חברת להשכרת ציוד של בלונים לאירועים

בעידן שכל אחד רוצה שהאירוע שלו יהיה הכי מיוחד – ושיש מעין תחרות סמויה מי חושב יותר מחוץ לקופסא, אפשר למצוא יותר ויותר חברות להשכרת ציוד לאירועים שונים, אבל מצד שני, זה גם הפך להיות מאתגר למצוא חברה שתספק מענה מקצועי ואמין. יצאנו לבדוק ולסקור חברות לציוד לאירועים ולהבין מה חשוב לפני שמשכירים ציוד וסוגים מול החברה שבחרתם? אז בואו נתחיל. 

 

השכרת ציוד לאירועים – מה חשוב לבדוק?

בין אם אתם מתכננים לערוך אירוע משפחתי וחגיגי בחיק הטבק או בבית שלכם – יש סיכוי גדול שאתם תצטרכו להשתמש בשירותיה של חברה להשכרת ציוד לאירועים של בלונים שתוכל לתת את כל המענה והמעטפת לקיום אירוע בצורה מושלמת – כך שאורחים שלכם יישארו פעורי פה למראה ההפקה המושקעת שהרמתם שם. 

אז היום זו לא בעיה למצוא השראה לרעיונות וסגנונות לאירוע – מספיק להיכנס לרשתות החברתיות כמו פינטרסט, אינסטגרם וכו'…אבל הדבר שלא כולם חושבים עליו – הוא לוודא שאתם פונים לחברה מקצועית שתוכל לעמוד בזמני אספקה וכמובן עם  ציוד חדש, איכותי ונקי – שיאפשר לכם ולאורחים באירוע שלכם ליהנות מכל רגע בחגיגה שלכם. 

אז בין אם יש לכם בראש כמה חברות להשכרת ציוד או שאתם עדיין מחפשים, חשוב להגיע כבר עם איזה שהוא מושג לגבי איפה אתם הולכים לערוך האירוע, מתי וכמות המוזמנים – כל השאר, במיוחד בהיבט העיצובי (והכיפי) תוכלו לדאוג אחר כך. ברגע שאתם יודעים כמה אורחים ואיפה אתם עורכים את החגיגה שלכם, החברה להשכרת ציוד תוכל לדעת איזה ציוד בדיוק אתם זקוקים לו וכמה ממנו. לצורך העניין, הרבה אנשים שרוצים להפיק את האירוע שלהם בטבע מחליטים להשכיר פינות ישיבה וזולות, אבל שוכחים שבערב מתחיל להיות קר, והאורחים לא יחפשו מקום חמים לשבת בו, לכן חשוב לדאוג גם לפטריות חימום. 

אצל רוב החברות תוכלו למצוא מגוון עצום של ציוד שיעמוד לרשותכם – התחילו מלהבין איזה ציוד בסיסי אתם צריכים, לדוגמה – כיסאות, שולחנות, חשמל, תאורה ומשם המשכו לפרטים הקטנים – עד לכלים להשכרה, מפות, כלי הגשה וכמובן אל תשכחו אטרקציות שיתנו לילדים תעסוקה כמו מתנפחים להשכרה. תכנון לוגיסטי מדויק יאפשר לכם לחסוך המון זמן, כסף ולהפיק אירוע בלתי נשכח. 

 

כמה זמן מראש עלי להזמין ציוד?

ההמלצה היא – כמה שיותר מוקדם, ואם להיות ספציפיים, ברגע שיש לכם תאריך, כמות אורחים ומקום, תתחילו כבר לדאוג לכל נושא הציוד. לקוחות שמחכים לרגע האחרון עם השכרת הציוד עלולים להיתקע בלי דברים חשובים ברגע האחרון. זה נכון גם לאירועים שנערכים בעונת הקיץ וגם לאירועים שמתכוננים לחורף. 

 

האם עדיף לפצל הזמנה ולשלב כמה חברות השכרת ציוד של בלונים? 

עדיף שלא מסיבה פשוטה: אתם לא רוצים למצוא את עצמכם עם ציוד שמגיע ביום האירוע שלכם בזמנים שונים – עדיף להזמין הכול ממקום אחד, ככה שהכול יהיה מאורגן ולא תצטרכו לדבר עם כמה ספקים. 

 

כמה מילים אחרונות, 

אז עכשיו שאתם יודעים את הדברים החשובים – הגיע הזמן להתפנות למשימות החשובות ביותר: 

  1. הכינו רשימת מוזמנים 
  2. בחרו לוקיישן 
  3. שריינו תאריך 
  4. תשכירו ציוד 
  5. אל תשכחו להתארגן לאטרקציות 
  6. שירותי מוזיקה 
  7. קייטרינג ודוכני מזון 
  8. אישורי הגעה
  9. והנה כבר הגעתם ליום הגדול! 

 

שיהיה בהצלחה!  😊 

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button