לא רק בלונים – המתנות לאירועים שכולם יעופו עליהן

אין ספק שבלונים מהווים את אחד האטרקציות הגדולות לאירועים, אך כדאי לדעת שיש עוד כמה מתונות שיגרמו לאורחים לעוף עליהם. החל מעציצים ייחודיים דרך מארזי קפה ושוקולד מושקעים (ומושחתים) ועד לגאדג'טים מופלאים – הכל בכתבה הבאה.

עציצים ייחודיים – כי מי לא רוצה לקבל עציץ עם סגולה לפרנסה

זה לא סוד שכולנו אוהבים פרחים באירועים שלנו וחלקנו אף לוקחים אותו הביתה, לכן בשנים האחרונות התפתח טרנד של עציצים ייחודיים לאירועים. עציצים אשר יש להם ערך מוסף משום שהם נארזו על ידי בעלי מוגבלויות או שהם ידועים בזכות הסגולות שהם מעניקים בראייה הולסטית, נהפכו לשם חם בעולם המתנות לאירועים. 

מארזים מושחתים – כשקקאו וקפה נפגשים 

אין הרבה אנשים שיסרבו למארז של קפה ושוקולד איכותיים באירוע ובצדק. פולי קפה Kimbo איכותיים או שוקולדים של המותגים המובילים עם אחוזי קקאו גבוהים נחשבים למתנות מבוקשות ביותר באירועים בכל סדר גודל. העובדה שצריכת הקפה עולה עם השנים והמודעות לאיכות שלו בהתאם, גורמת לכך שרבים מבקשים להוסיף את השילוב הכמעט קדוש הזה בין המתנות שמוגשות לאורחים.

גאדג'טים שכיף לתת וכיף לקבל

אם יש דבר שכולם אוהבים שזה לקבל גאדג'אטים באירועים. זה יכול להיות אוזניות שפשוט ישדרגו להם את היום או איזה רמקול קטן שהם יוכלו לקחת לים או בכלל טאבלט שיעזור להם לצפות בתכני האירוע בלייב וגם בבית. בסופו של דבר, העלות של המכשירים האלו יורדת עם השנים וכיום ישנם מגוון חברות שמאפשרות לכם להעניק מתנות עם טוויסט טכנולוגי גם באירוע שלכם.

כוסות תרמיות ובקבוקים רב פעמיים

בעידן שבו אנו מבינים כמה אחריות שיש לנו כאנשים על כדור הארץ, כוסות תרמיות ובקבוקים לשימוש רב פעמי יכולים להוות מתנות נהדרת עם ערך אמיתי. מעבר לעובדה שהם יהיו סופר שימושיות, יש פה אמירה בדבר האחריות הסביבתית. בנוסף, מתנות אלו יאפשרו לבאים לחסוך כסף על ידי שימוש חוזר במוצרים האלו ולהעדיף אותם על כוסות חד פעמיות ובקבוקי מים מינרליים שעולים לא מעט שקלים.

נרות ופמוטים שיזכירו את הניצוצות שהיו באירוע

במידה ואתם רוצים לפנות למגזרים מסורתיים יותר, הרי גם נרות ופמוטים יכולים להיות מתנות נהדרות לאירועים. הם מגיעים במגוון של צבעים וחומרים וניתן לעטוף אותם כך שהם יהיו פונקציונליים ודקורטיביים כאחד. מעבר לעובדה שמדובר במתנה עם ערך מוסף למקבלים אותה, היא סופר שימושית ויכולה להתאים לקהל היעד שלכם, כל זאת בלי לשבור את המסגרת התקציבית שהקצבתם לעצמכם.

לסיכום, בנוסף לבלונים, ניתן לראות שיש מגוון של מתנות נפלאות לאירועים. כדאי להתאים אותם לבאי האירוע, למסר שאותו אתם רוצים להעביר ולקונספט של הערב בכדי ליהנות ממתנה שתאפשר לאורחים להינות ממנה גם לאחר שהאירוע מסתיים.

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button