סידור בלונים לגבר

סידור בלונים לגבר
סידור בלונים לגבר

ארגון אירוע באופן כללי הוא דבר מורכב. התיאום בין כל המרכיבים של האירוע – התפאורה, המוזיקה, האוכל וההתנהלות הכללית של האירוע, איננו עניין של מה בכך. אד לפני כמה שנים, היה נהוג לארגן אירועים לילדים, ולעיתים קרובות גם לבנות הזוג. אבל ברוח הזמן קורה לא אחת שהאירוע מאורגן לכבוד גבר – הבן, הבעל, האב או החבר לעבודה. באירועים מהסוג הזה, סידור בלונים לגבר הוא חלק אינטגרלי של האירוע. מה בעצם ההבדל בין אירוע גברי במהותו לבין אירועים חברתיים ומשפחתיים אחרים? מה זה בעצם סידור בלונים לגבר ומה בינו לבין סידור בלונים מסוגים אחרים? היכן אפשר למצוא מגוון רחב של בלונים שיאפשרו ליצור סידורים מורכבים וייחודיים? על כל אלה נרחיב בשורות הבאות.

תוכן עניינים

עיצוב בלונים לגבר וההבדל בין אירוע לגבר לאירועים אחרים

אחד המיתוסים שמשום מה לא נשברו עד לאחרונה, גורס שגברים הרבה פחות אוהבים אירועים מאשר ילדים או נשים. בשנים האחרונות הוכח שאכן מדובר במיתוס. גברים אוהבים לחגוג ימי הולדת, מסיבות ואירועים משפחתיים ובכלל. אבל יחד עם זאת, גברים חוגגים גם דברים נוספים – אליפות של הקבוצה האהובה עליהם או מפגשים עם החברים בצבא או חברים ללימודים. בכל המסיבות הללו, סידור בלונים לגבר הוא השולט בכיפה. אירועים גבריים מתמקדים יותר בחברים בנוכחים באירוע ופחות בעיצוב. אבל כמו בכל אירוע, כאשר העיצוב קולע, האירוע זורם הרבה יותר טוב. סידורי בלונים איכותיים שהם ייחודיים לאירועים גבריים, עשויים להיות הדבר הנכון במקום הנכון באירועים מהסוג הזה.

מה זה סידור בלונים לגבר ומה בינו לבין סידורי בלונים אחרים

במהותו, סידור בלונים לגבר הוא דומה למדיי לסידורי בלונים האירועים אחרים. יחד עם זאת, יש כמה הבדלים בינו לבין כל סידור אחר:

  • צבעים: סידור בלונים לגבר כולל בדרך כלל בלונים בצבעים שמרניים למדיי, שמסיבות כאלה ואחרות מועדפים על גברים. פחות ורוד וירוק, יותר כסף, שחור ו\הב.
  • אופי הסידור: בדרך כלל, סידור בלונים לגבר מתבצע עם קונספט מסוים – סמל קבוצה או תאריך הם רק דוגמאות לסידורים כאלה.
  • גודל: סידור בלונים לגבר הוא בדרך כלל גדול ומרשים ויוצר רושם כבד למדיי.

מאליו מובן כי סידור בלונים לגבר הם רק חלק אחד מכלל המרכיבים של האירוע – המוזיקה, המפגש החברתי או המטרה שלשמה התכנס האירוע. כמובן שגם אופי האורחים המוזמנים לאירוע עשוי להשפיע על העיצוב. על מנת להיות בטוחים שהעיצוב של סידור בלונים לגבר יתאים לאופי האירוע ולאדם שהאירוע מוקדש לו, כדאי להתייעץ מראש עם אנשי המקצוע של בולי בלון. הם יבררו את האופי המדויק של האירוע וישאלו שאלות מנחות. במטרה לעמוד על הכוונות והצרכים של המארגנים. בהתאם, הם יוכלו לעצב את סידור הבלונים המתאים. אם יש לך עניין ברכישת סידור בלונים לגבר זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת והמומחים שלנו יעמדו לרשותך.

