אירוע חברה בבר עם בלונים – הכי שמח שיכול להיות

כל בעל חברה יודע שהדבר החשוב ביותר בחברה שלו הוא ההון האנושי, כלומר: העובדים שלו. הצלחה ורווחיות מתחילה בעובדים מסורים, מקצועיים, שמגדילים ראש, שמגלים אחראיות, שעובדים כצוות ושמרגישים שהם חלק בלתי נפרד מהחברה ועל כן, אין ספק שחשוב מאוד מדי פעם לגבש אותם, לתת להם את ההרגשה שהם חשובים מאוד ומהווים חלק בלתי נפרד מהמקום וכי אתם רואים אותם ומודים להם על כל פועלם. ערב חברה מהווה את הדרך הטובה ביותר לעשות זאת. בעוד שניתן למצוא לא מעט אולמות אירועים או מסעדות לערוך בהם ערב מעין זה, אם אתם מחפשים את המקום הטוב ביותר לערוך אותו, כדאי מאוד שתבחרו דווקא בר איכותי.

למה דווקא ערב חברה בבר?

כאמור, ניתן לערוך ערבי חברה במגוון מקומות שונים. אפשר לבחור במקום פתוח כלשהו בטבע, ניתן לבחור באטרקציה כלשהי מגבשת, ניתן לבחור במסעדה טובה או שאפשר לבחור אפילו בגן אירועים או אולם אירועים שיכול להכיל את כולם בצורה נוחה, אך אם מתחשק לכם להעניק לעובדים שלכם חוויה חד פעמית של אירוע שמח, משוחרר, קליל ופתוח, אין ספק כי בר יהווה את המקום האידיאלי לעשות זאת. אין כמו בר שיש בו אווירה טובה, משקאות איכותיים, אוכל טעים, מקום שנעים לשהות בו ועוד. הוא יותר אינטימיות וקרבה, הוא מאפשר לכולם להרגיש הרבה יותר משוחררים ופתוחים וכך למעשה להכיר אחד את השני באמת, הוא מאפשר להקשיב באמת אחד לשני, ליצור חברויות, להתגבש וכמובן שהוא מאפשר לבעלי התפקידים הבכירים בחברה לשבור מעט דיסטנס בינם לבין העובדים שלהם ולהעניק להם את ההרגשה שכולם צוות אחד גדול שפועל למען החברה.

מה אפשר לעשות בערב חברה?

לאחר שבוחרים את הבר הנכון לערוך בו ערב מעין זה, זה הזמן שלכם לחשוב על התוכן. אתם יכולים לסגור את המקום כולו בשבילכם ולערוך הופעה כלשהי של אמן, ניתן לשלב ציון הישגים של עובדים שונים על מנת לתמרץ את העובדים ולהעניק להם את ההרגשה שרואים את פועלם ומעריכים זאת, ניתן לערוך פעילות קבוצתית מעניינת כלשהי לעובדים על מנת לגבש אותם שכן, לא מעט מהם מגיעים מרקעים שונים ומקומות שונים ואין כמו פעילות מעין זאת בכדי לסייע להם להכיר זה את זה בצורה הטובה ביותר, אפשר לערות תחרויות בין צוותים או בין מנהלים בכירים לעובדים פשוטים יותר אם יש כמה סניפים לחברה אפשר לערוך תחרות בין סניפים.

במרכז העניינים בלב הרצליה פיתוח שוכן לו אינגה-בר, בחלט שווה בדיקה לערב חברה. לפרטים נוספים לחצו כאן.

כיצד תבחרו בר לערוך בו אירוע חברה?

חשוב כמובן לבחור את הבר המתאים והאיכותי ביותר ועל כן, יש לשים דגש על כמה פרמטרים כגון: כמה אנשים הוא יכול להכיל, האם ניתן לסגור אותו לאירועים פרטיים, איזה תפריט הוא מציע, איזה משקאות הוא מציע, מהי העלות של כל דבר, האם מדובר על מקום שנעים לשבת בו, שהוא מעוצב ומסוגנן לטעמכם ועוד. כדאי מאוד לקבל המלצות מקולגות, חברים, מכרים או כל אדם אחר שיכול לתת לכם המלצה אותנטית.

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button