הפתעה עבור יום הולדת

תוכן עניינים

יום הולדת

בני המשפחה והחברים הקרובים נרגשים לקראת יום הולדת של ילדה אהובה שימלאו לה 16 והם חושבים על רעיונות מקוריים, כדי לשמח אותה ביום חשוב זה. במהלך הימים שקודמים לתאריך כל אחד מהם זורק רעיונות יצירתיים עבור יום הולדת ובסופו של דבר מתקבלת החלטה. כיוון שמדובר בהפתעה החברים מחלקים ביניהם את התפקידים השונים כדי שכל אחד יתרום את חלקו וכך האירוע כולו יהיה יוצא דופן. קו החשיבה תואם תמיד את אהבותיה של ילדה זו, מה הסגנון שלה, מהם הגוונים האהובים עליה ובעיקר מה ישמח אותה.

אחת האופציות המעניינות היא הזמנה של איש מקצוע בתחום הבלונים אשר יבצע עיצוב חדרי ילדים מקושטים בבלונים. זה יקרה על המיטה הרחבה שלה, על הדלתות של ארון ההזזה, השידה וגם על המדפים שממוקמים מעל שולחן הכתיבה שלה. בהתאם להזמנה, כל הבלונים יהיו בצבעים שהם הסמל שלה כמו אדום, לבן, אפרסק או כל צבע אחר. יש בלונים רגילים, בלונים ענקיים, בלונים בצורה של לב, כוכב, בלונים שנמצאים אחד בתוך השני ואחרים שיש עליהם כיתוב כמו יום הולדת שמח.

יום הולדת לגיל 16

השיטה הנוחה ביותר היא שאיש המקצוע בתחום הבלונים מגיע לביתה של הילדה בשעות הבוקר, כשהיא נמצאת בלימודים. מישהו מבני הבית ממתין לו על פי התיאום שבוצע וכך הוא יוכל להקדיש את כל הזמן הנדרש לעיצוב הבלונים שממלאים את החדר של הילדה לכבוד יום הולדת. כאשר הילדה שבה מבית הספר ופותחת את הדלת היא רואה המון בלונים שמונחים בכל מקום ברחבי החדר ובמקרים רבים, הם אינם מאפשרים לה להיכנס פנימה. השמחה היא עצומה והיא בדרך כלל נרגשת מאד.

התוכנית של החברים

המטרה של החברים היא לחגוג לכלת השמחה יום מושלם שהתחיל בבוקר בבית הספר נמשך בכמויות של בלונים ויש לו המשך שתוכנן מראש. יש מקרים שבהם החברים מגיעים הביתה ומזמינים לכבוד יום הולדת 16 אוכל ממסעדה וכך הם נהנים יחד, או לחלופין יוצאים למסעדה בסגנון שאוהבת הילדה כמו אוכל אסיאתי, איטלקי, מזרחי ועוד. השמחה היא גדולה, האושר הוא עצום ותשומת הלב שהיא מקבלת מהחברים היא מעל ומעבר למה שהיא ציפתה.

בילוי משותף

סוגי בילויים משותפים עם חברים לכבוד יום הולדת משתנים בהתאם לקבוצות של החברים, כיוון שלכל קבוצה יש תחומי עניין אחרים. יש כאלו שילכו כולם להסתובב בקניון ולקנות לה מתנות כמו פריטי ביגוד, נעליים, מוצרי איפור, תיק ועוד. כך היא חוזרת עמוסת שקיות ניילון צבעוניות הביתה. אופציה נוספת היא לבלות יחד במקום שאהוב על החבורה כמו משחקי באולינג, או חדרי בריחה מאתגרים.

החברים דאגו מבעוד מועד לקנות כרטיסים לערב, לסרט טוב, למופע של זמר שאהוב על כלת השמחה וגם על החברים, או מחזמר שבני הנוער אוהבים את שיריו. עד חצות מסתיימת החגיגה וזאת עד השנה הבאה.

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button