5 דרכים יצירתיות לשדרג את האירוע שלכם עם בלונים

אין ספק שכדי לשדרג את האירוע שלכם אתם חייבים לחשוב מחוץ לקופסא: לעצב באופן חכם יותר את האולם, לבחור את האקססוריז המתאימים ולייצר אווירה נעימה כבר מהשנייה הראשונה. אנו מזמינים אתכם להצטרף לכתבה הבאה ולגלות 5 דרכים נהדרות שיעזרו לכם לשדרג את האירוע הבא שלכם 

בחירה בבלונים עם הדפסים מיוחדים

בחירה בבלונים היא כמעט הבחירה המתבקשת כאשר רוצים להוסיף נופך של חגיגיות לכל שמחה ולהרים כל מאורע. כיום, יש מבחר של בלונים מעוצבים במגוון של צבעים שיוסיפו צבעוניות מרעננת אבל אם אתם רוצים ללכת על כל הקופה, כדאי לכם להוסיף בלונים עם הדפס ייחודי. הדפס של החוגגים או המותג שלכם בהחלט ישדרג את האירוע ויוסיף לו פן מקסים.

רול אפים עם מתקני תצוגה מיוחדים במיוחד

כדי שהרול אפ שלכם יבלוט באירוע אתם חייבים לבחור מתקן תצוגה רול אפ שיבלוט ולא עוד אחד שייראה כמו השאר. מתקן שכזה יאפשר לאורחים לנווט ברחבי האירוע בסטייל, לדעת שהם הגיעו למקום הנכון באופן שאינו משתמע לשתי פנים ולהרגיש שחשבו על כל הפרטים הקטנים. לכן, העדיפו מתקן תצוגה אשר יעניק לכם ערך מוסיף וייחודי ויהיה סוג של אקססורי פונקציונלי בעצמו.

פרחים שגונבים את ההצגה

סידור פרחים הוא מזמן לא משהו חדש בעולם העיצוב של האירועים אבל הבחירה שלהם – תמיד קובעת את הטון. כיום ניתן להשיג פרחים טבעים בגוונים שעד לא מזמן היה ניתן רק לחלום עליהם ואשר מגדירים מחדש את כל מה שחשבתם על הטבע בכלל. לא שאנחנו רומזים שאתם צריכים לבנות גן בוטני באירוע שלכם – אבל בהחלט לא לבחור את הוורדים המסורתיים.

קירות תצוגה דיגיטליים

העולם עובר לדיגיטל ואין שום סיבה שלא תוסיפו גם אצלכם מסכי תצוגה שישדרגו את האירוע בהצלחה. ניתן להשתמש במסכי לד בכדי להקרין את הדוברים באירוע או אפילו ליצור מסכים אינטראקטיביים אשר יאפשרו לגולשים להודיע שהם הגיעו, לקבל הכוונה או ליצור צילומים שאפשר להעלות לרשות החברתיות עם הלוגו של האירוע שלכם. השמיים (והתקציב) הם הגבול.

שימוש חכם בסאונד והעדפה של רמקולים מעוצבים

בין אם תבחרו להוסיף אומן או לא לאירוע שלכם, אתם חייבים להשתמש בסאונד איכותי בשביל ליצור תחושה מזמינה. יתרה מכך, חשוב שהרמקולים אשר יפיקו את הסאונד יהיו אביזר דקוטיבי בפני עצמו ולא רק כלי אשר יעניק לכם את המינימום הכרחי. לכן, שימו לב שאתם בוחרים רמקולים אשר מוסיפים עניין (תרתי משמע) לסאונד ולאווירה.

בחירת לוקיישן מנצח

בנוסף למגוון הדרכים לשדרג את הלוקיישן שלכם בשביל ליצור אירוע מושלם, אין תחליף לבחירה של לוקיישן איכותי. נסו לבחור באחד אשר מתכתב את התמה של האירוע שלכם ואשר יעניק בסיס נהדר לשדרוגו עם מגוון של אקססוריז משלימים. אם מדובר באירועים אשר מתקיימים בעונת הקיץ החמה הרי שכדאי לבחור בלוקיישנים אשר מעבירים תחושה של חופש ואשר הכוכבים יהיו התאורה שלכם.

 

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button