עיצוב בלונים לבד או עם חברה?

מרימים אירוע ורוצים להשאיר רושם שייזכר לאורך זמן? כדאי שחברה לעיצוב בלונים תסייע פה. גם אם יש לכם טעם עיצובי נפלא, עיצוב וסידור בלונים זו אמנות בפני עצמה. כשאנחנו מפיקים אירוע, לתפאורה יש תפקיד משמעותי. בלונים יכולים להפוך כל חלל , פתוח או סגור, לחגיגה של ממש. אך חשוב לדעת גם שעיצוב לא נכון של בלונים, עלול ליצור תחושת עומס ובלגן שיהפכו את חוויית האורחים לטובה פחות. לכן, למה ומתי נרצה לסדר את הבלונים בעצמנו או לחלופין להשאיר את זה למקצוענים?

למה כדאי לבחור חברה לעיצוב בלונים?

כבר יצא לכם להיכנס לאירוע ולהיתקל במיצג בלונים שגרם לכם לעצור לרגע? זה בדיוק ההבדל. עיצוב בלונים, כמו גם בניית תפאורה למשל, זקוק להבנה נכונה של מרחב וכן גם הבנה בעיצוב. כשאנחנו מרימים אירוע, העיצוב שלו צריך להתאים לאופי שלו ולשרת את המטרות שלנו. בשנים האחרונות סידור בלונים מקצועי תופס הרבה מאוד מקום ומשמעות באירועים שונים. מימי הולדת מפוארים ועד למסיבות רווקות מושקעות, עיצוב בלונים תופס מקום משמעותי.

אז למה עיצוב בלונים? הם מצטלמים טוב, הם מרשימים והאפשרויות פשוט לא נגמרות איתם.
ואם כבר בחרנו בעיצוב בלונים לאירוע שלנו, למה לא לעשות את זה כמו שצריך? מי שכבר התנסה בעיצוב בלונים עם בלון פלוס, הבין שההשקעה לגמרי משתלמת.

האם כדאי לעצב בלונים לבד?

ישנם כמובן גם אירועים שלא יצריכו מכם לעשות מאמצים עילאיים בחיפוש אחר חברה לעיצוב בלונים. לרוב אלו יהיו אירועים מצומצמים ביותר שנועדו לציין יום הולדת של קרוב או כל סיבה משמחת אחרת. במקרים כמו אלו, האפשרות של עיצוב בלונים כלל לא תעלה כשיקול. אבל אם בכוונתכם להרים אירוע שהוא קצת יותר מחגיגת יום הולדת קטנה, ואתם מדמיינים הרבה בלונים, אל תתפשרו. באירועים מושקעים יותר, התפאורה תהיה בחשיבות עליונה וכדאי לתת למקצוענים לדאוג לתוצאה.

אם ננסה לעשות את עיצוב הבלונים בעצמנו, נוכל להיתקל במספר בעיות שונות. בעת יצירת ההזמנה הראשונית של הבלונים, נצטרך לדעת להעריך מראש כמה בלונים נצטרך ובאילו צבעים. זו משימה דיי קשה למי שלא מתעסק בזה ביומיום. בנוסף, לסידור עצמו יש משמעות רבה. עבור חיבור ומיקום פיזי של הבלונים, תידרש מכם מיומנות מסוימת ומעמדים מותאמים. מה גם שכדי ליצור עיצוב שלא יעמיס וכן יצור את אפקט ה'וואו' – יידרש מכם להשקיע זמן בתכנון מקדים והוצאה מדויקת לפועל.

לסיכום המאמר:

זכרו – כאורחים, לרוב נדע להבחין בין אירוע שהשקיעו בו מחשבה לבין אירוע בו העיצוב לא היה בחשיבות עליונה. אתם רוצים שהאורחים שיגיעו לאירוע שלכם יבחינו באיכות העיצוב ויזכרו אותו לטובה.

בשורה התחתונה, בהפקת אירוע לעיצוב יש חשיבות משמעותית ביותר על הרושם שיקבלו האורחים. כדי ליצור את הרושם הטוב ביותר, לא כדאי להתפשר.

 

מחפשים קישוט בלונים או קשת בלונים? פנו אלינו עכשיו>>

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button