אחרי הבלונים – איך נבחר עוגת יום הולדת

יש לא מעט סיבות בהן יעלה הצורך או הרצון למשלוח עוגות ובין היתר – יום הולדת של אדם אהוב/ חשוב, יום נישואין, יום אהבה ואירועים נוספים. היצע העוגות הינו רחב ומגוון, כאשר ניתן למצוא עוגות במגוון רחב של גדלים, עיצובים וטעמים לכן, כל מה שצריך לעשות בשביל ליהנות מכל היתרונות של משלוח כזה, זה פשוט לעיין בהיצע האפשרויות ולבחור מתוכן את העוגה המושלמת למטרה – אין באמת שום סיבה להתפשר על פחות מכך.

איך לבחור עוגה למשלוח לאירוע?

אם אתם מעוניינים לבצע משלוחי עוגות, להלן מספר פרמטרים, אשר דגש עליהם יאפשר לבצע את הבחירה המושלמת ובין היתר:

  • המטרה – מהי המטרה למשלוח העוגה ועבור מי היא מיועדת. לדוגמא, עוגת יום הולדת לילד או לילדה תהיה לרוב שונה בעיצוב שלה מעוגה המיועדת לאדם מבוגר.
  • תקציב – טווח המחירים של עוגות הינו רחב ומושפע מפרמטרים רבים כמו: סוג העוגה, הגודל שלה, רמת העבודה וההשקעה אשר נדרשה לצורך הכנתה וכיוצא בזה. לכן, חשוב לתכנן תחילה את התקציב – ובהליך התכנון להתייחס כמובן ליחס העלות לעומת התועלת (עוגה מושקעת ומרשימה יותר, תהיה לרוב יקרה יותר מאשר עוגבה בסיסית).
  • טעם אישי – אם אתם יודעים את הטעם של מקבלי העוגה, דבר זה יכול לסייע בבחירה. לדוגמא, יש כאלו שאוהבים יותר עוגות גבינה, אחרים עוגות שוקולד ויש גם טבעוניים – ובמקרה הזה, צריך לוודא שהעוגה מבוססת על מרכיבים שהם יכולים לאכול.
    דגש על כל הפרמטרים הללו, יאפשר כמובן את בחירת העוגה המושלמת למשלוח.
  • נראות – בסופו של דבר, כאשר מקבלים משלוח עוגה, הדבר הראשון שמבחינים בו זה הנראות שלה. ולכן, בהליך בחירת העוגה מאוד כדאי לשים דגש על העיצוב ועל ההתאמה של העיצוב לסוג האירוע ולטעם של מקבל/ת העוגה.

דגש על הפרמטרים הללו, יסייע בבחירת העוגה המושלמת – עוגה שכיף לקבל ולא פחות כיף לשלוח.

דגשים חשובים נוספים

מי שמעוניין בשירות של משלוח עוגות, חשוב שידאג לשים דגש גם על טיב שירותי המשלוח.
כאשר, יש לוודא שהעוגה מוזמנת מחנות או מחברה שהינה בעלת שם ומוניטין בתחום – ניתן לנסות ולדלות פרטים לגביה או לבקש המלצות מלקוחות קודמים. ביצוע בחירה מושכלת שכזאת, תאפשר שקט נפשי, בידיעה שהעוגה תגיע בזמן ליעדה וכמובן, תוכלו להיות רגועים שמה שאתם מזמינים זה גם מה שתקבלו.

הכתובת הנכונה לעוגות מיוחדות

לא משנה מהי הסיבה בגינה אתם מעוניינים  במשלוחי עוגות, בין אם זה משלוחי עוגות לאירועים, משלוחי עוגות כמתנה לחברים/ אהובים או משלוח עוגות מכל סיבה או עבור כל מטרה אחרת – תשמחו לגלות כי בריגדריה תהווה ככתובת הנכונה למטרה. מוזמנים להיכנס לאתר, לעיין בהיצע העוגות והמתוקים הברזילאים המיוחדים ולבצע את הבחירה המושלמת מתוך המגוון, המשלוח יגיע עד אליכם בתוך זמן קצר מרגע ההזמנה.

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button