רעיונות לעיצוב מסיבת בת מצווה

תכנון מסיבת בת מצווה הוא חלק מהותי ובלתי נפרד מהאירוע המרגש. אם אתם מתכננים את המסיבה, אתם חייבים להיות מסודרים ולהכין את האירוע לפרטי פרטים. יש חשיבות רבה לכל שלב במסיבה, לכל קישוט ולכל כיבוד, ותוכנית המסיבה חייבת להיות מושלמת. מתכננים מסיבת בת מצווה ומרגישים אבודים? כדי שלא תלכו לאיבוד בהכנות וכדי שלא תשכחו שום דבר, הינה כמה רעיונות לעיצוב מסיבת בת מצווה שישאירו את האורחים המומים, את נערת בת המצווה נרגשת ואתכם שמחים ושלווים.

תוכן עניינים

תמיד תתחילו מנושא המסיבה

אל תתחילו לתכנן בלי שתחליטו על נושא למסיבה. כל מסיבה צריכה נושא וכך גם מסיבת בת המצווה שאתם מארגנים. איך מחליטים על נושא? חפשו רעיונות ברשת, דברו עם חברים ובני משפחה, שאלו את בתכם מהו חלום המסיבה שלה. נסו להחליט כמה שיותר מהר כדי שתוכלו להמשיך ולתכנן את המסיבה בהתאמה לנושא. ודאו שמארגני האירוע וצוות מועדון לבת מצווה מבינים את נושא המסיבה וימשיכו בהכנות לפיו.

האוכל צריך להתאים לנושא המסיבה

האוכל הוא אחד הדברים המרכזיים בכל מסיבה וכך גם במסיבת בת מצווה. אם אתם רוצים שהאורחים שלכם ייהנו מכל רגע – ואין ספק שזה מה שאתם רוצים, דאגו שלכל אורך המסיבה תהיה להם גישה לאוכל. החל במתאבנים ובמנות הראשונות, דרך המנות העיקריות וכלה בקינוחים המפנקים – כל מנה צריכה להגיע בזמן, להיות מגוונת כדי לקלוע לטעמם של כל האורחים וכמובן להתאים לנושא המסיבה. אם נושא המסיבה הוא נסיכות – הגישו את המנות בכלים מלכותיים ומפוארים שמתאימים לבתי מלוכה. ודאו שהקינוחים מוגשים בצבעים המתאימים לנסיכות, והכינו אותם כך שכל האורחים ייהנו מהם ומיופיים.

גם קישוטים צריך לתכנן

תכנון הקישוטים הוא אחד הדברים המהנים ביותר בארגון מסיבת בת המצווה. ראשית, קשטו את אולם האירועים בקישוטים המתאימים לנושא שבחרתם. שנית, היעזרו באנשי מקצוע המתמחים בקישוטים ויודעים לעצב בלונים, לשזור זרי פרחים, לקשור סרטים והכול כדי לשמח את כלת השמחה ולהדהים את האורחים.

הכינו רשימה נפרדת לקישוטים. הדברים המרכזיים שאתם צריכים לקנות הם בלונים בצבעים המתאימים לנושא המסיבה ולרצונותיה של החוגגת הנרגשת, וכן בלוני הליום מיוחדים, בלונים בצורות שונות ובעיצובים ייחודיים. הוסיפו לרשימת הקניות גם מפות שולחן צבעוניות ומשמחות, זרי פרחים מעוצבים, באנרים המתאימים למסיבות בת מצווה, כרטיסי שמות לאורחים וכן מתנות קטנות ומפנקות לאורחי המסיבה.

אל תשכחו לארגן פעילות לאורחים

הקדישו זמן לתכנון הפעילות לאורחים הצעירים וגם לאלה המבוגרים. אתם צריכים לבדר את כל האורחים ובמיוחד את ילדי הכיתה. תכננו משחקי מסיבה המתאימים לילדים בגיל 12, הקצו פינות יצירה במועדון לבני המשפחה הקטנטנים ודאגו לרחבת ריקודים מלהיבה שתסחוף גם את הרקדנים הצעירים וגם את הרקדנים הצעירים ברוחם.

הירגעו ותיהנו!

בתום כל ההכנות, הגיע הזמן לחגוג. תיהנו, תכייפו ותיהנו! מגיע לכם ומגיע לנערה היפה והיקרה שלכם.

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button