מתנות מיוחדות ליום האישה

יום האישה הבינלאומי החל ב-8 במרץ מדי שנה מהווה הזדמנות נפלאה לפנק את האישה שבחייכם. לציין ולהציג בפניה את מידת ההערכה הרבה שאתם חשים כלפיה ולפרגן לה באמצעות שי מיוחד בהתאמה אישית.
מחפשים את המתנה לחגיגת הנשיות? לפניכם המלצות והצעות למתנות שנשים אוהבות:

תוכן עניינים

חוויה נשית מיוחדת


מה דעתכם לשלוח אותה ליום כיף שהוא רק שלה או של שניכם שתחגגו ביחד או יום כיף משלה עם החברה הכי טובה או האישה האהובה עליה ביותר.
זה יכול להיות יום של העצמה נשית עם סדנה מעניינת בעלת ערך מוסף או יום מענג בהיכל ספא כולל טבילה בג'קוזי מבעבע ועיסוי מטעין אנרגיות.
ניתן לקבוע עבורה גם סיור אישי במקום מיוחד או התנסות יותר אקסטרימית, שהיא תמיד רצתה לנסות וטרם העזה, בים או ביבשה. 

יופי של מתנה לעיטור ההופעה


תכשיטים לנשים מככבים ובגדול וזירת התכשיטים רוחשת עיצובים ודגמים מסוגננים בשלל עיצובים עם אלמנטים משדרגים על פי טעמה האישי.
הקפידו במיוחד על חומר גלם משובח כמו זהב שנחשב למתכת נדירה בעלת ערך שמהווה השקעה בפני עצמה ובעלת תוחלת חיים ארוכה, מתאימה גם לבעלות עור רגיש ונראית פשוט נפלא בכל זמן. לתכשיטים יש את היכולת להעצים את ההופעה וכן הם בעלי ערך סנטימנטלי רב.
מוזמנים לבחור תכשיט קלאסי אלגנטי שיישא אולי אלמנט או מוטיב המחוברים להלך הרוח ולסגנון חייה או יתמזג בהרמוניה עם יתר התכשיטים שהיא עונדת או תכשיט חגיגי שיבלוט על רקע הביגוד והתכשיטים. בכל מקרה, הקפידו על הסטנדרט הגבוה ביותר ועל מארז מתנה יוקרתי.
שימו לב שאם רכשתם תכשיט עשוי מזהב, יש לבדוק מהי דרגת הקרט ויש לדעת שככל שדרגת הקרט יותר גבוהה, שמסמלת את אחוז טוהר הזהב שבתכשיט, כך גם התכשיט יותר יקר.
ישנם גם עיצובים המחברים בין זהב לשיבוצים של אבני חן צבעוניות ושלל יהלומים נוצצים ומבריקים. החליטו אם לבחור תכשיט ייעודי כמו טבעת, צמיד או שרשרת עם תליון אולי צמיד או להעניק לה סט קסום של תכשיטים לנשים המתכתבים זה עם זה באותה שפה וויזואלית

ניחוח מסוג אחר


בשמים מהווים אופציה נהדרת למתנה כאשר אפשר להעניק לאישה בושם בניחוח האהוב עליה אשר יבשם את חייה או להכיר לה ניחוח מרענן חדש שהיא תשמח לגלות, להזליף ולאמץ.
ניתן גם להשלים את המארז או הסט עם קרם גוף בניחוח דומה. 

בלונים משגעים לחגיגה מושלמת


אין כמו בלונים להוסיף נופך קסום לכל חגיגה. אפשר להעניק בלונים מעוצבים בהתאמה אישית לאישה האהובה עם תמונה, איור שלה או הדפס בטוויסט אישי, לקשט את המרחב כך שכאשר היא תיכנס פנימה היא תופתע מהעושר הססגוני שמקיף אותה מכל עבר.
רעיון נוסף: לעצב עבורה שער של בלונים שזורים בפרחים ולצלם אותה על הרקע מרומם הרוח הזה. בלונים הם גם פריטים דקורטיביים וגם אלמנטים שמייצרים שעשוע למשחק חווייתי.
בכל מקרה, בחרו חברה מובילה בתחום שתדע להפתיע ולרגש את הגברת שבחייכם עם אוסף בלונים יוצא דופן.

מתנה בשיק שלה


אם כבר אתם בוחרים לעצב עבור האישה האהובה את ההופעה יחד עם תכשיטים ואולי אביזרים נלווים, יתכן שתרצו להעניק לה מעין מהפך או מייקאובר מדליק. למשל, פגישה עם סטייליסטית או אולי יום קניות בעקבות חידושים וטרנדים שיחוללו מתיחת פנים במלתחה שלה.
כמובן שאפשר גם לגבש עבורה אוסף של פריטי אופנה ולבוש בהתאם למידה שידועה לכם מראש וכן אקססוריז, נעליים, עיצובים לשיער ולהפתיע אותה באוסף שיחכה לה בארון הבגדים.

 

צריכים קשת בלונים או קישוט בלונים? פנו אלינו עכשיו!

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button