קישוט ליום הולדת

קישוטים ליום הולדת לא כולנו יודעים איך לתכנן אירועים, מסיבות, ימי הולדת או חגים, וחלקנו גם ממש מתקשים להכין ולקשט את הבית לאירועים החשובים האלה. מסיבת יום הולדת 40 היא אירוע מיוחד, ואלה מאיתנו שלא נולדו עם סרטים צבעוניים ביד, עלולים להסתבך בהכנת הבית למסיבה.

אז ההכנות למסיבה בעיצומן, אתם מתרוצצים בין הקניות, המתנות, הסידורים והבישולים ובדרך כלל שוכחים – או מעדיפים לדחות – את הדבר האחד והיחיד שיעורר את המסיבה לחיים – את הקישוטים. אנחנו יודעים שקישוט הבית למסיבה דורש יצירתיות, ובגלל זה אתם מעדיפים להשאיר את המשימה הזאת לסוף. אבל אנחנו כאן כדי לספר לכך שלא צריך להיות אומן גדול ועתיר כישרונות כדי לעשות זאת. קישוט הבית לא חייב להיות משימה בלתי אפשרית גם אם יש לכם שתי ידיים שמאליות. למעשה, יכול להיות שאפילו תיהנו מכך. רוצים לדעת איך? הינה כמה טיפים לקישוט הבית שיעזרו לכם גם לקשט את המסיבה, גם לטפוח לעצמכם על השכם וגם להשאיר את האורחים המומים.

תוכן עניינים

העקרונות הבסיסיים קישוט ליום הולדת

כדי שהבית ייראה מדהים במסיבה, וכדי שהקישוטים יכניסו את האורחים לווייב הנכון, אתם צריכים להתחיל מה'סנטר־פיס', הפריט הקישוטי המרכזי וייחודי שימשוך את תשומת הלב של כל האורחים מיד עם הגעתם. ומהו הסנטר־פיס הטוב ביותר? איך לא – שולחן האוכל! נכון! זהו הפריט היחיד שאי אפשר בלעדיו. הוא חייב להיות הדבר המקושט ביותר בבית ולהתוות את הקו העיצובי של המסיבה כולה. הוא צריך להיות עמוס בשפע מכל טוב ומלא בפרחים, בעלים ירוקים ובקישוטי נושא אחרים לפי בחירתכם. שולחן האוכל צריך להיות מרכז האירוע ומרכז המסיבה, והאירוע כולו צריך להיערך סביבו.

שפע של תאורה טבעית

אין כמו נרות מעוצבים, ריחניים, גדולים או קטנים כדי לתרום לאווירה הנעימה של המסיבה וכדי להוסיף למראה הנפלא של הבית. בדקו את מלאי הנרות שלכם לקראת המסיבה ואם צריך, קנו נרות חדשים. הציבו את הנרות על השולחן המרכזי, על שולחנות קטנים אחרים בבית, על המדפים, על אדני החלונות ובכל מקום. הנרות יאירו את הבית בתאורה טבעית, יפה ונעימה, יוסיפו נופך מתוחכם לשאר הקישוטים ויתרמו לאווירה הטובה של המסיבה.

קישוט ליום הולדת – בלונים לכל הגילאים

גם במסיבת יום הולדת 40 אין דבר כזה יותר מדי בלונים. תמיד יש מקום לעוד בלונים, ולא נגזים אם נאמר שבלי בלונים לא מרגישים את המסיבה. אז איזה צבעים מעדיף חתן השמחה? מה ישמח את ליבה של כלת השמחה? בחרו את הצבעים המועדפים והתחילו לנפח. הדביקו בלונים לתקרה, לקירות, תנו להם להסתובב חופשי בין הרגליים של האורחים, הכינו אגרטל בלונים צבעוני ליד שולחן המתנות לגיל 40, תנו לכל אורח בלון מיוחד משלו. הבלונים עושים את המסיבה אז אל תחסכו בהם.

מקישוטי מסיבה מדהימים קשה להיפרד

נגמרה המסיבה וצריך לסדר את הבית? עשו לעצמכם טובה והשאירו את הקישוטים לעוד כמה ימים. הם ישמחו אתכם וישמרו על האווירה הטובה בבית. עד למסיבה הבאה.

למעבר לעמוד בלונים אטרקציות לאירועים לחצו כאן>> 

 

מחפשים קישוט בלונים או קשת בלונים? פנו אלינו עכשיו>>

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button