בחירת קישוט למסיבה – מספר המלצות

בחירה נכונה של קישוטים יכולה לשדרג כל סוג של מסיבה, אך חשוב מאוד להשקיע בהתאמה לאופי האירוע וקהל היעד. אז איך עושים את זה במסיבות הכי נפוצות? הנה ההמלצות שחיפשתם

בחירה נכונה של קישוטים ובלונים היא משימה מורכבת יותר מכפי שנהוג לחשוב. קודם כל, יש המון סוגים שונים של קישוטים ופערי מחירים שעלולים להגיע לעשרות אחוזים. שנית, יש גם הבדל בין אופי האירועים עצמם. אז כדי למצוא את הקישוטים או הבלונים הכי מתאימים לכל סוג של אירוע או מסיבה, אין ברירה אלא להכין היטב את שיעורי הבית.

תוכן עניינים

כך בוחרים קישוט מושלם

הדרך הכי טובה לבחור קישוטים ובלונים היא להתאים אותם לסוג האירוע. בשביל להתאים את הקישוטים או הבלונים לסוג האירוע, חושבים מראש מי עומד להגיע אליו, מה בדיוק הוא מציין ואיפה הוא מתקיים. לאחר מכן, ניתן להיכנס אל עובי הקורה ולהשוות בין מחירי קישוטים לפי המידע האמין שיש באתר בולי בלון באינטרנט.

קישוטים למסיבה

כל סוג של מסיבה דורשת קישוטים. אז אם מדובר על מסיבה כללית במשרד או בבית, כדאי ללכת על בטוח עם בלונים צבעוניים ולשלב קישוטי נייר מהתקרה והקירות. אבל אם מדובר ספציפית על קישוטים למסיבת רווקות או רווקות, חשוב לציין את אופי האירוע.

הדרך לציין את האירוע היא לקנות למשל קישוטים למסיבת רווקות עם כיתוב מתאים, או להביא לכלה זר פרחוני שילווה אותה גם אחרי שהחתונה תסתיים. במסיבת רווקים, רוב הקישוטים יהיו אלו שמיועדים לשדרג את החדר או הבית שבו האירוע מתקיים.

קישוטים לבר מצווה

קישוטים לבר מצווה ייחודיים בכך שהם משדרגים אירוע שיש לו גם היבטים מסורתיים וגם היבטים דתיים. לכן אפשר להתחיל עם קישוטים כלליים לרגל גיל 13, להמשיך עם בלונים שעליהם כתובה ברכת יום הולדת ולהוסיף עוד כמה קישוטים נפוצים של זרי בלונים או קשת בלונים לכניסה. אם רוצים, ניתן גם לתאם אספקה של קישוט בלונים ישירות בבית הכנסת שבו מתבצעת העלייה לתורה – אך חשוב לתאם את זה מול הגבאי.

קישוטים לימי הולדת

אי אפשר לדבר על סוגים שונים של קישוטים בלי להזכיר ימי הולדת. פה, הסוד הוא לתכנן את הקישוטים או הבלונים בהתאם לגיל של מי שחוגגים ימי הולדת. אם מדובר על מסיבת הפתעה, רצוי להשתמש בבלונים על מנת להפוך את הבית לאולם אירועים זמני.

קישוטים לברית או בריתה

קישוט בלונים למסיבה של תינוק זכר יכול להיות מבוסס על הצבע הכחול או התכלת, בעוד בבריתה אפשר לקשט את המקום עם בלונים בצבע ורוד. עם זאת, אין משמעות אמיתית לצבעים או למגדר וכדאי לחשוב מחוץ לקופסא עם בלונים של דמויות דיסני, דמויות מצוירות וכמה שיותר קישוטי קונפטי לאולם ולרצפה.

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button