איזה מתנה עם בלונים אפשר להביא לחברה טובה שבהיריון?

תקופת ההיריון היא תקופה מרגשת אך גם מורכבת, רוויה בטלטלות רגשיות, ובוודאי תרצי לפנק חברה טובה בהריון ולפרגן לה במתנה או בחוויה ייחודית, מזכרת לתקופה המופלאה הזאת.
את מוזמנת לארגן עבורה מסיבת הריון מקסימה בה היא תוכל לחשוף בפני המשתתפים את מין העובר או פשוט לקבל מתנות נהדרות לקראת הלידה.
בכל מקרה, יש לנו צרור של הצעות אילו מתנות לאישה בהריון אפשר להביא…שיהיה במזל טוב ובסטייל!

בלון ייחודי לגילוי מין העובר


בלונים מפיחים חיים בכל מסיבה ואפשר לקשט את המקום בו מתארגנת החגיגה עם בלונים מעוטרים ואף לבצע מעין טקס מרגש בו בעלת השמחה חושפת את מין העובר עם בלון מתפוצץ בצבע התואם כך שכולם ידעו ברגע השיא מהו מין העובר. אפשר גם לעצב קיר בלונים יפהפה עם אמרות מקסימות לצילומים בלתי נשכחים ואם מדובר בתקופת סיום ההיריון להזמין שער בלונים או קירות בלונים לטובת האירוע של הברית או הבריתה שייערכו עם לידת התינוק.

מסאז' הריון


מה דעתך לפרגן לה במתנה שמתאימה לאישה בהריון כמו למשל, עיסוי או בילוי בספא שיתאימו לתקופה זו בחייה עם עיסוי נעים לשחרור הטרדות ולשרירים תפוסים או לאווירה של שלווה. אפשר גם להביא מעסה שמתמחה בנשים בהריון ישירות אליה ואף למסיבה כך שגם היא וגם המשתתפות במסיבה יוכלו ליהנות מעיסוי נעים.

לטהר את החלל


מתנה נהדרת להתחלה חדשה בחיים היא מרווה לטיהור, שידועה בתכונות המטהרות שלה, שיכולות להרחיק אנרגיות שליליות ולתרום לתחושת ההתחדשות. כל שצריך זה רק להדליק את הקצה העליון של הגליל של המרווה ולעבור בחלל כשזר המרווה ביד – בשלב זה אפשר בהחלט להביע משאלות לב. לכבות על ידי הנחה במקום ללא רוח או טפטוף של כמה טיפות מים על הקצה.
מרווה מככבת במגוון רחב של מתנות להריוניות כמו למשל, לצורך וויסות וזירוז צירים, הרגעה והקלה על פחדים, הפחתת לחץ והעלאת מצב הרוח ואפילו בסיוע בתהליך ההתאוששות לאחר הלידה. בשמן המרווה עצמו משתמשים רק החל משבוע 37 של תקופת ההיריון.

ערכה לתינוק


ההיריון זה הזמן להכין את ההריונית לקראת הלידה וגם לפנק אותה כבר עכשיו בערכה מושקעת ושווה לבייבי. זה יכול להיות מארז שכולל, בין היתר, חליטה מרגיעה, כרטיסי צילום לתמונות של הבייבי, שמיכת כותנה סגורה לילוד, מוצרי טיפוח לתינוק כגון שמן אמבטיה, שמן עיסוי, קרם החתלה, מבחר צעצועי התפתחות ועוד. חשוב מאוד מחומרים ורכיבים טבעיים. 

שיק של נוחות


אפשר גם לצרף לחגיגה מתנה אופנתית לנוחות מקסימלית בתקופת ההיריון וגם לאחר הלידה כמו פיג'מות מבדים אווריריים טבעיים ונושמים קצרה או ארוכה, תלוי בעונה. לצד מגבות נעימות לגוף ולפנים וכן נעלי בית וחלוק רחצה – טקסטיל מפנק ואפשר גם להוסיף טקסטיל משובח לתינוק כמו שמיכת קיץ, חיתולי טטרא, שעשויים משילוב מנצח בין במבוק וכותנה ועוד.

תכשיטים מתנה


מתנה נוספת יכולה להיות של תכשיטים מעוצבים של מותג מוביל או מעצבים שאהובים עליה ואפשר אפילו לתלות את השרשרת עם בלון מעוצב מתנה וכן להזמין מראש סט ייחודי בהתאמה אישית עם טביעת חותם. למשל, תליון הנושא את שם האם לעתיד או אות ראשונה מתוך שמה הפרטי ושם משפחתה ולא לשכוח לארוז יפה ואפשר גם ליצור מעין משחק כמו שיוצרים משחק לחשיפת מין הילוד כך גם משחק לגילוי המתנה.

חשבי על הטיימינג האולטימטיבי להעניק את המתנה לבעלת השמחה ולאם לעתיד בין אם במסגרת מסיבה קבוצתית מרגשת או פגישה אישית ביניכן. רק בשמחות!  

צריכים בלונים לברית? פנו אלינו עכשיו!

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button