שהבלונים בעידן המודרני הם פשוט ידידותיים לסביבה. לא עוד בלונים מגומי, שלא יתכלו גם מאות שנים אחרי שמלאו את הייעוד שלהם והתפוצצו. אמור מעתה – בלונים אלומיניום הם לא רק איכותיים, עשירים ויפים, אלא דם ידידותיים לסביבה ומתכלים במהירות.

סוגים שונים של סידור בלונים לאירועים

עם הסוגים השונים של סידורי בלונים, ניתן למנות כדלקמן:

  1. סידורי בלונים ליום הולדת: מדובר בסידור בלונים איכותי, המשנה את האווירה במתחם שבו האירוע נערך. כמו כן, הסידור הזה כולל בלונים בצורת ספרות, שמהן אפשר להרכיב את הגיל של חתן או של כלת השמחה..
  2. סידורי בלונים לימי נישואין: גם כאן, הממד של מספר השנים הוא חשוב. לרוב, זוגות חוגגים מספר עגול של שנים – 10, 20 או 30 שנה ויותר. להחזיק זמן כה רב ביחד זאת אכן משימה לא פשוטה. זוגות רבים שחוגגים מספר ימי נישואין גדול, מנפנפים בגאווה במספר שנות הנישואין שלהם, גם באמצעות בלוני ספרות.

מעוניינים לדעת עוד? רוצים לבחור סידור בלונים איכותי? המומחים של בולי בלון עומדים לרשותכם ויסייעו לכך להתאים את הבלונים באופן האיכותי ביותר.

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button