טיפים לארגון מסיבות סוף שנה בגני ילדים

כל התלמידים, וביניהם גם ילדי הגנים, נוטים לצפות בשקיקה ליום הלימודים האחרון כי הם יודעים שמצפה להם חופשת קיץ ממושכת מלאה בחוויות וכיף. אבל היום האחרון יכול להיות גם מרגש עד מעט, בגלל הפרידה של הצוות מהילדים, ושל הילדים מחבריהם, מהצוות ומהגן שכל כך התרגלו אליו, בעיקר אם הם עוברים בשנה הבאה לכיתה א׳. מסיבת סיום השנה בגן מעניקה לילדים זמן נוסף ליהנות בצוותא, ועשויה להקל עליהם את הפרידה והמעבר לחופשת הקיץ.

איך תארגנו מסיבת סוף שנה כיפית בגן?

  • לבחור במתנות לילדים

בחירת מתנות סוף שנה לגן יכולה להישקל לפי נושא המסיבה. לדוגמה, אם אתם מתכננים לקשט את כל הגן בבלונים צבעוניים, תוכלו להציע לילדים מתנה של בלונים בכול צורה וצבע, בין אם אלה כמה בלונים ארוזים בעטיפה חגיגית, זר בלונים חביב או בלון בצורת בעל חיים לכול ילד. גם אם אתם מתכננים פיקניק בחוץ או מסיבה עליזה בין כותלי הגן, בלונים בשלל צבעים וצורות יכולות להוסיף שמחה ואווירה עליזה למסיבת הסיום שלכם.

  • לבחור בערכת נושא

בחירת ערכת הנושא יכולה לעזור לכם לבחור את אווירת המסיבה. לדוגמה, אם תבחרו בנושא ׳חוף ים׳, תוכלו לארגן את הגן במוטיבים הלקוחים מהחוף, ובקישוטים מתאימים כמו שמשיות, צדפים וכו׳.

אתם יכולים לבחור גם בנושא ׳סיום לימודים׳, ולהכין לכל ילד גלימה וכובע ׳בוגר הגן׳ מבריסטול שחור, כמו שמקבלים בוגרי תואר ראשון באוניברסיטה. ובמקביל לקשט את קירות הגן בהתאם.

  • הציעו לילדים משהו מוחשי למזכרת

הפעילויות החברתיות במהלך החגיגה יהפכו את המסיבה לבלתי נשכחת עבור צוות הגן, הילדים וההורים. תוכלו להכין פרס לכול אחד מהתלמידים. לדוגמה, פרס הילד שהיה הכי מצחיק, פרס לתלמיד שעזר במיוחד וכדומה. בכול מקרה הקפידו שכול ילד יקבל את הפרס. אגב, אפשר להחליט שהפרס יהיה גם המתנה שהילדים יקבלו מהגן.

נסו לקשור את הפרס לנושא שלכם על ידי הוספת מדבקות. למשל, אם תבחרו שהפרס יהיה בלון, הדביקו עליו מדבקה שמצהירה בזכות מה הילד זכה בפרס שקיבל.

תוכלו גם לאסוף את התמונות שצולמו במהלך השנה בגן וליצור מצגת שקופיות שתוכלו להציג במהלך המסיבה. 

אם אתם מנצלים את מסיבת הסיום כדי לחגוג גם יום הולדת לילידי חודש יוני, תוכלו לתכנן הכנת מתנות ליום הולדת לילדים, על ידי ילדי הגן בעצמם. לדוגמה. תנו לכול ילד בגן תמונה מודפסת בנפרד של כל אחד מהילדים החוגגים יום הולדת, ספקו להם גם נייר ומדבקות ובקשו שיכינו דף מזכרת לכול אחד מהחוגגים את יום הולדתם. 

  • הכינו כיבוד

שום מסיבה לא תהיה מושלמת בלי כיבוד. הכינו כמה חטיפים בריאים, כמו פרוסות תפוחים ומקלות גזר. תכננו גם חטיף שיתאים לנושא המסיבה. למשל, קינוח של קאפ-קייקס בצבעי כחול ולבן עם מטרייה מנייר שתשלים את נושא חוף הים.

 

רוצה בלונים לאירועים או קשת בלונים? פנה אלינו עכשיו!

 

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button