סידור בלונים מיוחד לארוחת חג במשרד

במעגל השנה ממוקמים מועדים רבים שבהם אנחנו חוגגים במשרד חג זה או אחר. קישוט המשרד שלכם לכבוד ארוחת החג הבאה עשוי להיות משימה מורכבת, בעיקר אם אין לכם ניסיון קודם בתכנון אירוע שכזה.

כדי לעזור לכם במשימה זו, הנה כמה רעיונות לשילוב סידורי בלונים בתפאורה שתהפוך את האווירה המשרדית לחגיגית ולכיפית יותר.

אז אם כבר הכנתם מתנות לפסח לעובדים, בחרתם את הקייטרינג ואת התוכנית האמנותית, כל מה שנשאר לכם כעת זה להכין תפאורה מרגשת. המשיכו לקרוא כדי להבין כיצד יכולים סידורי בלונים להדליק את האווירה ולרומם את מצב הרוח בארוחת החג שלכם!

  1. קישוטי בלונים במסיבה במשרד

בלונים הם אלמנט בסיסי בכול מסיבה מעוצבת כהלכה. אם אתם מתכננים לערוך את מסיבת החג במשרד, כדאי לשקול להשתמש בבלונים כמרכיב קישוטי. עם תפאורה המבוססת על מוטיב של קישוטי בלונים צבעוניים, שום דבר לא יכול להשתבש.

יש הטוענים שגווני הבלונים המתאימים לקישוט ארוחת חג במשרד הם זהב, לבן ושחור. ניתן להשאיר את הבלונים הללו על הקרקע או לשחרר אותם כלפי למעלה באמצעות הליום.

אפשר גם לקשט את הכניסה למשרד בשער מקסים המורכב מבלונים. בסופו של דבר אתם יכולים לקשט בבלונים בכול צבע שתרצו, אם כי רצוי להתאים את צבעי הבלונים לנושא החג.

  1. עיצוב תפאורה למסיבת החג במשרד

תפאורה זוהרת יכולה להפוך כל משרד משעמם לחלל עוצר נשימה. אורות מנצנצים, פרחים ובלונים מהווים רקע מעולה לתמונות סלפי. בעזרת כמה בלונים מעוצבים להפליא, אתם יכולים להרכיב מסגרת יפה למסיבה צנועה במשרד.

  1. תפאורה מעוצבת מבלונים מלאים בקונפטי

בלונים מלאים בקונפטי אינם זהים לבלונים הסטנדרטיים. בסביבת העבודה אתם יכולים להשתמש בבלוני קונפטי לקישוט משטחים שונים, כמו שולחנות הכתיבה או קירות המשרד. למעשה, בלוני קונפטי נחשבים לבחירה האולטימטיבית לעיצוב עם גלאם.

מכיוון שבלוני קונפטי נוצצים, תוכלו להוסיף כמה בלוני כרום מוזהבים וליצור שילוב מעניין. בלוני קונפטי בגוון מתכתי משלימים את בלוני הכרום המתכתיים הזמינים בגווני זהב, ורוד וכסף.

  1. אלמנטים לקישוט מסיבת החג

הוספה של קישוטים מנייר כסף לסידורי בלונים יכולה ליצור תצוגה מרהיבה ומושכת תשומת לב. קל למצוא היום סידורי בלונים אטרקטיביים בכל חנות, בין אם אתם רוכשים אותם באינטרנט או בחנות הקרובה אליכם. ארוחת החג במשרד תיראה מדהימה עם תוספת של שרשרת אורות לד וכוסות יין.

  1. סידורי בלונים מקושטים במיתוג מותאם אישית

עם סידורי הבלונים שזמינים היום בהתאמה אישית לעסק, המותג שלכם יכול לפרוח!

מעט דברים מושכים את תשומת לבם של אנשים כמו בלון זוהר ותוסס. בלון מותאם אישית מוסיף המון לאווירה. על ידי הצבת השם והלוגו של החברה על הבלונים, תוכלו להתאים אישית כל אירוע בעבודה, כולל ארוחת החג במשרד.

בלונים הנושאים את החותם העסקי שלכם מעניקים לכם את החופש לומר את מה שאתם רוצים לומר. בבלונים ממותגים תוכלו לקשט את החלל, ולגייס אותם לתחושת ׳גאוות היחידה׳, שאתם בוודאי רוצים ליצור בחברה שלכם.

בלונים מודפסים בהתאמה אישית זמינים במגוון צבעים וגימורים. תוכלו להדפיס בלונים בצבע אחיד או במספר צבעים, וליהנות מצבעי המותג שלכם המועברים באמצעות סידורי הבלונים המעצבים את אירוע החג המשרדי.

בלונים הם באמת פריט פנטסטי לקידום מכירות, ומעניקים טאץ׳ גימור נהדר לכול אירוע, כולל לארוחת החג במשרד שלכם. סידורי בלונים מעוצבים משלבים גם אביזרים שונים, כמו סרטים, פרחים או בדים, והם יכולים לשמש כקישוטים לתצוגות בתערוכות, לאירועי חברה, לאירועי ספורט, לקמפיינים שיווקיים, להופעות, לפסטיבלים וכמובן גם לארוחת החג שאתם מתכננים לעובדי המשרד שלכם.

 

 

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button