טיפים לעיצוב אירוע לקראת בת מצווה

הילדה עומדת אוטוטו להפוך לנערה? זה הזמן לחגוג לה בת מצווה חלומית וסמלית שלא תישכח לעולם. אל תחכו לרגע האחרון – חשבו כבר עכשיו איך להפוך את החזון למציאות.
ערבו אותה בכל הפרטים. כדאי לגבש יחד אתה את התמהיל המנצח לאירוע כבקשתה בהתאם לחזון האישי שלה, בכל זאת, זה היום שלה. יש בנות שמתחברות יותר לאירועים בסגנון הוליוודי ואחרות לחגיגות עם החברות הכי טובות ולסיפורי אגדות.
רוצים למקסם את ההנאה מהמאורע? לפניכם מספר הצעות לעיצוב בת מצווה משגעת פוטוגנית וזכירה.

ההיבט הייחודי – בחרו קונספט ייחודי
הרעיון שעומד מאחורי האירוע עושה את ההבדל ויעזור לכם ליצור נראות אחידה וסיפור מסגרת לחגיגה. בדוק עם כלת השמחה מה מדבר אליה: סיפור אליסה בארץ הפלאות, טקס האוסקר, בת מצווה הוואי, מאסטר שף ולפי הנושא המוביל תוכלו לשבץ את כל המרכיבים: למשל, תפאורה בהשראת הנושא, חוויה קולינארית שמתקשרת אותו, תוכנית אמנותית בהשראתו, מזכרות שיימסרו לאורחים. ניקח לדוגמא את מאסטר שף – אפשר לחלק לכל המשתתפים סינרים מסוגננים, לארגן סדנאות או מופע בישול, לקשט בבלונים עם הדפסים של מתכונים, למסור בסיום ערכת שף מתנה לכל אורח. הקונספט מייחד ומבדל את בת המצווה מחגיגות ואירועים אחרים.

ההיבט היצירתי – הקטע האמנותי
אירוע בת המצווה זה הזמן של הכוכבת לזרוח, לזהור ולקרון ולתת לה את הבמה. היא יכולה להביא לידי ביטוי את אחד מהכישרונות שלה כך שיתאים לחגיגה. למשל, קטע נגינה, ריקוד עם כוריאוגרפיה שפותחה במיוחד לרגל המאורע, סצנה תיאטרלית ועוד.
אפשר גם להפוך את הקטע האמנותי כחלק מהתוכנית האומנותית ולמשל, לתת למשתתפים לרקוד ביחד עם כלת השמחה או שהיא תדריך אותם או לביא סדנת קסמים ויחד עם כלתה שמחה ללמוד כיצד לעשות קסמים וכל חוויה שנותנת ערך וגם משמחת את בעלת השמחה שזה כמובן היום המיוחד והמאושר שלה.

מקשטים את האירוע
החגיגה של בת המצווה לא שלמה בלי קישוטים מרהיבים שיוסיפו טאץ' קסום, יצרו תפאורה שתשתלב נהדר בתמונות ובווידאו וגם ישמשו כאמצעי שעשוע עבור האורחים.
בלונים מהווים אלמנט נהדר שמשתלב מצוין עם כל אירוע בת מצווה ומוסיף טוויסט ייחודי וגם פאן. עולם הבלונים עשיר, מפתיע ומרגש ומציע מגוון מסחרר של ווריאציות – קיר ושער בלונים, קשת בה עוברת כלת השמחה, מארג בלונים בגוונים אהובים שיוצרים קיר סלפי, סידורי שולחן מבלונים ומתנות שאפשר להעניק בדמות בלונים. ניתן לבחור את הגוונים והצורות והאלמנטים לפי הקונספט של האירוע והעדפתה של כלת השמחה – בלוני בעלי חיים, צורות, פירות וממתקים, בלונים ממותגים. ישנה אפשרות גם להרכיב את שמחה של החוגגת מבלונים באנגלית או בעברית ולהציב בכניסה לאולם או להעניק לכל משתתף כמזכרת בלון עם הדפסה של ברכה אישית ושמו ועוד רעיונות יצירתיים שמפיחים חיים באירוע והופכים אותו לתוסס ומרשים.

אולם אירועים מותאם לבת מצווה
אל תתפשרו על בחירת אולם מתאים לבת מצווה המתמחה באירועים מסוג זה. אולם אינטימי לפי מספר המשתתפים הצפוי, במיקום מרכזי כך שניתן להגיע אליו בקלות בתחבורה ציבורית ופרטית, שמספק ארכיטקטורה מודרנית מעניינת, סידורי שולחן בהתאמה אישית, חצר מטופחת ומקום מקורה עם ויטרינות ענקיות שמכניסות את החוץ אל הפנים.
כמו כן, צוות שערוך לכל הפקה ויוכל להרכיב אתכם את האירוע לפרטי פרטים, לייעץ ולסייע בתכנון המנות, השלב האומנותי, עבודה עם ספקים על עיצוב המקום וכמובן תפעול וניהול האירוע בזמן אמת כך שכולם יהיו מרוצים וייהנו מכל רגע.

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button