מסיבת בת מצווה עם קישוטים מעוצבים

אירוע בת המצווה מתקרב ועכשיו אתם בשלב שבו מחפשים איך לעצב את האולם, להפתיע את האורחים ובעיקר לפנק את כלת המסיבה? הנה כמה הצעות לקישוטים מעוצבים ומקוריים

בלונים וקישוטים יכולים לשדרג כל מקום שבו בוחרים לערוך אירוע בת מצווה. היות ומדובר על אירוע של פעם בחיים ועל מסיבה שאליה מוזמנים גם חברים וקרובים של המשפחה אבל גם חברות וחברים מהכיתה, צריך למצוא קישוטים שעונים על צרכים שונים. בהקשר הזה, החדשות הטובות הן שיש כיום מבחר גדול לבחור מתוכו.

למעשה, האפשרות לקיים מסיבה מעוצבת עם בלונים חייבת להיות חלק בלתי נפרד מהאופן שבו מתכננים בת מצווה. אם מחפשים קישוטים לבת מצווה ברמה גבוהה, צריך קודם כל ללכת על בטוח ולשאוב השראה. בשביל זה יש לדוגמא את אתר בולי בלון באינטרנט ואת התמונות שמראות איך עושים זאת נכון.

איזה סוגים של קישוטים מתאימים לאירוע בת מצווה?

סוגים שונים של בלונים לבת מצווה יכולים וצריכים לשדרג את האירוע. אבל בשביל שזה יקרה, חשוב להשוות בין בלונים ולנסות לבדוק איזה מהם הכי יתאים לאופי של מסיבת בת מצווה שאותה מתכננים. לאחר מכן, ניתן להתייעץ עם בעלי מקצוע לגבי עיצוב בלונים באולם, בשולחנות ובקבלת הפנים.

המטרה של עיצוב בבלונים היא להעניק לאורחים ולמשתתפים חוויה של פעם בחיים – בדיוק כמו האופי של בת מצווה. בשביל לעשות את זה, משלבים למשל בין בלונים לאירועים על השולחנות לבין קשתות בלונים בכניסה. לאחר מכן, ניתן להמשיך אל מסיבה מעוצבת עם בלונים גדולים ממש ברחבת הריקודים ואפילו להציע פעילות עיצוב בלונים לימי הולדת עבור האורחים.

דגשים עבור עיצוב בלונים למסיבות

מבחינה מקצועית, יש כמה עקרונות שעליהם חשוב לשמור במהלך עיצוב בלונים למסיבות בת מצווה. באתר בולי בלון למשל ניתן לראות קטלוג מרשים שכולל בתוכו קשתות בלונים, זרי בלונים על השולחנות או בצדדים ודוגמאות לכניסה מרשימה עם בלונים – של כלת בת המצווה לבד או יחד עם ההורים.

לאן אפשר להביא בלונים?

לא חייבים להתפשר על סוג הקישוטים או הבלונים גם אם עורכים אירוע יחסית קטן. במידה ומתכננים למשל בת מצווה בבית, ניתן לשלב בין קישוטים באזור החנייה לבין בלונים באותם צבעים או באותו סגנון בסלון ובחצר. לעומת זאת, באירוע שמתקיים באולם אפשר להתייעץ עם מומחים לעיצוב בלונים כדי לקבל רעיונות להוספת טאץ' אישי ומרענן.

מחשבה מקורית מחוץ לקופסא היא בדיוק מה שכל אירוע בת מצווה צריך על מנת להפוך למסיבה מושלמת. בגלל שממילא מדובר על אירוע שאליו מגיעים אנשים בגילאים שונים, אין כמו בלונים. בסופו של דבר, אף אחד לא יכול להישאר אדיש לבלונים ולכן השימוש בהם בתור קישוט מוכיח את עצמו באירועי בת מצווה.

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button