דרכים מיוחדות לעיצוב מיקום לאירוע

אין כמו להיכנס לאירוע ולהסתנוור מכל הכיוונים – קישוטים מכל עבר, מיתוג וויזואלי מרשים, בלונים מרחפים, שער פרחוני – תפאורה מושקעת ומרהיבה ביופייה.
כדי שהחגיגה שלכם תהיה שלמה לפי הקונספט שבחרתם חשוב מאוד לבחור את הלוקיישן הנכון, בין אם זה בבית, במרפסת או בחצר, בגן אירועים או אולם אירועים או בחיק הטבע ולאחר מכן לעצב את הסביבה הנבחרת כך שהיא תשדר את הסגנון המבוקש.
לפניכם מספר רעיונות יצירתיים איך לעצב צעד אחר צעד את הלוקיישן החלומי שלכם: 

תוכן עניינים

בלונים שמפיחים חיים


לבלונים יש את הטוויסט המבוקש והשיק הנחשק ואפשר ליצור עמם אטמוספירה חגיגית ומדליקה בסכמת צבעים מלהיבה.
קשתות כניסה משולבות בלונים כך שכבר בכניסה לחגיגה האורחים ירגישו שהם מתנתקים מהשגרה וצועדים פנימה לחיקה של ממלכה קסומה, עמודי בלונים ברחבי המקום או כפריט דקורטיבי ייעודי וייחודי כסידור מדליק לשולחן וכן כקישוטים אשר משתלשלים כלפי מטה מהתקרה או בלונים צפים. אפשר לבחור קבוצות של צבע וסגנונות, לשלב את הבלונים עם פרחים וקיר לצילומי רקע ואפילו בלונים עם הדפסים בהתאמה אישית עם אמרות ושמות לפי החוגגים או המיתוג של החגיגה.
כמובן שיש לקחת בחשבון את תנאי השטח ולארגן את התשתית המתאימה לקראת עיצובה בבלונים מכל הסוגים הגדלים והצבעים.

להאיר את החגיגה


לתאורה יש כוח רב ביצירת האווירה המבוקשת במיוחד כאשר החושך יורד ויש להתאים מנורות לפי הסביבה כמו נורות אטומות מים ועמידות לאירועי חוץ. בכל אופן, חשבו על מוקדים אסטרטגיים שיש להאיר בדיוק כאשר מתכננים את האירוע ונסו לבסס שלוש שכבות הארה: תאורה מקיפה עילית, תאורה תכליתית שתאיר על המקומות הספציפיים או אזורי האירוח – הישיבה, החופה, הבופה ותאורת מבטא לצרכי הדגשה של אלמנטים דקורטיביים המפוזרים ברחבי המקום.
שימו דגש על תאורת שבילים שתוביל למקום האירוע והתייחסו גם לטמפרטורת וגוון האור – צהובים חמים או לבנים קרים.
כדאי לנסות לשלב באירוע אפקטים דינאמיים של תאורה שיוסיפו אנרגיה תוססת – אורות מהבהבים, שינוי התאורה תוך כדי האירוע לפי שלביו השונים או למשל, להארה ממוקדת ומיוחדת של הזוג שנכנס למקום, שינוי הדרגתי תוך כדי החשכה מבחוץ זאת באמצעות מערכת בקרה מתקדמת.
באירועים בחוץ וגם בפנים נעשו פופולריים במיוחד גופים מסוג גרילנדה – שרשראות תאורה לתלייה שאפשר גם ללפף ולכרוך סביב עצים או עמודים למיניהם. אפשר למצוא במבחר צבעים וגם נורות מוגנות מפני מים ואפילו בעיצובים קונספטואליים שיכולים להתכתב עם אופי הלוקיישן. למשל, אירוע ליד הים יתמזג בהרמוניה נפלאה עם גרילנדה מסוג צדפים. כמו כן, מנורות שקופות ופנסי חוץ דקורטיביים שמתפקדים על תקן של אלמנט חזותי מעוצב 

 

אלמנטים מחיק הטבע


אפילו אם אתם מתעתדים לקיים את האירוע בשטח מקורה וסגור, אפשר לייבא את החוץ אל הפנים בדרכים מקוריות וייחודיות כמו באמצעות שזירת פרחים, יצירת שער פרחוני, חבצלות מים הצפות בבריכות מים קטנות או אגני מים, סידורים מפוסלים בצורה אומנותית של אבנים ועוד.

התקנות אינטראקטיביות


תנו לטכנולוגיה להכתיב את הטון ותוכלו להשתמש במסכים, מערכת סאונד וקדמה משוכללת של אמצעי מולטימדיה להעביר מסרים מעניינים או להציג רצף של תמונות של חוגגי השמחה או קליפים מדליקים אשר משתנים ומתחלפים בחלקי האירוע המשתנים. אפשר להאיר באפקטים על גבי התקרה ולהשתמש אפילו באלמנטים של מציאות רבודה לייצר תעתוע מסקרן ברחבי החלל. 

אל תשכחו להכין מבעוד מועד את מקום החגיגה הייעודי לקראת האירוע ולבחון איך לעצב אותו בהתאם לתנאי השטח ואילוצי המרחב. היעזרו באנשי מקצוע וספקים שיוכלו לעזור לכם להוציא את החזון אל הפועל.

 

צריכים בלונים לברית או סתם בלונים לאירועים? פנו אלינו עכשיו!

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button