עורכים יום הולדת לקטנטנים? הצ'ק ליסט המלא

יום הולדת לקטנטנים היקרים לנו מכול, הוא סיבה נהדרת למסיבה. לזמן את כל בני המשפחה, החברים והמכרים, לאכול עוגה נפלאה ושלל חטיפים נוספים, וליהנות מאווירה המלכדת את כולם יחדיו.

אך כל הורה וודאי שיסכים שמלאכת התכנון המקדימה יכולה להביא עמה לא מעט בלבול ומסע קניות שלעתים מצריך השלמה על גבי השלמה. בין אם אתם עורכים את אירוע יום ההולדת בבית, ובין אם אתם עורכים אותו על המדשאה של הפארק הסמוך לביתכם, הרי שכאן בבא לי בלון ריכזנו עבורכם צ'ק ליסט יעיל למדי שיבטיח לכם מסע קניות מרוכז לכל מה שאתם זקוקים לו.

אוכל ושתייה

בואו נדבר על זה. בין אם זו חתונה מפוארת ובין אם מדובר במסיבת יום הולדת לבן שנה או שנתיים, הרי שהאטרקציה המרכזית הייתה ותמיד תהיה האוכל!

הקפידו להצטייד בחטיפים שונים החל ממלוחים ועד למתוקים, ובדקו מבעוד מועד מהם כל הרכיבים להם אתם זקוקים עבור העוגה. אם זו עוגה כושית רגילה או שמא עוגה המצריכה רכיבים נוספים אותם מומלץ לרכוש בחנויות ייעודיות כמו הדפסה של כוכבי סדרת טלוויזיה האהובה על הפעוט על גבי בצק סוכר שיעטוף את העוגה.

לצד המשקאות הקלים, הקפידו על שישיית בקבוקי מים. ועם במזונות בריאים אנו עוסקים, הרי שאנו ממליצים גם על פינת אוכל המתאימה יותר לנשנושים קלים כמו ירקות טריים חתוכים, גבינה לבנה, קרקרים ושלל מתאבנים פשוטים.

ציוד למסיבות

עתה זה הזמן לעטר את המסיבה בשלל קישוטים שישרו על כל הנוכחים והנוכחות את האווירה הראויה.

ציוד למסיבות כולל כלים חד פעמיים לרבות צלחות, כוסות, מזלגות, כפיות וסכינים, כלי הגשה ומפיות, מפות חד פעמיות (רצוי כמובן מקושטות ומותאמות לאווירה), סט הגשה לעוגות וקשיות להקל על הקטנטנים לשתות מן הכוסות.

לצד כל אלו, הרי שתוכלו בחנות החד פעמי גם לרכוש עוד מגוון רחב של עזרים נוספים כגון דגלים וקישוטים נתלים שאיתם תוכלו לתחם את המתחם שבו תהיו בפארק, או לקשט את קירות הבית.

בלונים כמובן וכמובן שמוכרחים להיות חלק מהחגיגה, והצבעוניות שלהם תשדרג לכם כל אירוע.

בידור טוב

אמן בלונים שיעבור בין הילדים וישרה עליהם רוח חגיגית (ובואו נודה באמת, גם המבוגרים עשויים בהחלט להצטרף), ליצן שיצחיק את הילדים, מפעיל ילדים עם שלל הפעלות והצגות.

הקפידו להיערך עם מערכת שמע, אפילו בידורית ניידת, שתאפשר למלא בכל רגע נתון את האווירה בשלל שירים מקפיצים ושמחים.

אפשר גם לשלב משחקי מסיבה שונים כמו תחרויות נושאות פרסים שיאפשרו לכל הילדים והילדות ליהנות מזמן משחק כיפי ומהנה.

ולסיום – ציוד ניקיון

מגבונים לחים הם בגדר חובה! וכך גם מגבות נייר.

חשוב להצטייד בגליל של שקיות זבל שיאפשר להיערך לאיסוף כל הלכלוכים, ואפילו להציב שקיות זבל במספר מוקדים אסטרטגיים כך שלכולם ולכולן יהיה היכן להשליך את הלכלוך בזמן אמת.

וכל שנותר לנו לאחל לכם הוא המון מזל טוב לקטנטן או הקטנטנה, ויום הולדת שמח!

 

צריכים קשת בלונים או קישוט בלונים? פנו אלינו עכשיו!

יצירת קשר

נשמח לסייע לכם בכל עניין, אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם, צוות בולי בלון

השארת תגובה

0

סל הקניות

Quantity: 0 Items: 0
The Cart is Empty
No Product in the Cart!
גלילה לראש העמוד
Call Now Button