בלונים לחתונה – נחלת העבר או אפשרות עיצובית מגניבה גם היום?

קיבלתם הצעת נישואין? מתכננים חתונה? כל זוג צעיר בתחילת תכנון האירוע קודם כל מחפש את מקום האירוע המועדף עליו, שיתאים לא רק מבחינת התקציב, אלא גם מבחינת התאריך המיוחל. ורק אחר כך החתן והכלה עוברים למרכיבי האירוע נוספים, כגון מוזיקה, עיצוב, מזכרות\ ביגוד ועוד. 

 

אך אם כבר בחרתם גן אירועים במרכז, והגיע הזמן לחשוב על עיצוב או מזכרות לאורחים, אנחנו רצינו להציע לכם עיצוב בבלונים כאופציה עיצובית. רבים יכולים להגיד שקישוטי בלונים, זה כל כך שנות ה-90, ואף אחד לא הולך על זה כיום. אבל אתם תתפלאו לשמוע עד כמה תחום זה התקדם בעשור האחרון.

 

למי מתאים עיצוב חתונה בקישוטי בלונים?


אם אתם מתחתנים בעונה החמה, פרחים הם לא האפשרות המועדפת. עיצוב חופה בפרחים חיים בחודשי הקיץ, עלול להראות מעט "עייף" לקראת הערב. נכון שאפשר לתאם עם ספק הפרחים או עם המעצבת, שהקישוטים יוצבו ממש סמוך לתחילת האירוע, אך אם החופה שלכם היא בשעה מאוחרת, לא כל ספק ישמח להגיע לאירוע בשעות הערב. עיצוב בלונים מתאים לכל עונה, והוא תמיד יראה טוב. על תלכו כאן על בלונים זולים העלולים התפוצץ באמצע החופה. ספק טוב תמיד יוכל להנחות אתכם לאפשרות הטובה ביותר, הן מבחינת האיכות והן מבחינת המחיר.

 

טרנדים בעיצוב בלונים לחתונה 


אם כשמדובר בעיצוב בלונים לחתונה, עולה בראשכם שער בלונים צבעוני לחופה שלכם, אל תדאגו, עולם העיצוב בבלונים כבר מזמן הרחיב את עצמו הרבה מעבר לזה. מה דעתכם על בלוני הליום שקופים עם אורות לד, שיקשטו את תקרת החופה שלכם, ויתנו את הטאצ' המיוחד לרגע הכי חשוב בחייכם?
בלוני לד הם אפשרות מדהימה גם לקישוט מרכזי שולחנות בצורה אלגנטית, שניתן לשלב עם קישוטי נרות או סוקולנטים.
אפשרות נוספת היא כמובן "גשם בלונים" לרחבת ריקודים בעת שיר קצבי, במיוחד עם אתם יודעים כי בחתונה ישתתפו הרבה צעירים או ילדים. זה יוצר וייב מיוחד ברחבת הריקודים ומצטלם מצוין.

 

מה עם מתנות לאורחים?


אם אתם לא יודעים מה לתת לאורחים מתנה, ורק רוצים להודות להם באופן סימלי על הגעה לאירוע, אפשר ללכת על בלוני הליום מודפסים. על בלון בצבע לבחירתכם ניתן להדפיס כל דבר, ולקשור לרכבי האורחים בעת שהם נהנים באירוע. מתנה קטנה ומקסימה שנראית מצוין ולא עולה הון תועפות.

 

אם אתם אנשי "עשה זאת בעצמך", באינטרנט אפשר למצוא שלל חנויות מציעות לא רק בלונים בשלל צבעים, אלא אפילו בלוני הליום להשכרה, כך שתוכלו לבחור כל פריט עיצובי בעצמכם, ואף לעשות את הכל במו ידיכם. אבל חישבו היטב האם זה מה שאתם באמת רוצים לעסוק בו ביום החתונה שלכם. המלצה שלנו, תנו לבעל מקצוע להתעסק עם עיצוב הבלונים, ותהנו מהיום המיוחד שלכם.

עיצוב בבלונים אולי הוא לא הטרנד הפופולרי ביותר כיום, אבל הוא בהחלט אפשרות יחסית זולה, יפה ומיוחדת. אם אתם חושבים על אפשרות עיצוב בבלונים, חפשו באינטרנט עיצובים שאתם אוהבים, והגיעו לספק כבר עם עיצובים אפשריים מראש.

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button