יתרונות הדפסה על בלונים וחולצות לחתונה

חתונה היא אירוע של פעם בחיים, גם בעידן שבו יש לא מעט בני אדם שעומדים מתחת לחופה יותר מפעם אחת. בהתאם חשוב מאוד להשקיע מחשבה בכל פרט ופרט במהלך האירוע, ובמיוחד בדרכים שונות לייצר אווירה שמחה. שתי אופציות שמומלץ לשקול הן בלונים וחולצות, וליתר דיוק חולצות מודפסות ובאופן דומה בלונים עם הדפסים עליהם.

תוכן עניינים

בלונים שמרימים כל אירוע

בלונים הם תוספת מבורכת לכל אירוע: ברית מילה, בת/בר מצווה, יום הולדת, יום נישואין, מסיבת רווקים, מסיבת רווקות, מסיבת גיוס, מסיבת שחרור – וכמובן חתונה.

סיבה אחת לפופולריות היא הרגש שמעוררים הבלונים אצל כולנו. בלונים מזוהים עם תקופת הילדות ולכן הם גורמים לנו קודם כל לשקוע בנוסטלגיה מתוקה, ושנית להתחבר לתמימות שאפיינה אותה כשהיינו ילדים. גם הריחוף של הבלונים משרה עלינו קסם, וכשמוסיפים על כך צבעוניות ססגונית ומחירים זולים – קל להבין למה בלונים משדרגים חתונות.

חולצות ליצירת אווירה קלילה ושמחה

אם בלונים מפזרים קסם מתוק על האירוע, לחולצות יש תפקיד אחר, כמובן חשוב גם הוא: להקליל את האווירה. הדפסה על חולצות לחתונה מתאפיינת תמיד בהומור, ונועדה לוודא שהאירוע לא יתאפיין ברצינות יתר אלא יתמלא בשמחת חיים. כך לדוגמה אפשר לראות בחתונות רבות חולצה שבה הכלה שולטת בחתן עם הכיתוב "תחת הנהלה חדשה!" שמבהירה לכולם מי הבוסית. עוד דוגמה להדפס שנועד לשעשע היא "Game Over" וברוח דומה חולצה לחברים של החתן עם "אח שלנו נפל". להורים הנרגשים מתאימה חולצה עם הדפס שמרמז על הרצון לעבור כבר לתחנה הבאה אחרי החתונה, הורות (וכמובן סבאות וסבתאות), והאפשרויות עוד רבות ומגוונות.

מה כדאי להדפיס על הבלונים בחתונה?

גם על בלונים אפשרויות ההדפסה רבות ומגוונות. ביניהן: השמות של החתן והכלה עם תאריך החתונה, הדפס של כוס יין או טבעת, הכיתוב הפשוט והמתבקש "מזל טוב!" ועוד. בנוסף ניתן לבחור בלונים בצורת לבבות, או לחילופין לחבר קבוצה של בלונים לצורת לב גדול – אדום, לבן או שחור, או בכל גוון אחר שתרצו.

על מה חשוב להקפיד כשמדפיסים על בלונים או חולצות?

גם הדפסה על בלונים וגם הדפסה על חולצות לקראת חתונה חייבות להתבצע באמצעות ציוד מתקדם וע"י חברה רצינית. הדפסה באיכות נמוכה תיצור רושם שלילי, והפריטים לא רק שלא ישדרגו את האירוע אלא אף עלולים לפגוע בתחושות של האורחים עקב המראה הלא מחמיא. הדפסה על חולצות בעיצוב אישי יכולה להתבסס על דוגמאות נפוצות, אבל בהחלט אפשר לנסות להיות מקוריים, או להדפיס טקסטים מההווי הייחודי של החבר'ה. מאחר שהחולצות הופכות במקרים רבים למזכרת מהחתונה, רצוי להקפיד גם על האיכות של החולצות עצמן, כך שניתן יהיה ליהנות מהן גם הרבה אחרי החתונה. להדפסה על חולצות פנו לחנות פונגו

 

צריכים בלונים לאירועים או קשת בלונים? פנו אלינו עכשיו!

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button