איך לעצב את האולם לאירוע ברית

הבריתות של היום הן לא הבריתות של פעם. מחגיגה אינטימית בבית הפכו הבריתות לשמחה מסוגננת באולם אירועים, כולל אטרקציות, קולינריה משובחת ותוכנית אומנותית.
ברית היא מצווה ביהדות אצל בנים למול את עורלת הזכר ביום השמיני ללידתו ובריתה (או במילים אחרות: זבד הבת) אומנם נפוצה פחות, אבל בה נהוג להכריז את שמה של הבת החדשה.
חגיגות הברית מטפסות לפסגה חדשה עם אולמות מודולאריים, אירועי קונספט, מוסיקה טובה ואוכל משובח ואין ספק שחלק מההצלחה קשור גם לעיצוב אולם לברית.
לפניכם מספר טיפים כיצד לרקוח את האווירה המבוקשת באמצעים הדקורטיביים הנכונים ובעיקר עם בלונים משגעים:

תוכן עניינים

מתחילים מהקונספט ממשיכים לתפאורה

כדאי להתחיל לתכנן אחרי שבחרתם אולם לברית וגיבשתם רעיון מרכזי מעורר השראה שלפיו תוכלו לעצב את האולם לתפארת. אפשר לחשוב על קונספט לפי הטיימינג השל האירוע – עונות השנה, אירוע פרחוני בסגנון אביבי או אירוע שמתכתב עם עולם הקרח לאירוע חורף בעונה הקרה. ניתן לתכנן קונספט של ממלכת הילדים בכיכובן של הדמויות האהובות או אירוע ברית קומיקס או אירוע גיבורי על או אירוע דיסני ולפי החזון העיצובי להתחיל לסדר את האולם והאלמנטים השונים המרכיבים את החלל: בחירת פלטת החומרים, הגוונים שילוו את האירוע, העמדות השונות, הפעילויות ועד המנות שיוגשו למוזמנים.

הזרימה קובעת

החליטו איך לעצב כל מוקד אסטרטגי באולם ומחוצה לו, כך שהאורחים יחוו את האופי המעניין של האירוע כבר עם כניסתם למתחם או למקום. למשל, בובות וקישוטים בקבלת הפנים, אוכל שמוצג בפרזנטציה מעניינת כאשר ממתינים לטקס, בופה מסוגנן, סידור שולחנות הממשיך את הקו העיצובי, עמדת ממתקים.

אין מסיבה בלי בלונים – סוד הקסם של עולם האירועים

בלונים הם סוד הקסם ביצירת אווירה והשגת אפקט של WOW. עולם הבלונים שופע ועשיר בבלונים מכל הסוגים, הסגנונות והגוונים כולל הדפסים מיוחדים – דמויות, טקסטים, אפילו תמונה של הבייבי. ניתן ליצור אינספור קישוטים יצירתיים באמצעות הבלונים לרבות שער כניסה מרגש בגוונים הנבחרים בצורת קשת ובעיקר קשת כניסה מבלונים לכיסא הסנדק או עמודי בלונים בכל עבר. הבלונים מהווים תוספת צבעונית ומדליקה לכל אירוע ברית, מושכים את תשומת לב האורחים ויוצרים רקע פוטוגני לצילומים דוגמת קיר סלפי מושקע מבלונים שייראה נהדר וישדרג כל סטורי.
נקודה נוספת היא להתייחס לבלון כאלמנט שעשוע שכיף לשחק עמו במהלך האירוע. ניתן למסור בלון לכל אורח שנכנס או בסיום האירוע, לסמן שבילי כניסה, ליצור זרי בלונים ססגוניים במעמד ובמרכז כל שולחן, מעטפת בלונים מחבקת ליד כל כיסא
כדאי לחשוב היכן למקם ולתלות את הבלונים כך שישתקפו לדוגמא במראה או יתנוססו מעל השולחן – כל צבע למשפחה אחרת שמוזמנת, יעבירו מסרים משעשעים וברכות.
אפשר לשדרג עם בלוני ג'מבו גדולים ובלונים קטנים, אטומים או שקופים, ליצור מוקדי עניין, לבחור גוונים שישתלבו בקונספט הכללי, יתאימו לבגדי התינוק והוריו, לאווירה (עיצוב נקי, מטאלי מבריק עתידני ועוד).

הכנה לקראת אירוע מרגש ונוצץ

חשוב מאוד לתאם עם הצוות של האולם את העיצוב לפני הברית עצמה, כדי שהכל יהיה מוכן וייראה נהדר באירוע עצמו. בדקו את השטח ואת התנאים, כיצד ניתן לעצב ולקשור למשל את הבלונים שלא יעופו ברוח, מהו הסידור האולטימטיבי בין הרהיטים לפריטי העיצוב וכיצד הגוונים והחומרים מתמזגים בהרמוניה. אפשר להחליט גם שהעיצוב בסופו של דבר יימסר לאורחים כמתנה – קערה במרכז השולחן לקישוט שתוגש למזכרת, בלונים לכל אורח שירצה – מבוגרים וילדים וכדומה. אל תשכחו להשאיר תקציב בהפקת הברית גם לעיצוב שיפיח חיים ויוסיף קסם לחגיגה הגדולה.

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button