לא רק עם בלונים – איך תשדרגו כל אירוע בר מצווה?

בכל הנוגע לשדרוג אירועים חגיגיים כמו בר\בת מצווה, בלונים הם אחד הקישוטים הכי נפוצים ומרגשים שבהם תוכלו להשתמש. אבל יחד עם זאת, בהחלט יש כמה אטרקציות ש-SUPER מומלץ לקחת אותן בחשבון. כמו מה? המשיכו לקרוא.

בלונים מגיעים במגוון צורות, גדלים וצבעים, כך שתוכלו לבחור בדיוק את השילוב הנכון להפקת או ארגון בר\בת המצווה של הילדים. בימינו ישנם סוגים שונים של סידורי בלונים, כאשר חלק מהסידורים מאוד חגיגיים, אחרים פשוטים יותר וחלק מהבלונים ישאירו את האורחים עם לסת שמוטה מרוב שהם יפהפיים.

איך אפשר להשתמש בסידורי בלונים?

אתם יכולים להשתמש בבלונים לא רק עבור קישוט בנאלי, אלא אפילו כדי לאיית משפטים, שמות ואיחולי מזל טוב למיניהם. ולפני שנדבר על אטרקציות כמו אמן חושים מצחיק לבר מצווה, בואו נבין דבר או שניים לגבי סידורי בלונים – למה הם מושלמים לאירועים?

בסופו של דבר, ניתן להשתמש בסידורי בלונים ליצירת קישוטים מדהימים לכל אירוע חגיגי. בין אם אתם חוגגים יום הולדת, יום נישואין או אירוע מיוחד כמו בר מצווה, בלונים הם הדרך המושלמת לגרום למקום שלכם להיראות תוסס, חי וחגיגי. אפשר לייצר קשת בלונים בכניסה לאולם האירועים, לבנות ממש דמויות מבלונים ועוד, הכול תלוי ביצירתיות שלכם ובתקציב.

לוקחים את האירוע של הילד לשלב הבא של FUN

לאחר שהבנו כיצד להשתמש בבלונים או דקורציה אחרת לאירוע של הילד, אנחנו נרצה לחשוב על אטרקציות אחרות שיכולות לקחת את האירוע, מה שנקרא ל-NEXT LEVEL. למשל, באמצעות אמן חושים מצחיק לבר מצווה שהוא הרבה יותר מאשר קוסם.

אנשים לעיתים נוטים לבלבל בין קוסמים לבר מצווה לבין אמני חושים לבר מצווה, והאמת היא שישנם הבדלים מהותיים בין אלו. בעוד שהקוסם מתמחה בקסמים בעיקר, אמני חושים למעשה עוסקים בתעתוע מסוג אחר. הם מתקשרים המון עם הקהל ובעצם הופכים את הקהל לחלק בלתי נפרד מהמופע. זאת, בזמן שרוב הקוסמים עוסקים בעיקר במתקנים קוסמות, אביזרים שונים ועוד.

עוד אטרקציות שכדאי לזכור כשמתכננים בר\ת מצווה

אם הילדים לקראת גילאי 12-13, סביר להניח שהם כבר הספיקו לייצר לעצמם את התחביבים שלהם, תחומי העניין וסוגי הפעילויות שהם אוהבים. אם כך, ההמלצה הכי חכמה היא פשוט לשאול את ילדיכם: מה הם היו רוצים לחוות באירוע שלהם?

בעוד שחלק מהילדים יבחרו אמני חושים לבר מצווה, אחרים ירצו דווקא סטנדאפיסט, מופע מוסיקה חי, דיג'יי שמתופף על תופים אלקטרוניים ועוד. בשורה התחתונה, באמת שלא חסרות אטרקציות לבר מצווה, ככה שהבחירה תקום ותיפול בעיקר על התקציב והתחביבים של הילדים. אם אתם צריכים סיוע נוסף בבחירת אטרקציות לאירועי ילדים, צרו קשר עם אחת מהחברות שמספקות אטרקציות אירועים, בטוח יוכלו לסייע לכם.

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button