מוצרי קד"מ לימי הולדת

קיימות דרכים רבות לפרסום מותג כלשהו ואחת הדרכים האפקטיביות ביותר היא פרסום באמצעות מוצרי פרסום וקד"מ באירועים שונים/ימי הולדת. מדובר במוצרים ממותגים שונים, אשר נושאים את הלוגו של חברה מסוימת. העובדה שאנשים רבים נחשפים למוצרים הממותגים הללו ביום יום, מסייעת מאד להעמקת התודעה של עסק זה.

 

סוגי מתנות עבור קד"מ

יש מוצרים רבים אשר אפשר להדפיס עליהם את לוגו החברה, כמו לדוגמה מוצרים למשרד מחשבונים קטנים, קופסאות לדפי ממו, עטים בהמון צבעים, זיכרון נייד למחשב, דיסק און קי, פד לעכבר, עכבר חדשני, משחקים קינטיים, בלונים ממותגים ועוד.

כמו כן מתנות עונתיות כמו שמשיה, צידנית, בקבוק מים, ציליה, גלגל ים, כובעי מצחייה, חולצת T ועוד. כל מי שעובר בקרבת בריכת השחייה או בחוף הים רואה את הלוגו של החברה המפרסמת בכל מקום. השם חודר לאט לאט לזיכרון ומי שרואה שוב ושוב לוגו זה, יודע שמדובר בחברה שמשווקת מחשבים, חברת נדל"ן, חברת פרסום ועוד.

קיימת סבירות גבוהה שכאשר הוא יזדקק לשירות של חברה שעוסקת באחד התחומים הללו, הוא ייזכר בלוגו שראה בשפת הים ויפנה אליהם.

 

מוצרי פרסום וקד"מ

עסקים רבים מחליטים לבצע פרסום באמצעות מוצרי פרסום וקד"מ עבור כנסים ותערוכות מקצועיות. למפגשים הללו אשר מתרחשים בדרך כלל באולמות גדולים או בבתי מלון, מגיעים אנשים רבים אשר עובדים בתחום שבו עוסקת התערוכה. הם עוברים בין הדוכנים החדשים ורואים את הפריטים שמציעה כל חברה. רבים מהם מתעניינים במוצרים החדשניים, מקבלים מידע מודפס כמו חוברות ובנוסף לכך הם מקבלים שי צנוע בכל דוכן.

זה די נחמד לקבל מתנות קטנות ונחמדות ולהגיע בסוף היום הביתה עם המון מתנות שמקצתן מתאימות מאד לבני המשפחה ולילדים, וכך גם הם נהנים משלל המתנות.

מתנות במשרד

כאשר מבצעים פרסום באמצעות מוצרי פרסום וקד"מ והמוצרים הללו מגיעים למשרד, כל מי שנכנס לחדר הישיבות רואה זאת, אם מדובר בקולגות מהמשרד, או אורחים שמגיעים מעת לעת לישיבות. בדרך זו החברה מעמיקה את רבדי החשיפה שלה ומגיעה לרדיוס רחב יותר.

הפריטים הללו מונחים על השולחן המשרדי כיוון שמדובר במוצרים שימושיים, שיש בהם צורך ביום יום וזו הסיבה שהקולגות נהנים מכך.

התדמית של החברה

מי שמקבל מתנות איכותיות ממותגות של עסק מסוים, מבין שמדובר בעסק רציני אשר משקיע רבות בקשר עם לקוחותיו, במוניטין ובתדמית שלו. הרצינות והאחריות מעידים גם על מקצועיות רבה בתחום שבו עוסקת החברה, אם מדובר במשרד לעריכת דין, ביבואנית של מוצרי קוסמטיקה, או בכל תחום אחר.

המוצרים הללו הם חלק מחלון הראווה של העסק ולכן בעלי עסקים רבים מכירים בחשיבותם ובכל חג, כנס והזדמנויות רבות אחרות הם מזמינים כמות של מוצרים חדשים ממותגים ומחלקים אותם באירועים עסקיים, ימי השקה, כנסים מקצועיים ועוד.

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button