כיצד בלונים יכולים לשפר עיצוב של אירוע מ-0?

כולנו רוצים שהאירועים שלנו יהיו ייחודיים ובלתי נשכחים. אנחנו רוצים שכל מי שישתתף באירוע ייהנה מהאווירה, מהעיצוב, מהאוכל ובקיצור מכל הקונספט.

אחד מהדברים הכי משמעותיים שנחרטים בזיכרון כולנו מהשתתפות באירועים זה בדרך כלל הרושם הראשוני. המראה שקידם את פנינו, הצבעים שהיו מול עיננו והתחושות שנלוו לכל אלו.

זו הסיבה שחשוב כל כך להשקיע בעיצוב האולם בו נקיים את האירוע. 

הבלונים שיוצרים את האווירה

עיצוב אירועים זה משהו שיכול להיעשות בהרבה מאוד צורות. אפשר לעצב אולם לאירוע עם פרחים, אפשר להשקיע בעריכת השולחנות ואפשר ללכת על בלונים. הבלונים כבר הפכו מזמן לטרנד נחשב מאוד וכזה שמצליח להשתלט על המראה ועל התחושות במקום.

כי לבלונים יש עוצמה מיוחדת המשרה קלילות מצד אחד אך מצד שני יש בהם את המראה האומנותי, את היופי המרשים ואת התוצאה המתקבלת בעקבות שילובים מעניינים ושזירות מיוחדות.

למעשה ניתן ליצור באמצעות הבלונים אינספור יצירות ולהגיע למגוון גדול מאוד של עיצובים שונים כך שכל אירוע וכל עיצוב יהיה שונה מרעהו. זה בעצם מה שמאפשר לנו להגיע לתוצרים ייחודיים לאירוע שלנו.

אירוע יוקרתי זה אירוע ממותג

מעבר לעיצוב ולאווירה של הבלונים הם יכולים לשמש אתכם גם לצרכי מיתוג של האירוע. בעזרת הבלונים אפשר למתג את האירוע ובעצם להפוך אותו ליותר אינטימי וחמים. כך למשל תוכלו לבחור צבע מסוים שמאפיין אתכם או את העסק שלכם במקרה של אירוע עסקי, תוכלו להדפיס את הלוגו שלכם או כיתוב שמתאים לאירוע ובכך להפוך את כל העיצוב למשהו הרבה יותר אישי שלכם.

אין ספק כי אירוע כזה הופך להיות הרבה יותר חמים ומלכד וכזה שסוחף את כולם להפוך לחלק בלתי נפרד מהאירוע.

כל האלמנטים מבלונים לאירוע

מה בעצם אפשר ליצור מהבלונים לאירוע?

ישנו מבחר גדול מאוד של אלמנטים שיוכלו להתאים לכל אירוע מכל סוג.

בין האפשרויות תוכלו למצוא –

  • שערים עשויים בלונים
  • סטנדים ממותגים
  • מרכזי שולחן
  • כדורי בלונים
  • עמודי בלונים גדולים
  • אלמנטים לתלייה מהתקרה
  • דמויות עשויות בלונים
  • מודלים שונים עשויים בלונים
  • וכן הלאה.

איכות זה שם המשחק

כאשר מדובר בבלונים אנחנו יודעים שיש הבדלים גדולים בין הסוגים השונים של הבלונים. יש את הבלונים שמתפוצצים כבר בעת הניפוח שלהם ויש בלונים שישרדו ימים ארוכים עד שכבר יימאס לנו מהם. אז אם מדובר בבלון שנועד למטרת משחק לילד, אין לנו צורך בבלון חזק מידי אך כאשר זהו בלון שנועד לשמש אותנו למטרות עיצוב באירוע, ברור שאנחנו חייבים את בלוני האיכות הטובים והחזקים. 

חשוב לברר מול בית העסק אליו אנחנו פונים האם אכן הוא יעצב עבורנו את הבלונים עם בלוני איכות טובים וחזקים שיוכיחו עמידות לכל אורך האירוע.

שזירה איכותית

גם השזירה של הבלונים והעיצוב חייב להיעשות עם חומרי גלם איכותיים וטובים על מנת שאכן העיצוב יעמוד היטב ולא יתפרק במהלך האירוע. לא משנה במה תבחרו, היופי נמדד ביציבות של העיצוב, בסימטריה שלו ובמראה העמיד והמסודר.

בלונים זה שמחה!

מהי האסוציאציה הראשונה שעולה לכם בראש כשאתם חשובים על בלונים? לרוב תהיה זו הצבעוניות של הבלונים, הקלילות, הססגוניות, האווירה העליזה שהבלונים מביאים איתם… וזה אכן כך בפועל. כאשר אנחנו מעצבים אירוע בבלונים זו האווירה שמתקבלת במקום. אין תחליף לאווירה טובה באירוע ואם יש לכם מתכון בדוק להגיע לכך, אז למה לחפש משהו אחר?

לעוד מידע על עיצוב אירועים בקרו באתר > https://event-design.co.il/ 

 

צריכים בלונים בסיטונאות או בלונים לאירועים? פנו אלינו עכשיו!

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button