לרגש אדם קרוב עם סידור בלונים וברכה מלב אל לב!

ככל הנראה, אם היה נערך משאל המוני שבמרכזו השאלה: "מה הדבר הראשון שעולה לראשך כשאתה חושב על יום הולדת?", רוב הנשאלים היו משיבים "בלונים!". האם זה מפתיע? בוודאי שלא, שכן בכל (!) יום הולדת ניתן לראות את קישוטי הגומי הצבעוניים. אם לא די בכך, את סידורי הבלונים נהוג להעניק באירועים נוספים כדוגמת יום האהבה, חגיגות אירוסין, בריתות וכיוצא בזה.

למרות שלאורך השנים היו לקישוטים אחרים המון הזדמנויות לתפוס את מקומם, הבלונים דחקו את כולם לפינה ונותרו רלוונטיים עד היום. אז איך מרגשים אדם קרוב ביום חגו? עם סידור בלונים מושקע וברכה מושקעת עוד יותר!

רחפו עם הבלונים לאן שרק תרצו – כל האפשרויות, כל התקציבים

נתחיל מהסוף עם הדגשת השורה התחתונה: הענקת בלונים לאדם קרוב אפשרית בכל תקציב! הבחירה כמה להשקיע? אך ורק שלכם! כידוע, בלונים מוצעים בשלל סוגים, צבעים וצורות, כאשר ככל שהסידור עשיר ומפואר יותר, כך נדרש תקציב גבוה יותר. אז אילו אפשרויות פתוחות בפניכם?

  • תקציב צנוע: סידורי בלונים רגילים – ברשותכם תקציב צנוע למדי? תוכלו לרכוש עשרות בלונים בשקלים בודדים, לנפחם עצמאית וליצור מהם סידור בצורות משתנות.
  • תקציב בינוני: בלוני הליום מספרים – ה-להיט בשנים האחרונות בעולם הבלונים הוא ללא ספק בלוני המספרים: מדובר על בלוני הליום גדולים (מאד!) בעיצוב מספרים, המוצעים בצבעים שונים.
  • תקציב גבוה: חדר גדוש בבלונים – אתם רוצים להפתיע ובגדול? לכו על סידור בלונים ביתי! אולי תופתעו, אך גם השמיים אינם הגבול, ותוכלו לעצב חללים שלמים בבלונים מסוגים וצבעים שונים: בלוני מספרים, סידורי הליום, בלוני אותיות "יום הולדת שמח" והרשימה עוד ארוכה.

איך הופכים "עוד" ברכה לברכה מרגשת?

כמה פעמים יצא לכם לשמוע: "המתנה נפלאה, אך הברכה היא זו שבעיקר ריגשה אותי!"? תנו לנו לנחש: לא מעט! ואכן, המילים היוצאות מהלב מעצימות, מרוממות ומרגשות יותר מכל מתנה שתוכלו אי פעם להעניק. ואיך כותבים ברכה מרגשת? האמת, די בקלות:

  • פניה אישית – כלל הזהב עם כתיבת ברכה מרגשת: פניה ישירה – מכם אל הנמען. אל תברכו "ממעוף הציפור", אלא פנו באופן אישי לאדם שאתם מברכים. ציינו לאורך הברכה את שמו, והקפידו על ברכה הנכתבת בגוף ראשון ("אני מאחל…", "אני גאה לראות…")
  • "חשוב לי שתדע מה אתה בשבילי" – לצד האיחולים הכלליים, ראוי שתשקפו בפני הנמען שלכם מה הוא עבורכם. לדוגמא: "אתה ההשראה והביטחון שלי", "אתה מאפשר לי להיות מי שאני", "בזכותך הצלחתי להתגבר על מכשולים", "העוצמות שלך מעוררת בי השראה" וכן הלאה.
  • ציטוטים משירים – תוכלו להעשיר את האסתטיקה של הברכה עם ציטוטי שירים. הציטוט יכול לתאר את האדם שאותו אתם מברכים, חוויה שהייתם שותפים לה או חלום שאתם רוצים לכבוש. ציטוטי השירים כאילו שנותנים תוקף ונשמעים כעובדה, ואלו הופכים את הברכה מרגשת ועוצמתית!

 

השידוך בין סידור בלונים לברכה מרגשת? מנצח! אז את מי אתם תזכו לרגש בקרוב?

 

מחפשים קישוט בלונים או קשת בלונים? פנו אלינו עכשיו>>

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button