משפחה אחרת וימי הולדת – איך לתכנן יום הולדת לילד כשההורים חיים בנפרד

יש כל מיני סוגי משפחות, יש משפחות שבהן ההורים החליטו ״לפרק את החבילה״ ויש כאלה שמלכתחילה נוצרו בנפרד כמו הורות משותפת – לא משנה איזה סוג של משפחה אתם או מה היחסים בין ההורים, כשיש לילד יום הולדת שמים את הילד במרכז ומתכננים חגיגה מקסימה.

אנחנו כאן כדי לעזור לכם לתכנן אירוע שישמח וירגש את ילדיכם ועם זאת יהיה מספיק נעים ונגיש לתכנון גם אם אתם לא חיים יחד.

 

תוכן עניינים

ממה נתחיל?

נברר מה הילד הכי אוהב- סדרה, דמויות, ספרים/ תחביב וכד׳ , יכול להיות שאצל אמא הילד ממש דבוק לדינוזאורים ואצל אבא יש לו חיבה לחרבות ונינג׳ה, מראש ננסה לתאם את יום ההולדת ונבדוק מראש מה הכי ישמח את ילדינו, אנו ממליצים לא לבחור רק קונספט אחד במידה ולילד יש יותר ממשהו אחד, לחבר! דינזואורים עם חרבות שנלחמים בנינג׳ות – כשזה נוגע לשמחה של הילדים שלנו, כדאי להיות יצירתיים

את מי להזמין?

במשפחה המבוססת על הורות משותפת חשוב לגרום למצבי יחד משפחתיים, בהם מגיעים סבא וסבתא משני הצדדים, בני דודים וכד׳. במידה והחלטתם לקיים את יום ההולדת בקרבת מגורים לאם או לאב עדיין נמליץ להזמין את החברים והמשפחה מכל הכיוונים. הילד ירגיש נפלא ושלם!

קישוט

בלונים וכמה שיותר תמיד גורמים לכל אירוע להפוך ליותר ויותר שמח! נסו לבחור בלונים בשלושה צבעים עיקריים שידברו זה עם זה. אם הלכתם על קונספט יומהולדת של פעם (משחק חבילה עוברת, משחק הכיסאות ועוד משחקי יום הולדת) קשטו בבלונים מכל צבעי הקשת. אם החלטתם על קונספט של ג׳ונגל – בחרו בבלונים בשני גווני ירוק וגוון אחד של חום או זהב. יש בלונים מעוצבים עם הדפס עליהם, יש בלונים בצורות שונות – תוכלו להזמין מראש בלונים שיגיעו ביום האירוע כבר מוכנים ורק לקשט! פארק או בית..מה שתבחרו.

תקציב משותף:

החליטו מראש מהו התקציב ליום ההולדת והקציבו לכל דבר את הסכום אותו אתם מוכנים להוציא, חשבו הוצאות מקום, הפעלה אם יש, משחקים, כיבוד, קישוט ומתנות לחברים שמגיעים.

על מה עוד צריך לחשוב?

עוגה, מי מכין את העוגה? אמא? סבתא? דודה? מזמינים עוגה מקונדיטורית? החליטו מראש! במידה ויש יותר מאדם אחד שרוצה להכין את העוגה אפשר להגדיר שולחן עוגת יום הולדת וממתקים וההמלצה שלנו- לא יותר מעוגה אחת שהיא ״עוגת יום ההולדת״

מפעיל/מפעילה

יידעו מראש את המפעיל / מפעילה במצבכם המשפחתי כדי שלא יהיו מצבים מוזרים או לא נעימים, בכל מקרה המפעיל/ה יקראו לכם לברך את הילד/ה, להרים אות/ה על כיסא ולהצטלם לתמונה משפחתית . דבר אשר ישמח מאוד את ילדיכם.

מאחלים לכם יום הולדת שמח, הורות משותפת מעולה והמון אושר !

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button