במהלך העשורים האחרונים חלו שנויים משמעותיים בתפיסת האופן שבו מן הראוי לחגוג אירועים. לרוב, הנטייה כיום היא לטשטש את ההבדלים בין גברים ונשים, ולערות אירועים שמראש מוגדרים כיוניסקס. מדובר באירועים שבהם אין הבדלים מגדריים. ואולם דווקא בעיצומה של תקופת השינויים, זוכה לעדנה ההתייחסות המגדרית. בין השאר, ניתן למצוא בקרב מארגני אירועים מעצבים רבים בתחום הבלונים, המתמחים דווקא בעיצובים מגדריים. סידורי בלונים לאישה, סידור בלונים לגבר או סידורי בלונים שנועדו לילדים, כמו גם לקבוצות אוכלוסייה אחרות. מה זה בעצם סידור בלונים לגבר ומתי הוא נדרש? מה עשוי לכלול סידור הבלונים הגברי ומה בדיוק מייחד אותו? היכן אפשר להשיג סידור מהסוג הזה של בלונים? כדאי לקרוא – כל התשובות בהמשך.

מה זה בעצם סידור בלונים לגבר ומתי בדיוק יש לעשות בו שימוש

סידור בלונים לגבר, כשמו כן הוא, נועד לשמש תפאורה מעניינת ואיכותית באירוע שמיועד לגבר. לחילופין, סידור כזה של בלונים יכול להיות אטרקטיבי במסיבה שבה המשתתפים הם גברים בלבד.

  1. מראה: סידור בלונים לגבר הוא בעל מראה ייחודי מאד, השדר גבריות וממעיט בסממנים שיכולים להיות או להתפרש כסממנים נשיים.
  2. הרגשה: סידור בלונים לגבר נועד להעניק לאירוע שבו הסידור הזה מככב, הרגשה גברית, כזאת המשדרת שליטה מוחלטת של בעלי האירוע או המארגנים שלו בשאר האורחים באירוע.
  3. כוונה: הכוונה מאחורי סידור בלונים לגבר היא ברורה – להעניק לכלל המשתתפים הרגשה שהם נמצאים באירוע שבו הכל נמצא תחת שליטה והמארגנים מפנים החוצה את האיכויות שלהם.

סידור בלונים לגבר נדרש, כאמור, באירועים שבהם המשתתפים הם גברים בלבד, או בכאלה שבהם יש צורך לייצר אווירה רשמית וגברית כאחת.

מה עשוי לכלול בסידור בלונים לגבר

כאמור, סידור בלונים לגבר נועד לייצר, או לכל הפחות לתמוך בייצור אווירה של קשיחות מרבית מצד אחד, יחד עם אכפתיות מצד שני. על מנת להשיג את המטרה, סידור בלונים לגבר עשוי לכלול את המרכיבים הבאים:

  • בלונים בצבעים ספציפיים: בדרך כלל, צבעים כהים עשויים לייצג את הצד הגברי בחגיגה ולהעניק לסיבה אווירה איכותית ומרעננת. עם זאת, גם שילובים של בהיר וכהה יכולים להשיג את אותה המטרה ממש או קשת בלונים.
  • סוגי בלונים: בדרך כלל, באירועים שהדגש על מהותם נוגע אל הגברים, ניתן ואפילו כדאי להציב סוגים שונים של בלונים שמדברים יותר לגברים מאשר לנשים. עם הבלונים הללו ניתן למשל לבחור בלוני פצצות או בלוני מתנה. כמו כן מותר וכדאי לבחור בבלונים בצורת רגליים ובמגוון רחב של צורות שמגביר את החיוניות ואת האווירה.

בנוסף אפשר לבחור ציוד נלווה המשלים את התמונה והופך את האירוע לגברי במהותו. מעוניינים לגעת עוד? אתם בהחלט במקום הראוי ביותר. צרו קשר כעת והמומחים של בולי בלון יחזרו אליכם בהקדם. זאת, הן לצורך ליווי והן למגוון רחב של צרכים מקצועיים.

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button