קיר בלונים לבת מצווה

קיר בלונים לבת מצווה
קיר בלונים לבת מצווה

קישוט המרחב שבו נערך כל אירוע, ועל אחת כמה וכמה אירוע בת מצווה, הוא בהחלט מרכיב שעשוי לשפר במידה בה את רמת השמחה וההנאה מהאירוע. אחד המרכיבים היותר מוצלחים שבהם נעשה שימוש בשנים האחרונות לקישוט אירועים הינו קיר בלונים לבת מצווה או לכל אירוע אחר. קיר הבלונים מהווה אטרקציה מעניינת ומהנה מאד, שמושכת ומשפרת את מצב הרוח הן אצל מבודרים והן אצל ילדים ובני נוער. מהו בעצם קיר בלונים לבת מצווה ואיך הוא עשוי להשפיע על האווירה? ממה עשוי קיר הבלונים? איפה אפשר להשיג קיר בלונים לבת מצווה ברמה הגבוהה ביותר ובמחיר אטרקטיבי? להלן כל התשובות.

מה זה קיר בלונים לבת מצווה וממה הוא עשוי

קיר בלונים לבת מצווה הוא למעשה קיר בלונים לכל דבר ועניין. עם זאת, הקיר כאמור לעיל צריך להיות מותאם אישית לאופי האירוע ולמידה החשיבות המרובה שלו. כשמו כן הוא, קיר בלונים לבת מצווה אמור להיות קיר בלונים לכל דבר ועניין, שעשוי מבחונים אירועים ובצורה שהופכת אותו למעשה לתפאורה השלמה והאיכותית ביותר עבור הרחבה בה האירוע נערך

  • קיר בלונים לבת מצווה מבלוני הליום: קיר בלונים לבת מצווה מבלוני הליום היא למעשה קיר מבלונים שכל אחד ואחד מהם ממולא בגז ייחודי המאפשר לו לרחף באוויר, ושנשאר לאורך כל האירוע והופך את השמחה לעוצמתית וייחודית יותר. הקיר כולו עשוי למעשה מבלוני הליום שונים, אשר הם עצמם בגדר אטרקציה בכל אירוע שבו הם מוצבים.
  • קיר בלונים מבלונים מנופחים רגילים: ניפוח בלונים בגז הליום גורם להם לרחף כל זמן שהם מלאים בגז ההליום. עם זאת, יש מקרים שבהם מעצבי האירועים אינן מנפחים בלוני הליום. הסיבה לכך פשוטה – מארגני האירוע מתכוונים להציב את הבלונים ממילא קרוב ככל האפשר לבמה. בגלל שבקיר בלונים אין חובה שהם ירחפו, מארגני אירועים רבים מעדיפים לנפח אותם באוויר רגיל. זאת במטרה למנוע מהם לרחף ולגרום לכך שהבלונים ימלאו את התפקיד שלהם – יצירת האשליה של קיר בלונים.

קיר בלונים לבת מצווה – מה הוא כולל

לרוב, קיר בלונים איכותי מורכב מסוגים רבים של בלונים, עם זאת, סוג הבלונים היותר משמעותי בקיר הזה הם בלוני אלומיניום איכותיים וייחודיים. זאת משום שהמרקם שלהם והאופי שלהם מאפשר לעצב אותם במגוון עיצובים ולצבוע אותם בצבעים שונים.

  1. בלונים בצורות: מארגני אירועים גובים עבור קיר בלונים לבת מצווה או לכל אירוע אחר מחיר בהתאם לסוג ולצורות של הבלונים. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של צורות בלונים, בין השאר בצורת לבנים שיכולים להיות מרכיב מרכזי ביצירת קיר הבלונים הנדרש.
  2. מגוון רחב של צבעים: קיר בלונים לבת מצווה עשוי ממגוון רחב של צבעם, המשמחים את העין ואת הלב.

אם יש לך עניין בהצבת קיר בלונים לבת מצווה אזי זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת והמומחים של בולי בלון יסייעו בעיצוב הקונספט לאירוע שלך.

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button