כיצד להפתיע את הילד ביום הולדת?

ימי הולדת הם אירוע נהדר בחייו של ילד ויום שהם כמובן מצפים לו. אבל לעתים קרובות מדי, הורים יכולים לאבד את הפוקוס על מה שחשוב לילד וכאשר יום ההולדת מגיע, הילד מתאכזב.

כדי למנוע את זה, יש כמה טריקים פשוטים שהורים יכולים לעשות כדי להפתיע את ילדיהם ביום ההולדת שלהם. במאמר שלפניכם תוכלו למצוא מגוון רעיונות אשר יפתיעו את הילד ביום ההולדת.

השלב הפשוט – הכינו הכל מראש

אחת האפשרויות שתמיד עובדות היא בעצם להכין את כל מה שאתם רוצים מראש, כך תחסכו מעצמכם הרבה כאב ראש ובכך תוכלו להפתיע את הילד שלכם.
תוכלו למצוא מגוון רעיונות מדליקים שיפתיעו את הילד כמו למשל:
תוכלו להכין לילד כל מיני רמזים ואוצרות אשר יובילו אותו אל המתנה המרכזית והמפתיעה או למקום המסיבה (במידה ותכננתם לעשות לו מסיבת הפתעה כמובן), תוכלו גם לרכוש בלונים ליום הולדת ולהסתירם בבית, לרכוש עוגת יום הולדת מבלי שהילד יידע, ליצור קטעי וידאו עם ברכות מהחברים ועוד.

תמונות לחדרי ילדים – המתנה המושלמת

שילוב של תמונות יפות לחדרי ילדים יכולה להיות אופציה מצוינת כמתנה לילד. כיום חדרי ילדים מעוצבים לרוב בתמונות מעניינות ובצבעים בהירים שמשדרגים את חלל החדר הילד.
בחירת תמונות לחדר ילדים יכולה להיות משימה קשה, קחו בחשבון שהדבר הכי חשוב הוא לוודא כמובן שהתמונות שאתם בוחרים לחדר הילדים מתאימות לגיל שלהם.
כמו כן יש עוד כמה שיקולים שכדאי לכם לקחת בחשבון לפני בחירת התמונה:

1) בחרו בתמונות שאינן עמוסות מדי. כך תוכלו להימנע מכל דבר שעלול להסיח את תשומת הלב שלהם שלא במתכוון.

2) תמונות לחדרי ילדים צריכות להיות מורכבות מדברים שילדים מתעניינים בהם ושקשורים לפעילויות האהובות עליהם או לפריטים שהם משחקים איתם לעתים קרובות.

3) נסו לבחור תמונות לחדרי ילדים שמתארות חפצים, חיות, אנשים ועוד. זה יעזור לילדים להרגיש מחוברים לתמונה כי הם יודעים על מה מדובר וזה יגרום להם להרגיש שהם חלק מהסיפור.

אירוע קטן או גדול?

תהליך התכנון של מסיבת יום הולדת לילד שונה מזה של מבוגר. ראשית, ילדים הם בררנים יותר לגבי האוכל והמקום. יחד עם זאת, הם גם מצפים להרבה קישוטים מפוארים.
ישנן שתי אפשרויות שתוכלו לתכנן את אירוע חגיגת היום הולדת עבור הילד.
אפשרות ראשונה היא לתכנן אירוע קטן –  תוכלו לתכנן אותו בחוץ אם יש ברשותכם חצר אחורית או גינה, אתם יכול להגדיר אזורים שונים למשחקים ופעילויות שונות – אזור משחק חופשי, אזור כדור, אזור מסלול מכשולים וכו'.

אם מתכננים לעשות אירוע בסדר קצת יותר גדול אפשר ללכת על אופציית האולמות. תכנון יום ההולדת באולם מקושט אביזרים, בלונים, ממתקים ועוד יוסיפו לייחודיות של המסיבה שלכם.
כמובן שתצטרכו להחליט מראש על התקציב ואם תרצו לשלב גם אנשי מקצוע שינהלו את האירוע וכו'.

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button