איך לעצב אירוע יוצא דופן?

היום בזירת האירועים המעוצבים – המציאות עולה על כך דמיון. הקדמה הטכנולוגית, המיומנות והמומחיות של אנשי מקצוע והחשיבה היצירתית, כיאה לעידן האינסטגרם, הסטורי והפוסטים הפוטוגניים, כולם מעוניינים שהחגיגה שלהם תבלוט, תזהר למרחקים, תנצוץ ותהיה בלתי נשכחת (וגם תקבל הרבה לייקים).
עיצוב האירוע מושפע ממגוון פרמטרים כמו למשל: סוג הלוקיישן, הטיימינג בו מתקיים האירוע (עונות השנה, בוקר, צוהריים, ערב), אופי האירוע (משפחתי או עסקי, לילדים או למבוגרים).
דרך נהדרת להפיח חיים באירוע, להעצים את ההנאה, לרקוח אווירה וליצור תפאורה מרהיבה היא באמצעות עיצוב בלונים.
הבלון האייקוני ממציא את עצמו כל פעם מחדש ומעצבים שעובדים עם בלונים יודעים כיצד להפוך את הבלון לאביזר משמעותי שקובע את הטון, מהווה אלמנט דקורטיבי וגם יוצר שעשוע ואינטראקציה בין האורחים על מנת שהאירוע יהיה מוצלח, מפתיע ומרגש.

לפניכם מספר טיפים לעיצוב אירוע עם בלונים: מה חשוב לדעת, מה מצפה לכם וכיצד מעצבים אירוע בלתי נשכח.

כשקונספט פוגש בבלון

החזון העיצובי ונושא האירוע יעזרו לכם מאוד להחליט איך לעצב ובאיזה סגנון. למשל, קונספט עתידני עם בלונים בגוונים מטאליים וקונספט מהאגדות בו בלונים עם הדפסים של דמויות דיסני וגיבורים. התאימו את הקישוטים גם למקום עצמו: למשל, סגנון אורבני שמשתלב היטב עם מסעדה ברחובות וקישוטים במראה מודרני מתוחכם או דקורציות בניחוח הטבע באירוע שמתקיים באוויר הפתוח. חשוב להחליט גם לפי הלוקיישן הנבחר, היכן ימוקמו הקישוטים. למשל, במרכז כל שולחן, ייתלו על גבי הכיסאות, ימסגרו את הוויטרינות, יסללו גישה מהכניסה עד למקום הישיבה וכדאי לשמור גם על פלטת גוונים אחידה שמתאימה לאופי של האירוע, למיקומו ולסיפור המסגרת.
לדוגמא: באירוע חתונה ניתן ליצור שער קשת מבלונים סביב החופה ובברית/ה סביב עריסת התינוק או שער כניסה לסנדק עם התינוק.

טריקים ואלמנטים יצירתיים

חשוב מאוד לחשוב מבעוד מועד איך להפתיע באמצעות עיצובים מעניינים: למשל, בלונים בדמויות שונות או בשזירה מעניינת, אפשר ליצור קיר בלוני בתור קיר סלפי לצילומים או לאפשר לחתן ולכלה או לבעלי השמחה לצאת מתוך קיר מנופח זה בתור הפתעה או שהאומן של הערב יתפרץ ממנו ברגע השיא. ניתן ליצור גם משחקים סביב עולם קישוטים זה: תחרות ניפוח, תחרות שזירה, פעילות נושאת פרסים לציור והדבקה גם במסעדה בה אפשר ליצור פעילות אומנותית ויצירתית זו מבלי שהסועדים יקומו מהכיסאות, בשטח ניתן ליצור פעילויות מילוי מים ועוד. כמו כן, טקס הפרחת בלונים לשמיים בסיום הסעודה מחוץ למסעדה או מתנה מזכרת לכל אורח מתנה מתוך קישוטי האירוע לפי בחירתו או הכנתם אישית לכל מוזמן מבעוד מועד.
אפשר גם לארגן טקס חידות או מצא את המטמון ולכתוב על גבי הבלונים משימות, חידות או שאלות טריוויה ולכוון את מי שפותר לשלב הבא או שבתוך האלמנט הדקורטיבי מסתתר פרס לעונים נכון.

מיתוג באמצעות העיצוב

חלק בלתי נפרד מהקניית אופי וייחוד לאירוע הוא באמצעות המיתוג כשאפשר ליצור בלונים ממותגים עם הלוגו והסלוגן של האירוע שמארגן או דמות בעל השמחה, קריקטורה שלו/שלה ועוד.
כמו כן, אפשר להרים מיצג בלונים ססגוני עוצר נשימה בגודל אמיתי של בעל השמחה, דמות אהובה עליו/עליה, סמל הארגון.

צאו לסייר בלוקיישן בו אתם מתכוונים לערוך אירוע ובדקו היכן ואיך ניתן לקשט בתקציב שפוי מבלי להתפשר על חגיגיות, צבע וססגוניות.
התייעצו עם המומחים על אלמנטים שיעשו הבדל והתאמתם לאופי האירוע, לקהל היעד של החוגגים ולתוכנית האמנותית. מה שבטוח, עם ההשקעה הנכונה – יהיה יפה ושמח!

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button