כך תמתגו את חגיגת יום ההולדת שלכם בצורה בלתי נשכחת

חוגגים יום הולדת? רוצים יום הולדת עם נושא ממותג שאף אחד לא ישכח? ריכזנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם למתג את יום ההולדת שלכם בצורה בלתי נשכחת.

תוכן עניינים

בלונים, הרבה בלונים

יום הולדת הוא לא יום הולדת בלי בלונים. אז אם אתם לא מפחדים מבלונים כדאי שהדבר הראשון שתדאגו שיהיה הוא בלונים לימי הולדת. בלונים לימי הולדת יהיו בלונים צבעוניים במיוחד ואף כאלה עם מספר הגיל שאתם חוגגים, כיתוב מיוחד, השם שלכם ועוד. כמובן שאם תרצו למתג את היום המיוחד שלכם תוכלו לבחור להזמין הדפסה על בלונים. הדפסה על בלונים היא הדרך המושלמת למתג את יום ההולדת שלכם. תוכלו להזמין בלונים עם הדפסות שונות הקשורות למיתוג שאתם רוצים ולפזר אותם בכל מקום. חשוב שתזמינו בלונים המתאימים בצבעים הקשורים למיתוג וכן בלונים בגדלים שונים על מנת להעשיר את הבלונים שלכם. תוכלו לבחור בלוני הליום עם הדפסה וכן בבלונים רגילים ולגוון בניהם.

 

מתוקים ממותגים

יום הולדת הוא היום הכי מתוק שלכם ולכן חשוב שיהיו בו מתוקים ועדיף כמה שיותר. דרך נוספת למיתוג יום ההולדת שלכם בצורה בלתי נשכחת היא מתוקים ממותגים. תוכלו לבחור להזמין מגשי שוקולד עם שוקולדים ממותגים, נשיקות ממותגות, עוגיות ממותגות וכמובן עוגה ממותגת ומושקעת כי אין יום הולדת בלי עוגה. כך למשל אם בחרתם שהמיתוג יהיה חד קרן, תוכלו לבחור בעוגה בצורת חד קרן, קאפקייקס משגעים מקושטים בסוכריות צבעוניות וסוכריות חד קרן, שוקולד עם הדפס חד קרן ונשיקות הנראות כמו הקרן של חד הקרן.

 

אביזרים ממותגים ליום הולדת

בלונים יהיו הקישוט המושלם ליום ההולדת, אבל כל יום הולדת מצריך גם אביזרים שונים. אם למישהו לא ברור מה המיתוג של יום ההולדת שלכם מהבלונים והמתוקים הממותגים, תוכלו להזמין אביזרים שונים עם הדפס ממותג וייחודי. קנו כובעי יום הולדת, רעשנים ליום ההולדת, שלט יום הולדת מיוחד לכם ועוד. ככל שיהיו לכם יותר אביזרים ממותגים, זה לא רק שיוסיף לכך שכולם יזכרו אותו אלא גם יוסיף לאווירה ולחגיגה. גם אם אתם מבוגרים, כולם אוהבים לחבוש כובעים מצחיקים ולשחק ברעשנים וזוהרים שונים.

 

ולא לשכוח – שגם הכלים יהיו ממותגים

כמובן שלא תוכלו להשלים את מיתוג יום ההולדת שלכם בלי לקנות כלים ממותגים ומתאימים. כדאי שתקנו צלחות וכוסות שיתאימו למיתוג שלכם ואפילו סכינים ומזלגות בצבעים מתאימים. כך למשל אין דבר שישתלב בצורה מושלמת יותר עם עוגת חד הקרן שלכם, מאשר צלחת חד קרן שהעוגה תהיה מונחת עליו. שילוב של כלים מתאימים למיתוג, ביחד עם אביזרי יום ההולדת והבלונים שיקשטו הכול, יהפכו את יום ההולדת שלכם ליום ההולדת הכי שמח והכי מהנה שיש שאף אחד מהחברים לא יעז לשכוח.

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button