טיפים לתכנון ועיצוב אירועי השקה עם בלונים

היציאה הראשונה של מוצר חדש לשוק הוא רגע מפתח בהצלחתו. אחרי תקופה ממושכת של הכנות ותכנון קפדני המוצר החדש יוצא לאור וקיום של אירוע השקה מסייע מאוד בהגדלת הקהל הנחשף לו ומגלה בו התעניינות. רגע חשיפת המוצר למשקיעים, לקוחות ומובילי דעת קהל הוא רגע חשוב מאוד בחיי המוצר, כי הרי אין שני לרושם ראשוני. לפיכך, תכנון אירועי השקה בצורה נכונה ומזמינה היא בהחלט עניין חשוב שיש להשקיע בו מחשבה.

 

עצבו בהתאם למטרת האירוע וקהל היעד

אירוע ההשקה יכול לשרת מטרות שונות – הוא יכול לנסות להדהים את האורחים שלכם עם חוויה יוצאת דופן, הוא יכול לאפשר להם לקיים שיח בנושא מסוים או שהוא יכול להעמיד את המוצר במרכז האירוע. על מתכנן האירוע לנסות להתאים את עיצוב המקום בו מתקיים האירוע למטרות אותן הוא מבקש להשיג. כך לדוגמא, שילוב של כסאות פלסטיק באירוע השקה יכול לשרת את כל אחת ממטרות המארגן. כסאות שיכולים להגיע במגוון עיצובים וצורות עשויים להיות בחירה מושלמת לאירוע השקה. מגוון הסגנונות והעלויות של הכיסאות יסייעו למארגן האירוע לקדם את מטרותיו בצורה הטובה ביותר, כמו כן קישוט בלונים יוסיפו המון צבע.

 

שמרו את זה פשוט

במהלך תכנון אירוע השקה יש לזכור כל העת שהעניין המרכזי באירוע הוא המוצר החדש. מקום האירוע ואופיו צריכים להתנהל כך שלא יסיטו את מרכז האירוע מהמוצר אל האירוע כשלעצמו. לדוגמא, שימוש באביזרים חריגים ומוגזמים או קיום האירוע במקומות חריגים עשויים לפגוע באירוע ההשקה ובמטרת קיומו. לעומת זאת, שימוש באמצעים המייצרים התרגשות וציפייה נורמלית עשויים לעורר ציפייה והתרגשות לקראת המוצר עצמו ולא להסיט את תשומת הלב ממנו. דוגמא לכך היא בלונים לאירועים. שימוש בבלונים לאירועים יכול לעורר התרגשות לקראת המוצר החדש וזאת מבלי לפגוע בתשומת הלב אליו.

 

בחרו מקום לאירוע

כל אירוע השקה צריך נושא לאירוע. בחירת נושא צריכה לסייע להתמקדות במוצר החדש. הנושא של האירוע יכול לקחת השראה מהתחום בו המוצר עוסק. לדוגמא, אירוע השקה של מוצר חוף חדש נכון שייערך על חוף הים בו בסמיכות לו, וזאת במטרה לתת תחושה של המוצר ושל השימוש בו על ידי המקום עצמו. לעומת זאת, אם המוצר הוא מוצר תוכנה כלשהו, יש לשקול לערוך את האירוע באולם כנסים בעל אופי מודרני וחדשני. בחירת הנושא לאירוע הוא המקום של מתכנן האירוע להיות יצירתי ולחשוב כיצד המקום ישרת את מטרת האירוע.

 

רשתות חברתיות

ניתן לייצר "באז" סביב האירוע עוד לפני קיומו. באמצעות הרשתות החברתיות ניתן לקדם את האירוע ולייצר מודעות לדבר קיומו זמן רב לפני כן. בעידן הנוכחי, אזכורים רבים ברשתות החברתיות משמען חשיפה גדולה לקהל רחב, מה שצפוי לסייע לאירוע השקה מוצלח. יצירת אזכורים רבים ברשתות החברתיות לאירוע ההשקה, תוך הסתייעות במשפיעני רשת ובתיוגים ייחודיים יכול לתרום לאירוע השקה מוצלח שכולם ידברו עליו.

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button